انواع دوربین مداربسته (با اطلاعات کامل)

دومین ضعف سیستم HD-SDI ،قیمت بالای دستگاه ذخیره ساز آنها میباشد. دوربین مدار بسته یا سیستم تلویزیونی مداربسته معادل انگلیسی CCTV / Closed Circuit TV میباشد و به مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال اطلاق میشود که وظیفه تصویر برداری، انتقال تصویر، ذخیره سازی تصاویر فیلمبرداری شده، و نهایتا پردازش و مدیریت تصاویر ضبط شده را بر عهده دارند. لارم به ذکر است که در مرکز فروش تکنو دوربین می توانید دوربین های ip و ای اچ دی وری فوکال مد نظر خود را به صورت پکیج، تکی و یا عمده سفارش بدهید. دوربین های مداربسته اکسوم را چگونه میتوانیم سفارش دهیم؟

توجه داشته باشید که مراجعه به شرکتهای غیرمعتبر میتواند باعث بروز مشکلات مختلفی برای شما شود؛ به همین دلیل سعی کنید تا حتما از شرکتهایی برای مشاوره کمک بگیرید، که از تیمی از متخصصان حرفهای بهره برده و تجربه زیادی در سایت hikvision-pro-cctv این زمینه دارند. البته خرید دوربین مداربسته از تولید کنندگان معتبر نیز مهم است اگرچه ممکن است قیمت دوربین مدار بسته دید در شب آنها کمی بیشتر از برندهای ناشناخته باشد ، اما شما با بهترین کیفیت تضمین می شوید همچنین این نوع از دوربین دارای ضمانت و پشتیبانی فنی هستند.حتمابه این نکته توجه کنید که دوربین مداربسته شما در محلی نصب شده است که مانعی ندارد.

توجه داشته باشید که اگر از محصولات با کیفیت نظارتی و تجهیزات مرغوب استفاده نمایید درکاهش هزینه و زمان خود نیز نقش پر رنگی را ایفا کرده اید، چرا که شما یک بار هزینه کنید، دیگر نیاز به تعویض و تغییرات آن ها نیست، جز این که مشکل خاصی در محیط نصب شما پیش آید. سری اکونومی برای پروژه های کوچک استفاده میشود که لیست قیمت دوربین مداربسته اکسوم سری اکونومی را میتوانید از همین قسمت دانلود و استفاده کنید. سری دیگر دوربین های مداربسته اکسوم سری پروژه ای هستند که مخصوص اجرای پروژه ها هستند و برای دریافت لیست قیمت دوربین مداربسته اکسوم سری پروژه ای باید حتما استعلام گرفته شود.

تابش مستقیم نور نیز عاملی است که می تواند بر دیدگاه دوربین مداربسته دید در شب شما تأثیر بگذارد بنابراین شما باید محل دوربین مداربسته دید در شب خود را به درستی انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که در منطقه ای واقع شده است که از دید کاملی برخوردار باشد. در واقع فاصله کانونی به اندازه لنزهای دوربین مدار بسته شما اشاره دارد این مهمترین عاملی است که هنگام دستیابی به قیمت دوربین مدار بسته دید در شب باید در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که شما برای محافظت از محیط کار و منزل خود ، نه تنها در طول روز بلکه به ویژه در شب ، نیاز به دوربین مداربسته دید در شب دارید بنابراین هنگامی که همه در حال استراحت هستند و در یک خواب عمیق قرار دارند ، رایج ترین زمان برای اعتصاب سارقان و متجاوزان است عوامل مختلفی بر قیمت دوربین مدار بسته دید در شب و حتی در روز میتواند تأثیر بگذارد که در زیر به این عوامل اشاره کرده ایم. بهتر است از آنها در فروشگاههای بزرگ و مانند این مکانها استفاده کنید.

با این حال ، بهترین راه برای اطمینان از قیمت دوربین مدار بسته دید در شب مناسب ، تحقیق در مورد یکی از برندهای معتبر و با امنیت بالا است. خرید آنلاین انواع دوربین های مداربسته لنز متغیر نو نیم با ارزان ترین قیمت از بازرگانی تکنو دوربین بانه برای تمامی هموطنان و همچنین پیمانکاران گرامی جهت اجرای پروژه های شهری و غیره امکان پذیر است. با خرید دوربین مداربسته لنز متغیر بولت برای فضا های باز می توانید، خانه ها، فروشگاه ها، کارگاه ها، مطب ها،دفاتر اداری و غیره را به خوبی کنترل کنید. بهتر است از این نوع دوربین در محیط داخلی اداری ، تجاری یا مسکونی استفاده شود.

