انواع مختلف دوربین مداربسته سقفی

ممکن است خود لنز نیز ضد آب (واتر پروف) طراحی شود اما در بیشتر موارد این قاب دوربین است که به عنوان ضد آب شناخته میشود. درآمد نصب دوربین با توجه به هزینه های ذکر شده در بالا برای موارد یاد شده می باشند که می تواند کاملا متغیر باشد. این شرکت دارای 50 دفتر در جهان و از جمله ایران می باشد. پکیج دوربین مدار بسته اقتصادی : منظور از پکیج دوربین مدار بسته این است که تعدادی دوربین و تجهیرات مورد نیاز برای راه اندازی آن ها از جمله دستگاه ضبط کننده تصویر یا دی وی آر، کابل، فیش های BNC، آداپتور، هارد و … این نوع دوربین ها قادر هستند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا حتی هشت مگاپیکسل ذخیره کنند. دوربینهای پیشرفتهتر کیفیت تصویر 2K و حتی 4K را نیز ارائه میدهند، که به ترتیب 2 تا 4 برابر وضوح بیشتری از تصاویر اچدی دارند. حرکت کند و حتی اجازه می دهد لنز نزدیک تر یا دورتر شود. نقاط بالاتر از 3 متر را انتخاب کنید تا هم بیشترین جا را پوشش داده و هم فرد خلافکار نتواند به راحتی آن را بشکند و خراب کند.

از این رو به نسبت موقعیت قرارگیری دوربین در فضای هدف انواع مدلهای Indoor و Outdoor تعریف خواهند شد. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید. شرکت گئومات با تجربه خود در ارائه خدمات برای شرکتهای دولتی و خصوصی، آزمایشگاهها، مراکز تجاری و اداری، کارخانهها و کارگاهها صنعتی و تولیدی از انواع دوربینهای با کیفیت دیجیتال و آنالوگ با مناسبترین قیمت روز بهره میبرد. در هر صورت باید به خوبی بدانید که عوامل مهمی بر دوربین مداربسته و البته قیمت آن تاثیر می گذارند.

لنزها: نورهایی که از جسم یا فرد مورد نظر منعکس می شود را بر روی سنسور تصویر، متمرکز می کند. دوربین هوشمند مدل mijia 2k mjsxj09cm که طراحی و ساخته شده توسط برند شیائومی است، قابلیت چرخش 360 درجه داشته و حتی میتواند سوژهی مورد نظر شما را تعقیب کند. و در آخر اگر نرم افزار مورد نظر خود را در بین لیست بالا پیدا نکردید به بخش نرم افزار های دیاکالا مراجعه کنید. بهترین مکان برای نصب دوربین در گوشه دیوار می باشد، جایی که دیوار و سقف بهم می رسند. بسیاری همچنین این گزینه را بهترین دوربین مداربسته داخلی می دانند زیرا می توان آن را در نقطه استراتژیک سقف قرار داد تا تمام زوایای اتاق را بدون ایجاد مزاحمت در طراحی پوشش دهد. برخی از دوربینها مانند دوربینهای دام، به شکلی ساخته میشوند که مناسب نصب روی سقف هستند. طراحی استفاده شده در دوربینهای اسپید دام یا PTZ به صورت چرخشی افقی و عمودی است. در مجموع میتوان دوربینهای مدار بسته را یک فناوری جداییناپذیر در زندگی امروز تلقی کرد. معتبرترین و رایج ترین استانداردی که برای دوربین مدار بسته به کار می رود، استاندارد IK است. در فن آموزان در حال برگزاری است. از این رو ایده آل ترین گزینه برای کسانی که نیازمند ضبط در شرایط بسیار تاریک در شب هستند ( به عنوان مثال بانک ها ، مزارع و کارخانه های تولیدی ) ، محسوب می شود.

اگر از دوربین آنالوگ استفاده می کنید، با بزرگنمایی چهره مجرم را تشخیص نخواهید داد و دوربین های با کیفیت IP بهتر خواهند بود. بدین ترتیب بهجای نصب 4 دوربین مداربسته معمولی مجزا، میتوان همان محیط را با نصب یک دوربین فیش آی در مرکزیت، بهطور کامل پوشش داد. لنز موجود در این دوربین ها بسیار ظریف و کوچک است. برخی دستگاه ها با خود سی دی حاوی نرم افزار ها و کاتالوگ به همراه دارند. با توجه به تنوع وسیع دوربین های مداربسته لازم است که برخی اصطلاحات که برای ویژگی یکسان WDR به کار می رود آشنا شوید. برخی از انواع دوربین مداربسته از نوع دوربین مخفی با نام های دوربین خودکاری و دوربین قوطی کبریتی از انواع غیر مجاز دوربین های مداربسته میباشند و به همراه داشتن آنها و استفاده از آنها حتی برای مقاصد غیر خلاف نیز غیر مجاز میباشند.

