آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMF دارای قابلیت دید در شب و مادون قرمز نیز میباشد به همین جهت در مکانهای تاریک میتوانید تصاویری با کیفیت تا برد 30 سایت hikvision-pro-cctv متر دریافت نمایید. در دوربین های مداربسته آنالوگ امکان دریافت و ضبط تصاویر با روزولشن بیش از حدود 0.5 مگاپیکسل وجود ندارد. این دوربین با برخی عناوینی مثل دوربین مداربسته کوچک ، دوربین مداربسته کوچک بیسیم ، دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ، دوربین مداربسته کوچک وای فای خور، دوربین مداربسته کوچک با قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دوربین مداربسته کوچک دید در شب ، … بهطور مثال، هنگامی که بخشی از تصویر نور زیادی دارد و بخش دیگر در نیمه تاریک قرار میگیرد، جزئیات تصویر در نیمه تاریک مشخص نمیباشد. به این ترتیب ، اگر یکی از روش ها با شکست مواجه شد ، روش دیگر را به عنوان پشتیبان خواهید داشت.

بسیاری از دوربین های مدار بسته قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را ممکن میکنند. در این مقاله قصد داریم آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه IP را در اختیار شما قرار بدهیم. اما اگر دوربینهای مداربسته شما دارای قابلیت دید در شب نیستند، باید نور کافی برای ضبط تصاویر با کیفیت را فراهم کنید. همچنین باید توجه داشت، دوربینهای مداربستهای که خارج ساختمان نصب میشوند، مستقیم در جهت تابش نور آفتاب نباشند. 6 موردی که تا اینجا در مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه گفته شد موارد مهم امنیتی بود که برای حفظ جان و اموال خود باید به آن ها توجه کنید. مادگی دوربین را به سوکت شبکه ای که زدهاید، متصل کنید و کوپلر ضد آب را وصل کنید. برای شرایطی که اتصال از هر دوربین به پورت PoE دستگاه ضبط تحت شبکه ایده آل نیست ، می توانید از سوئیچ PoE برای کابل کشی خود استفاده کنید یا به شما اجازه می دهد دوربین ها در فواصل بیشتر از 100 تا 200 متر به هم متصل شوند. اگر در مورد نحوه انتخاب دوربین مناسب و نحوه انتخاب دستگاه مناسب جهت ضبط تصاویر دوربین های مداربسته اطلاعات کافی دارید و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دارید بسم الله…

در فروشگاه اینترنتی هایک لوک شما مشخصات تمام دوربین های مدار بسته و دستگاه های ضبط کننده دی وی آر و ان وی آر را با توجه به نیازتان می توانید پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . در گذشته برای آنکه دوربینها دید کلی از همه بخشهای محیط داشته باشند مدام نیاز به حضور یک متخصص برای تغییر و جا به جایی دوربین داشتند. یکی از مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته وایرلس (بی سیم یا وای فای)، امکان نصب آن بدون نیاز به ایجاد حفره روی دیوارهای خانه برای سیم کشی می باشد.

اگر قصد نظارت بر مکان بزرگی را دارید، از دوربین های مداربسته سیمی استفاده کنید، ولی اکثرا برای نصب دوربین مداربسته در خانه، سیستم دوربین مدار بسته بیسیم (وای فای، وایرلس) چه از لحاظ سادگی نصب و چه از لحاظ سادگی سیستم، بهتر است. تعداد یک تا سه دوربین مداربسته وایرلس indoor می تواند یک اتاق را کاملا پوشش داده و تصویر را مستقیما به کامپیوتر یا تلفن همراه تان ارسال کند. در صورتیکه قصد دارید با انواع دوربین های مداربسته آشنا شوید، با ما در این مقاله همراه باشید. اگر قصد دارید کابل اترنت خود را برای دوربین های مداربسته تحت شبکه IP سوکت بزنید، باید از کدگذاری رنگ خاصی از جفت های پیچ خورده پیروی کنید. آنها را بر اساس استاندارد 568B مرتب کنید و طول را طوری کوتاه کنید که جفت های کابل به قدری کوتاه باشند که بتوانند در کانکتور RJ45 قرار بگیرند، اما غلاف نزدیک کابل باشد. توصیه می شود برای خرید دوربین های مونتاژی از فروشنده قابل اعتمادی خرید کنید چونکه این دوربین ها دفترچه و کاتالوگ خاصی ندارند و در بهترین حالت با یک برچسب یا لیبل، مدل و مشخصات فنی آنها مشخص می شود که اصلا قابل اعتماد نیست.