یکی از بزرگترین معایب دوربین مداربسته دید در شب بیسیم این است که شما باید باتری ها را به صورت دستی تعویض کنید یا به صورت دوره ای آنها را شارژ کنید معمولا انتخاب دوربین با یک باتری قابل شارژ بهتر است زیرا نیاز به خرید باتری مجدد را ندارید .همچنین به یاد داشته باشید که عمر باتری را حتما بررسی کنید بعضی از این نوع از دوربین ها می توانند روزها یا ماه ها بدون شارژ مجدد کار کنند اما برخی دیگر هنگام تشخیص حرکت ، شروع به ضبط می کنند و این باعث افزایش عمر باتری در دوربین مداربسته می شود یکی دیگر از ویژگی های مهم برای جستجو این است که هرچه میدان دید در این نوع از دوربین ها بزرگتر باشد ، اساساً مسافت بیشتری دیده می شود. پس از خرید این محصول از نمایندگی ها از جمله بی ام اس کالا، آموزش های لازم داده می شود و در صورت نیاز به شما نصاب معرفی می گردد تا دوربین را نصب کنند. امیدواریم این آموزش نصب دوربین مداربسته، برای شما کار آمد بوده باشد. همانطور که در بالا گفته شد معایب دوربین مداربسته بی سیم به ناپایداری دوربینها در برقراری ارتباط باز میگردد به صورتی که اگر در بین راه دیواری بتنی قرار گرفته باشد امکان ایجاد اختلال در ارتباط این سیستمهای به وجود خواهد آمد.

مشاهده واقعی از راه دور با پخش مستقیم تصاویر و ویدئو ها به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه خود دوربین خود را بررسی کرده و مکان را زیر نظر بگیرید. همچنین دید در شب همه دوربین های مداربسته با هم برابر نیستند بنابراین ، هنگام خرید دقیق و کنجکاو باشیددر هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که دوربین مدار بسته مورد نظر با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته ahd و تحت شبکه bullet دو مگاپیکسل در انواع برند های تکنیکس، ویژن پلاس، تکنو کمرا و غیره می باشد. دوربین های مدار بسته دید درشب با وضوح بالا بهترین هستند امروزه دوربین های امنیتی HD بسیار مقرون به صرفه می شوند بنابراین می توانید سیستم های دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل و فورکی را خریداری کنید تا بتوانید نظارت ویدیویی با جزئیات واضح داشته باشید.

به این ترتیب بدون آنکه نیاز به حضور دائمی ما و یا نگهبانها باشد، تمام آنچه در فضای هدف ما در جریان است را دیده و یا ضبط و ذخیرهسازی خواهیم کرد. ۱۲. میکروفون : برای ضبط تمام صداهای اطراف محل نصب دوربین مدار بسته. این دوربین می تواند تصاویر را بصورت واید ثبت کند و اطراف تصویر را بصورت 360 درجه تصویر برداری کند. دوربین های دارای نمای دید تا 180 درجه با کیفیت بالاتری در بازار وجود دارند ، اما می توانید بعضی از آنها که حتی میدان دید گسترده تری تا 360 درجه نیز دارند را تهیه کنید.

3. بعد از گرفتن مشاوره و قیمت به روز مدل دوربین مد نظر خود میتوانید این محصول را به صورت تلفنی سفارش دهید. 2. بعد از انتخاب دوربین اکسوم مد نظر خود برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز مدل دوربین مد نظر خود و همچنین گرفتن مشاوره از تیم فنی ما با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. اما بعضی از فروشگاه ها و سایت های دیگر به رغم عدم موجودی دوربین های مداربسته اکسوم نسبت به درج قیمت های پایین و غیر واقعی اقدام مینمایند و باعث ایجاد اخلال در بازار میشوند که این نکته نشان میدهد کاربران عزیز باید فقط از منابع معتبر برای خرید و استعلام قیمت دوربین های مداربسته اکسوم استفاده نمایند.