دیگر تغییری که در این دوربین ها وجود دارد حذف دستگاه دی وی آر و جایگزینی آن با دستگاه ان وی آر که در واقع نمونه ای پیشرفته تر از دستگاه دی وی آر محسوب می شود و امکانات بیشتری دارد می باشد. این تستر ها دارای ویژگی های خاصی است که قیمت های متنوعی نیز دارند . توجه داشته باشید که ویژگی های گفته شده مختص برخی از دوربین های دام PTZ می باشد و ممکن است که قیمت این محصولات با یک دیگر متفاوت باشد، برای مشاهده قیمت تمامی محصولات این مدل به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

بسیاری از سیستمهای دوربین امنیتی در حال حاضر ترکیبی از اجزای آنالوگ و دیجیتالی هستند. با استفاده از این ویژگی، اگر فردی از محدوده تعیین شده عبور نماید، توسط دوربین تشخیص داده شده و با به صدا در آمدن آلارم اطلاع رسانی صورت می گیرد. در صورتی که نیاز به تماشای داده های دریافتی باشد می بایست از یک دستگاه مبدل، استفاده کرد. به شدت توصیه می شود که DVR را در یک محفظه قفل شده نگه دارید تا حتی اگر مهاجمی DVR را ببیند، نتواند ویدیوهای ضبط شده را از بین ببرد. حتی اگر شما بتوانید باطری با کیفیت خیلی خوب پیدا کنید و از اینکه هیچ مشکلی نداشته باشد اطمینان داشته باشید باز هم هر باطری ای عمر مفیدی دارد و پس از این دوره دیگر دوربین مدار بسته شما کار نخواهد کرد و شما باید باطری آن را عوض کنید و فکر کنید این اتفاق زمانی بیفتد که شما در سفر هستید یا به هر دلیلی دسترسی به آن ندارید.

از نظر هزینه، پایین بوده ولی تصاویر بعد از مدتی، کیفیت روز اول را سایت hikvision-pro-cctv نخواهد داشت. مهمترین تفاوت این دو در رمزگذاری ویدیو می باشد که در NVR وجود دارد و امنیت بیشتری خواهند داشت. کابل و دوربین ها را با یک مانیتور تست ویدیویی تست کنید.- دوربین را روشن کنید و مستقیما مانیتور تست ویدیو را یک به یک به کابل بزنید. را با یک کابل واحد کنترل کرد. یکی از مهمترین و کاربردیترین قابلیت دوربین مدارهای بسته، کنترل کردن آنها از طریق موبایل و کامپیوتر است. منوی دوربین از نوع OSD است که می توان از طریق دستگاه DVR تنظیم نمود. کاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. دوربینهای مداربسته را از جهات مختلفی میتوان تقسیم نمود و هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و انتخاب آن بستگی به شما و همچنین ویژگیهای فنی دستگاه دارد. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ ، تحت شبکه ( آی پی ) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند . دوربین های مداربسته از نظر نوع سیگنال، ظاهر و کاربرد، قاب و پوشش به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

فاصله کانونی با عددی برحسب میلیمتر نمایش داده می شوند و لنز ها معمولا در فواصل کانونی 2.1، 2.8، 12، 4، 6، 3.6 ساخته می شوند. برای ایمن نگه داشتن سیم ها، کانال کشی کرده و کابل ها را داخل آن قرار دهید. اولین اقدام جهت مشاهده تصاویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر این است که دستگاه مرکزی دوربین مداربسته ( یا دوربین تحت شبکه ) خود را از طریق کابل LAN یا شبکه وایرلس به روتر یا کامپیوتر متصل نمایید و بوسیله فرمان Ping از اتصال درست دستگاه دوربین مداربسته به کامپیوتر مطمعن شوید. یکی از مزایای دوربینهای IP هنگام نصب این است که میتوان آن ها را از طریق کابل زوج به هم تابیده تغذیه کرد و در نتیجه نگرانی های مربوط به سیم برق را از بین برد. به عنوان مثال، آنها به یک کابل جداگانه برای کنترل عملکردهای Pan-Tilt-Zoom که در دوربین های گردان و 360 درجه وجود دارند و مخفف PTZ هستند. در این بخش مراحل و نحوه اتصال به دوربین مدار بسته از راه دور را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

در این حالت هم می توانید دوربین مخفی نصب کنید و همچنین دوربین مشخص. با توجه به این که اگر مشتری بخواهد هزینه کمتری را برای نصب دوربین بپردازد بهترین پیشنهاد نصب دوربین در فضای باز می باشد. بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته چه ویژگی هایی دارد؟ دوربین هایک ویژن پلاس جزو بهترین دوربین های مداربسته سقفی نیز میباشد. در حال حاضر شرکت هایی مانند داهوا , هایک ویژن , یونی ویو دارای نرم افزار های قدرتمند و رایگان برای محصولات خود هستند. استفاده از این دستگاه در ایران نیز در حال عمومیت پیدا کردن است و بسیاری از افراد در حال حاضر جهت کنترل درون و بیرون خودرویشان از این وسیله کاربردی استفاده می کنند.