دوربین مدار بسته ضد انفجار یا Explosion Proof، نوعی خاص از دوربین های مدار بسته هستند که برای نصب در محیط هایی با شرایط ویژه طراحی شده اند. اما اگر از دوربینهای مداربسته با قابلیت WDR استفاده شود، تصویر هم در نیمه پرنور و هم در نیمه تاریک دارای جزئیات خواهد بود. اگر در مورد دستگاه یا خط مطمئن نیستید، با ما مشورت کنید تا مهندسین فنی ما در سایت دیجی رانو در این مورد به شما کمک کنند. اگر پروژه ی نصب دوربین مداربسته شما بزرگ یا حرفه ای است میتوانید تمام دستگاه های مورد نیازتان را بصورت جدا تهیه کنید. سپس تک تک مکان هایی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده اید را از نظر زاویه دید چک کنید تا مطمئن شوید در آن نقطه بهترین تصویر را از دوربین نصب شده می گیرید و شیئی مانع ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته نیست.

مهمترین خصوصیت این دوربین ها زاویه دید ۳۶۰ درجه و امکان ایجاد تصویر مجازی از چند زاویه فقط توسط یک دوربین است. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچک و جمع و جورشان جزو پرکاربردترین دوربین ها هستند. ویژگی های اضافی: در هنگام خرید مداربسته بی سیم به ویژگی های اضافی که دارد نیز توجه کنید. که این اسم ها با توجه به کاربرد و عملکرد این دوربین مداربسته کوچک بر آن نهاده می شوند . در نتیجه شما میتوانید با مراجعه به صفحه نصب دوربین مداربسته در تهران، از مشاوره حرفهای و رایگان عماد ایمن بهرهمند شوید. در نتیجه نقاطی از محل که مهم تر هستند و نیاز بیشتری به نظارت دارند را باید مشخص و اولویت بندی کنید. با این حال ، یک تستر کابل فقط پیوستگی را آزمایش می کند و نه خروجی داده .

این روزها اکثر دوربین های امنیتی هوشمند دارای صدای دو طرفه هستند ، اما دوربین های آنالوگ به احتمال زیاد فقط دارای بلندگو هستند. همچنین مسافتی که میتوان طی کرد فقط بهقدرت فرستنده بستگی دارد. همچنین جهت نصب دوربین مداربسته در کنار ایستگاه های رادیویی و یا سیم های فشار قوی لازم است برای رفع نویز از تصویر دوربین از سیم ارت استفاده شود. با مطالعه ادامه این مطلب به احتمال قوی می توانید سیستم دوربین مدار بسته خود را نصب و راه اندازی کنید ولی این را مد نظر داشته باشید با کمی هزینه بیشتر می توانید از یک نصاب حرفه ای جهت نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید و اطمینان داشته باشید دوربین های شما بصورت استاندارد , اصولی و تمیز نصب خواهد شد . به علت همین رفتار سیگنال آنالوگ، هنگامی که از دوربین آنالوگ استفاده می کنیم، باید منتظر نویز هم باشیم.

دوربینهای مداربسته آنالوگ، از اولین دوربینهای مداربسته هستند که از طریق کابل کواکسیال، اطلاعات دریافتی را به ضبطکننده DVR منتقل میکند و در آنجا تصاویر پردازش میشود. اما برخلاف دوربینهای آنالوگ، دوربینهای مداربسته IP، مستقیما به اینترنت وصل میشوند و اطلاعات به صورت مستقیم در خود دوربین پردازش میشود. مرحله 1: بررسی کنید که آیا دوربین امنیتی سیم کارت شما دارای سیم کارت از پیش نصب شده است یا خیر. همچنین در نظر داشته باشید که به صورت کلی قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه بالاتر از دوربین های آنالوگ می باشد. کابل را در محل (هر دو سر – نزدیک دستگاه ضبط و دوربین) قطع کنید. برای این کار در ابتدا انواع گوناگون دوربینهای مدار بسته را از جهات مختلفی مثل محل قرارگیری، منبع انرژی، نوع ضبط تصاویر و مواردی مانند این بررسی کردیم. در نتیجه اگر نیاز شما، زوم کردن و دیدن جزئیات بیشتر مانند پلاک ماشین میباشد، باید دوربین مداربسته با قابلیت زوم تهیه کنید.

