انواع دوربین مداربسته گردان

این تصاویر جهت انتقال از طریق کابل کواکسیال دوباره آنالوگ شده و سپس جهت ذخیره سازی در DVR دوباره دیجیاال می شوند. شیلد کابل های تصویر و یا بدنه دستگاه ضبط کننده ویدئو حتما به چاه ارت یا حتی المقدور لوله آب متصل گردد. دوربین های AHD / TVI / CVI / Analog متنوع در نوع بدنه و مقدار دید در شب در مدهای سقفی و دیواری لنز ثابت و متغیر می باشند و نوید بالاترین کیفیت تصویر در روز و شب را می دهند. Uniview برای نگه داشتن امنیت اطلاعات در بالاترین سطح امنیتی، تکنولوژی های ویژه ای را در NVR516 به کار برده است. عموم افراد از طراحی و نصب دوربین مداربسته سر رشته ای ندارند و کار نصب دوربین را به نصاب و یا شرکت می سپارند. درب ورودی: از کلیدی ترین نقاط برای نصب دوربین مداربسته درب ورودی به ساختمان است. کابل دومی که به دوربین میخورد، برق ورودی به دوربین است که همان کابل برق است. بنابراین یکی از بهترین مکان های نصب دوربین ورودی های مختلف در محوطه صنعتی است مانند انبار، پارکینگ و ساختمان ها. در نظر داشته باشید نوع شبکه وایفای که انتخاب میکنید، در نویز و کیفیت تصاویر تأثیرگذار است؛ بنابراین به سرعت و نوع مودم در این نوع دوربین توجه کنید.

نصب دوربین مداربسته در تهران برای ساختمان های مسکونی نیز با هدف تأمین امنیت ساکنین و جلوگیری از سرقت و سایر جرایم انجام می شود. کیفیت تصاویر دریافتی از انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه به طور چشم گیری نسبت به سایر سیستم ها بالاتر است. برای کنترل و تامین میزان درآمد افراد و کارمندان در محیطهای اداری، مدیران از دوربین مداربسته برای کنترل رفت و آمد کارمندان استفاده میکنند تا بدانند در محیط کاری چه چیزهایی خوب پیش میرود و افراد در حال چه کاری هستند. بدیهی است نصب دوربین در تمامی نقاط خانه، امری غیرضروری و در عین حال غیر اقتصادی است. نصب دوربین های مدار بسته ضروری است و نیروهای امنیتی اعم از نیروی انتظامی و پلیس و … در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید.

اگر شما هم قصد دارید تا از دوربین مداربسته در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده کنید، می توانید خرید این دوربین را در اولویت های خود قرار دهید. از آنجا که بیش از ۵۰ درصد کارمندان دفتری مایلسایت در زمینه R&D مشغول به فعالیت هستند و ۱۵ درصد از سود این شرکت در این زمینه سرمایه گذاری میشود، میتوان گفت که این شرکت دارای یکی از قویترین تیمهای R&D در جهان میباشد.هدف مایلسایت تولید محصولات با کیفیت و مدرن است.مایلسایت دارای خط تولید غنی بوده که درصد خطای آن کمتر از ۰.۷۱ درصد برآورد شده است.همچنین این کارخانه دارای استاندارد ISO9001 است و محصولات آن نیز از استانداردهای CE و FCC و LVD و RoHS و … در قوانین جاری، قانونی در خصوص نصب و استفاده از دوربین مداربسته تدوین نشده، ولی میتوان با استفاده از سایر قوانین و تحلیل وتفسیر آنها ، بخشی از قوانین را به دوربینهای مداربسته نیز تعمیم داد.

دستگاه NVR516 با پشتیبانی از RAID 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60 به همراه ویژگی Hot Swap مانع از دست رفتن اطلاعات شده و همچنین با داشتن منبع تغذیه پشتیبان باعث جلوگیری از قطع شدن فعالیت سیستم می گردد. همین موضوع باعث گیج شدن مجرمان و دزدها می شود. دوربین های مداربسته محتاط سودمند هستند زیرا مجرمان کمتر متوجه آن ها می شوند و بنابراین در این روند آسیب کمتری می بینند. بنابراین در برابر آب، گرد و غبار و خاک مقاوم میشوند. بنابراین قبل از اقدام به خرید دوربین مداربسته و تصمیم به انتخاب نوع آن، نیاز است از مشورت با افراد متخصص در این زمینه بهره مند گردید.