با وجود این سوئیچ، میتونید بهصورت آنلاین و از طریق اینترنت، محل کار و زندگی خودتون رو مشاهده کنید. اولین و مهمترین چیز برای دیدن تصاویر دوربین مداربسته از طریق گوشی، در دسترس بودن اینترنت است. ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین های مداربسته برای افرادی که متقاضی فرصت های کاری نصب دوربین های مداربسته هستند، فرصتی بی نظیر محسوب می گردد. ثبت نام در کلاس آموزشی نصب دوربین فرصتی است که برای کارجویان با کمترین هزینه در آموزشگاه فراهم شده است. دوربین مداربسته باکس قابلیت دید در شب ندارد ولی می تواند در فضاهای کم نور تصاویر با کیفیت را ثبت کنند. اساتید این رشته تماماً مهندسین خبره ی دانشگاهی هستند، اساتیدی از بهترین دانشگاه های کشور در رشته های برق و الکترونیک فارغالتحصیل شده اند و سالیان زیادی به عنوان کارشناس و مهارت پیشه در این صنعت کار کرده اند. اگر تنظیمات را به درستی وارد کرده باشید باید بتوانید تصاویر زنده و ضبط شده را بر روی نرم افزار دوربین مداربسته مشاهده کنید. این نوع دوربین بدنه ضدآبی ندارند و برای نصب در فضاهای بیرونی و بدون مسقف باید از محافظ مناسبی بهره مند شوند.

اگر میخواهید در شب و در تاریکی دوربین مدار بسته از شما محافظت کند، باید به سراغ دوربینهایی بروید که دید در شب بسیار مناسبی دارند. برای سیگنال های شبکه پایدارتر و دوربین های با وضوح بالاتر، به سراغ سیستم های امنیتی کابلی بروید. یکی از کاربردی ترین اجزای یک سیستم دوربین مداربسته , تجهیزات و نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر می باشد . پس از نصب نرم افزار دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر خود باید دستگاه DVR یا NVR یا XVR دوربین مداربسته را در نرم افزار تعریف نمایید. سیستم های DVR داده های ویدئویی را در ضبط کننده پردازش می کنند ، در حالی که سیستم های NVR داده های ویدئویی را در دوربین رمزگذاری و پردازش می کنند ، سپس آنها را به ضبط کننده NVR که برای ذخیره سازی و مشاهده از راه دور استفاده می شود ارسال می کنند. سایر دوره ها پرطرفدار ویژه بازار کار که در فن اموزان در حال برگزاری است شامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش نصب کرکره برقی ، آموزش نصب کولر گازی ، آموزش برق ساختمان ، آموزش هوشمند سازی ساختمان و … شرکت Genetec یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه نرم افزارهای نظارت تصویری است. اما اگر آثار را در مقایسه با خودشان بسنجیم خواهیم دید فروش 150میلیون تومان برای تئاتری مثل «آنومی» که یک کارِ تلخ و گزندهی اجتماعی با لوکیشنی متفاوت است، رقم قابل قبولی است.

شاید در نگاه اول دوربین مخفی در فضای باز بهتر باشد، ولی اگر یک دزد یا یک مجرم بالقوه دوربین را به صورت مشخص ببینید، شاید جرات نکند به خانه حتی نزدیک شود. که در این مقاله به محبوب ترین های آن ها که جنبه عمومی دارند و به برند خاصی وابستگی ندارند اشاره کردیم. در نظر داشته باشید که نرم افزار های سطح بالا و حرفه ای هزینه های بالاتری نیز دارند و انتخاب این نرم افزار ها باید براساس نیازمندی های مورد نظر شما باشد، مثلا در این زمینه نرم افزار های مایلستون، جنتک و اکسون سافت مطرح می باشند که با مراجعه به صفحه نرم افزار می توانید آن را دانلود کنید و یا از شرایط خرید آن آگاه شوید. بعد از انتخاب محل نصب دوربین و DVR/NVR، باید محل مورد نظر برای نصب آن ها با دریل سوراخ کاری شده و نصب شوند. همچنین بی سیم ها را می توان در ساختمانهایی که کابل کشی عملی نیست یا کلا مثل ساختمان های تاریخی غیرممکن می باشد، استفاده کرد. دوربین های آنالوگ به کابل کشی بیشتری نسبت به دوربین های IP نیاز دارند.