بهتر است نصب دوربین مداربسته را خودم انجام دهم یا نصب را نصاب حرفه ای انجام دهد؟ DVR/NVR را در یک محفظه قفل شده نگه دارید. در نظر داشته باشید که اگر به سیستم دوربین مدار بسته کوچک نیاز دارید پکیج های آماده به نصب دوربین مداربسته ارزان تر تمام می شوند و همچنین با استفاده بسته آموزش نصب دوربین مدار بسته که همراه پکیج ارسال می شود، می توانید به راحتی خودتان سیستم دوربین مداربسته را نصب کرده و برای نصب هم هزینه ای پرداخت نکنید. پاساک گروپ مرجع تخصصی فروش دوربین های امنیتی و مرکز خرید دوربین های حفاظتی در ایران میباشد و پیشرو در ارائه لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته و فروش انواع دوربین مدار بسته خانگی ارزان قیمت و سیستم های دوربین مدار بسته صنعتی گرانقیمت با کاربری نظارت تجاری، شهری و صنعتی میباشد.

تکنولوژی ابتدایی از دوربین های مداربسته است، که تصاویر را به صورت خطی و یا تی وی لاینی به نمایش در می آورد. دوربین مداربسته بدون سیم کاملاً بدون کابل و با باتری کار میکند. دوربین مدار بسته امنیت بالایی را نه تنها برای دفتر ما، بلکه برای خانه ما نیز فراهم میکند. بازه داینامیک مشخص میکند که توانایی دوربین مداربسته در ضبط تصاویر در بازههای مختلف نور چقدر است. بعضی سیستم های دوربین مدار بسته بصورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مدار بسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می کند اما در کل پیشنهاد همیشگی ما در نصب دوربین, استفاده از سیستم های کابلی است.

درست است که قیمت دوربین مدار بسته یکی از دغدغه هایی است که خریداران این دستگاه های امنیتی- نظارتی با آن مواجه هستند؛ اما نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت زیرا عوامل مختلفی بر قیمت دوربین مداربسته تاثیر می گذارند که در ادامه آن ها را آورده ایم. رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد. متهمان در بازجوییها به سرقتهای سریالی از باغها اقرار کردند و در ادامه برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفتند. در انواع دوربین مدار بسته آنالوگ ، داده های دریافتی جهت نمایش به دستگاه DVR ارسال می گردد. دوربین های مدار بسته بیرون از خانه سیم دار : دوربین های خارجی سیمی به یک دستگاه ضبط مرکزی متصل می شوند و معمولا دوربین های گلوله ای هستند که به دلیل شکل بلند و استوانه ای آنها نامگذاری شده اند.

دوربینهای wifi به دو دسته تقسیم میشوند : الف – دوربین مداربسته بدون دستگاه مرکزی : این دوربینها از طریق تکنولوژی wifi به یک اکسس پوینت wireless متصل میشوند و تصاویر را در شبکه پخش میکنند . در واقع به غیر از دستگاه مرکزی ضبط یا نمایش، هیچ دستگاه و یا فرد دیگری توانایی مشاهده و یا ضبط تصاویر را نخواهد داشت و به همین دلیل یک مدار بسته بین دوربین و نمایشگر تشکیل میشود. زمانی که شما برای مرور اتفاق مهمی به تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته رجوع می کنید احتمالا حاضرید مبلغ خیلی بالایی پرداخت کنید تا تصویر مناسبی از صحنه مورد نظر، ضبط شده باشد. پیش از آن که به خرید دوربین بپردازید بهتر است در رابطه با تعداد دقیق دوربین های مورد نیاز اطمینان حاصل کنید. در انتخاب بهترین دوربین کوچک ، باید ابتدا بتوانید در مورد نوع آن تصمیم بگیرید. اما شما می توانید در صورت تمایل به جای استفاده از تجهیزات POE با استفاده از کابل برق مورد نیاز را تامین کنید. سرانجام به تدریج بسیاری از حرفه ها و مشاغل نیز به استفاده از دوربین های مداربسته روی آوردند. در این سالهای اخیر دوربین های خانگی در حال ورود به بازار هستند.