دوربین مدار بسته چرخشی یا speed dome به دوربینی میگوییم که توسط کنترل کننده یا به صورت خودکار قابلیت چرخش در جا را داشته باشد. بیشترین نقاط ورود به اتاق از آن جا قابل مشاهده است. نصب دوربین مداربسته در محیطهای عمومی و محیطهایی که روزانه افراد متعددی از آن جا عبور میکنند، مثل: مجتمعهای تجاری، فروشگاهها، سطح خیابانها، بزرگراهها ممنوع نیست. اگر برای خرید به شرکت دوربین مداربسته مراجعه کنید در اوایل صحبت از شما سوال می شود که آیا نصب نیز نیاز دارید یا خیر؟ دوربین مدار بسته صنعتی یا دوربین باکس Box Camera : دوربین های مکعبی شکل بوده و به لحاظ ساختار نصب دوربین مدار بسته مشابه دوربین های بالت هستند ولی مزیت اساسی این نوع دوربین قابلیت تعویض لنز دوربین می باشد که شما می توانید لنز دلخواه خود را روی آن نصب نموده و کیفیت دلخواه خود را داشته باشید. بالا رفتن راندمان کاری یکی از این اهداف است که با نصب دوربین مدار بسته روی می دهد. به همین دلیل است که آنها به طور سنتی بهترین دوربین مداربسته را برای کار در خارج از کشور ارائه میدهند. به عنوان نمونه: نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور برای پیشگیری و کشف جرم وحفظ امنیت جامعه، از وسایل متفاوتی استفاده میکنند که یکی از مهمترین ابزارها، نصب دوربین مداربسته است.

هر چه دوربین مداربسته امکانات بیشتری داشته باشد، سیستم حرفه ای تر و قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین ها دارد. این دوربین قابلیت تصویر برداری گسترده تری نسبت به سایر انوع دوربین های مداربسته دارد، اما تمامی دوربین های مداربسته هایک ویژن، زاویه دید گسترده ای را پشتیبانی می کنند. پشت بام و محوطه ی اطراف ساختمان: برای نصب دوربین روی پشت بام ساختمانی که بلندتر از سایر ساختمان های اطراف خود است، ضرورت چندانی وجود ندارد. از اصطلاحات دوربین مداربسته قابلیت تصویری HD است. معروف ترین سیستم نظارتی، سیستم پایش تصویری مورد استفاده در سامانه های کنترل ترافیک شهری و جاده ای میباشد. بی شک از مهمترین لوازم برای حفظ این حیثیت، دوربین مداربسته میباشد. بدین وسیله از حوادث، وقوع جرائم، نحوه سرقت از منازل و خودروها، لوازم مسروقه، نحوه نزاع دسته جمعی ، تصادفات وجرائم رانندگی و… از طرفی نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مجاز، با استفاده از دوربین مدار بسته امکانپذیر شده است. در محوطه ی اطراف ساختمان به خاطر پارک خودروی اهالی و ساکنین و یا مواردی از این دست می توان دوربین نصب کرد. در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های مداربسته می پردازیم.

پس از انتخاب دوربین، تنظیمات نرمافزاری آن در قسمت دستورالعمل کمکتان خواهد کرد. چرا باید از دوربین مدار بسته ضد آب استفاده کنیم؟ این مدل دوربین مدار بسته مناسب برای مکان های بسته می باشد . لکن این مدل از دوربین مداربسته تماما از قیمت بالاتری به نسبت انواع عادی در مدلهای گوناگون برخوردار میباشد. پایش فضا هدف نهایی در نصب هر مدل از دوربین مداربسته میباشد. در قانون اساسی، استراق سمع و گوش دادن مخفیانه به حرفهای دیگران، نظارت کردن بر افراد دیگر، منع شده است و تنها حکم قانون است که این ممنوعیت را میتواند از بین ببرد.

به خاطر داشته باشید که شیوه نصب و انتخاب موقعیت و نوع دوربین، در کارایی آن تأثیر بسزایی دارد که اگر به درستی انجام نشود، ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد. در تنظیمات دوربین، علاوه بر نوع و برند دوربین، نوع شبکه انتخابی شما نیز در نوع تنظیمات اهمیت دارد. این سیستم در مقایسه با دوربین مداربسته شبکه تکنولوژی قدیمی تر و ارزان تری می باشد. روبروی فروشنده: این محل نیز برای اهداف نظارتی به خصوص عملکرد فروشنده پیشنهاد می شود. روبروی مشتری و صندوق: در بخش کانتر و پشت فروشنده محل مناسب و رایجی برای نصب دوربین مداربسته است. برای طراحی و نصب دوربین مداربسته مهم ترین محل ها و حساس ترین آنها را باید تعیین کنید. البته باید آن را به وسیله یک کابل به منبع تغذیه متصل کنید. کابل های ترکیبی در مواردی استفاده می شوند که کابل کشی کمتر بوده و این امکان وجود دارد تا تصاویر به همراه برق از طریق کابل برق چسبیده به کابل تصویر برای دوربین ها ارسال شود .