از جمله این برندها می توان به هایک ویژن، داهوا، بوش، پاناسونیک، های لوک، اکسیس، یونی ویو، سونی، سامسونگ و ال جی اشاره کرد. اگر نصب توسط تکنسین متخصص انجام نشود قطعا شما ضرر خواهید کرد چرا تکنسین نصب باید برای شما بهترین پلن جانمایی دوربین ها را در نظر بگیرد، از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده کند و سعی کند زیبایی ظاهری مکان شما را به هم نریزد. دوربین های مدار بسته دام به لحاظ شکل ظاهری نسبت به سایر اشکال دوربین مدار بسته، در برابر خرابکاری و دستکاری افراد خرابکار مقاوم ترند. این دوربین ها از لحاظ شکل ظاهری به دسته های دام، بولت، اسپید دام و غیره تقسیم بندی می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. از آن جایی که شرکت دیجیرانو نماینده انحصاری دوربین های مداربسته اکسوم در مشهد و سایر شهر های استان های خراسان است این دوربین ها را به صورت مستقیم از کارخانه دریافت میکند و همچنین با کمترین حاشیه سود به دست مشتریان عزیز رسانده و در بازار عرضه میکند. کمپانی داهوا دو نوع دستگاه ضبط تصویر XVR و NVR را به بازار عرضه کرده است که شرح هر کدام به قرار زیر است. این نرم افزار امکان اتصال سیمی را می دهد و سپس سیگنال های ویدئویی را دیجیتالی می کند و آن ها را به یک سیستم مبتنی بر IP سیمی یا بی سیم ارسال می کند که قابلیت نمایش در دیوایس های شخصی را فراهم می سازد.

اما دوربین های IP و یا تحت شبکه کاملا دیجیتال بوده و تمام تصاویر را بصورت full HD و با رزولوشن بسیار بالا ذخیره مینماید. اما بی ام اس کالا برای راحتی شما یک پکیج اقتصادی که تمام تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته فراهم کرده که هزینه آن مناسبتر و اقتصادی تر می باشد. مانیتور جایی است که شما میتوانید همه تصاویر ضبط شده بهوسیله دوربینها را ببینید. یکی از دوربین هایی که در فضای داخلی نصب می شود دوربین مکعبی یا کیوب است این نوع از دوربین ها امکاناتی مانند میکروفن و بلند گو و سنسور تشخیص حرکت هستند. به این معنی که اگر عدد آن x12 را نشان دهد دوربین قادر است تا 12 برابر اندازه وقعی روی تصاویر زوم کند. اولین عدد آن به مقاومت آن در برابر اجزای جامد، و دومین عدد آن به مقاومت آن برابر اجزای مایع مربوط است. نصب دوربین مداربسته یکی از راه های مؤثر برای محافظت از خانه ها ، مشاغل و خانواده ها حتی در مناطق تاریک است. اگر میخواهید اموال و خانه های خود را ایمن نگه دارید میتوانید از متخصصان حرفه ای ما در زمینه انواع دوربین های مدار بسته مشاوره بگیرید تا مناسب ترین دوربین مداربسته دید در شب را برای شما نصب و راه اندازی نمایند.

این دوربین های مداربسته در واقع همان دوربین های اکسوم هستند اما از آن جا که نام کارخانه سازنده دوربین مداربسته اکسوم فوژان گارد هست این دوربین ها به نام دوربین مداربسته فوژان گارد هم معروف شده اند. دوربین های مدار بسته دید در شب میان برد : هنگام صحبت درباره دید در شب دوربین ها میتوان گفت که این نوع از دوربین ها قابلیت دید در شب را دارند با این حال دیدگاه این نوع از دوربین های مداربسته دید در شب محدود است و فواصل خیلی دور را نمی تواند ببیند. ممکن است در هنگام گشت و گذار برای انتخاب دوربین، بعضی از دوربین ها را به اسم baby cam (دوربین کودک) بیابید. یکی از ویژگی های کاربردی و مفید دوربین تحت شبکه نصب آسان و سهولت استفاده از آن است تکنولوژی های به کار رفته در این سیستم باعث شده تا کمترین هزینه در کابل کشی و سیم کشی ها به سیستم مداربسته تحمیل گردد. یکی دیگر از گزینه های انتخاب هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب برای منزل و محیط کار شما دوربین مداربسته دید در شب بیسیم است بدیهی است این نوع از دوربین ها نیاز به کابل کشی ندارند و به راحتی میتوانید خودتان بدون نیاز به کارشناس نصب آن را راه اندازی نمایید.