با این وجود برخی از مناطق در تمام اماکن یکسان هستند و باید مورد توجه قرار گیرد. با فرض این که می خواهید دوربین مداربسته را در اداره و محل کار خود نصب کنید، بهترین محل قرارگیری دوربین پر اهمیت ترین آن ها از نظر امنیت و حفاظت است. سیم شبکه یک دوربین مداربسته هم ویدیو و هم انتقال برق را فراهم میکند که این باعث میشود نصب یک دوربین مداربسته IP خیلی راحتتر شود. نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث میشود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد. برخی از دوربینهای IP دارای عملکرد مناسبی در طول شبانهروز هستند. محوطه ی بیرونی: این بخش نیز اولویت اول نیست اما وجود دوربین برای تامین امنیت بیشتر گزینه مناسبی است. از نظر قیمتی نیز این دوربین نسبت به بقیه دوربین قیمت مناسبی دارد. دوربین مداربسته بیسیم یکی از انواع تجهیزات امنیتی نظارتی است که افراد برای منازل و محیطهای کاری خود استفاده میکنند. از این رو استقرار یک سیستم امنیتی پایدار و قابل اطمینان در ساختمان ها به خصوص در ساختمان های تجاری امری حیاتی می باشد.

در این پک های دوربین مدار بسته AHD همه تجهیزات و ملزومات از جمله دوربین مداربسته, دستگاه رکوردر , هارد دیسک مناسب , اتصالات مورد نیاز , منبع تغذیه دی سی , کابل و سیم بطور کامل پیش بینی شده و آماده نصب می باشد. دلیل بصرفه بودن هم در این مورد هست که نیاز به کابل کشی ، دستگاه ، هارد و … که در این صورت باید به تجهیزاتی از جمله IR LED و IR Cutter مجهز باشند. با وجود این امکانات نظارتی کاربران می توانند تمامی بخش ها را تحت نظر داشته باشند، از حوادث مطلع شوند و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مناسب ارائه کنند.

شرکت ایمن تصویر امرتات با استفاده از رابطه خود با واسطهها و سازندگان حرفه ای دوربینهای مداربسته، بهترین گزینه برای انتخاب مناسبترین محصول منطبق با نیازهای شما میباشد. ولی در برخی مکانهای عمومی که از حساسیتهای بالایی برخوردارند ممنوع میباشد و اشخاص باید برای نصب دوربین مداربسته، مجوز مخصوصی دریافت کنند. 10.تنظیم در DVR یا NVR اخرین گام از آموزش نصب دوربین مدار بسته میباشد که برای تشخیص حرکت، آلارم، ضبط و … امروزه این وسیله برای خیلی از مکان ها لازم و ضروری شده است. نوع سیستم مداربسته در این محیط ها می تواند از نوع شبکه باشد و یا از آنتن های رادیویی برای آنها بهره برد. دوربینهای مداربسته از اسباب و لوازمی است که همواره افراد از مزایا و معایب آن بحث مینمایند و امروزه به ضرورتی بزرگ مبدل شده است. وجود قسمت های مبدل ها در انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه باعث افزایش پیچیدگی و هزینه های آن ها شده است.

به علت پارک اتومبیل ها و محل تردد افراد منطقه مهمی برای نصب دوربین سایت hikvision-pro-cctv محسوب می شود. می توانید فیلم آنچه در داخل خانه یا محل مدنظر طی شبانه روز اتفاق می افتد، حتی زمانی که در محل کار هستید یا در حال مسافرت، ببینید، همچنین شما همیشه قادر خواهید بود طی ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون اینکه نیاز به تردد باشد و حتی به خود استرس وارد کنید، وضعیت را بطور مستقیم چک کنید. آسانسور و طبقات: آسانسور خصوصاً در مجتمع های بزرگ و پر جمعیت، بخش پر تردد ساختمان محسوب می شود. هنگام خرید و نصب در مکان های باز، حتماً این سؤال برایتان پیشآمده است که چقدر دوربین در برابر تغییرات آب و هوایی خصوصاً بارش برف و باران مقاوم است. از طرف دیگر هر چقدر که در این رشته تجربه بیشتری پیدا کنید می توانید پروژه های بزرگ و بزرگتر بگیرید. در راهکار ارائه شده از طرف Uniview بیش از 150 دوربین مدار بسته، 3 دستگاه NVRحرفه ای ، مانیتور و چندین سوئیچ فراهم شدند تا تمامی نواحی ساختمان را تحت پوشش قرار دهند. در کشور ایران هم مانند سایر کشورها، برای حفظ امنیت مردم تلاشهایی صورت گرفته است و قوانینی تدوین شده است و مردم موظف و ملزم به تبعیت از آن قوانین میباشند.