دوربین های مداربسته اطلاعات کامل درباره دوربینهای مداربسته – شرکت پیشرو گستر رایانه پارسیان

از نظر هزینه نسبت به چیپ Sony از قیمت پایینتری برخوردار است اما از چیپ OV گرانتر می باشد. برای به دست آوردن پاسخ درست این پرسش در مرحله اول باید با انواع لنز دوربین مداربسته به بهترین شکل ممکن آشنا شوید و ویژگی و کاربرد آن ها را مورد بررسی قرار دهید، سپس با توجه به نیاز خود اقدام به خریداری دوربین با لنز مناسب نمایید. انتخاب بین انواع دوربین تحت شبکه بیسیم میتواند گیچکننده باشد و تصمیمگیری در مورد ویژگیهای مورد نیاز یا بهترین دوربین مداربسته بیسیم را دشوار کند. این نوع دوربینها که دوربینهای مداربسته چرخشی نام دارند، که قابلیت چرخشی 360 درجه و 90 درجه عمودی و زوم اپیتیکال بالا و بسیاردقیق از ویژگیهای منحصر به فرد این دوربین است.

سیستم عامل تستر حرفه ای اندروید است و می توان آن را به گوشی همراه وصل کرد یا به عنوان یک گوشی همراه از آن استفاده نمود . دوربین مداربسته بیسیم با عنوان دوربین Wi-Fi نیز شناخته میشود. این نوع دوربین معمولا بر روی سقفها نصب میشوند. یکی دیگر از گروهبندیها، دستهبندی انواع دوربین مداربسته بر مبنای قیمت است. انواع دوربین تحت شبکه میتوانند به صورت بیسیم یا باسیم باشند. دوربین های آی پی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته به شمار می روند که تکنولوژی بالایی در ساخت آن بکار گرفته شده است. یکی از مکانهای مناسب دیگر که می توان برای نصب دوربین مدار بسته بکار برد روبروی درب ورودی می باشد چون ممکن است سارق شخص همسایه باشد که در چنین صورتی باید دوربین در زاویه مسلط به درب ورودی و در ارتفاع مناسب و طوری قرار بگیرد در معرض دید کمتری برای شخص سارق داشته باشد. در ارتباط با کیفیت تصویر خروجی یک دوربین مداربسته، ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که سنسور تصویر بکار گرفته شده در آن، به تنهایی تاثیر گذار نبوده و حتی کیفیت لنز بکار رفته در دوربین، IR CUT FLTER و همچنین آی سی پردازنده ی میکس شده با آن نیز مهم است.

اشاره دارد. دوربینهای بیسیم از طریق Wi-Fi ارتباط برقرار میکنند، در حالی که دوربینهای معمولی سیمی از سیم برای انتقال تصاویر سایت hikvision-pro-cctv خود استفاده میکنند. دوربین های مداربسته AHD با چیپ تصویر OV برای کسانی مناسب می باشند که به دنبال ارزان ترین نوع این دوربین مداربسته می باشند. به طور معمول به کیفیت تصویر رزولوشن میگویند که بر اساس پیکسل سنجیده میشود و هرچه تعداد پیکسل بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز بالاتر خواهد بود. رزولوشن دوربینهای مداربسته تحت شبکه، همان تعداد کل پیکسلهای عکس میباشد که با تعداد پیکسلهای عرض و ارتفاع تصویر اندازهگیری میشود. یکی از مهمترین ویژگیهایی که یک دوربین مدار بسته باید داشته باشد دید در شب مناسب دوربین میباشد. در گروهبندی انواع دوربین مدار بسته بر مبنای قابلیتهای دوربین ما بیشتر به آپشنهایی میپردازیم که دوربینها را از هم متمایز میکند یکی از مهمترین قابلیتها، ویژگی دید در شب است.

استفاده از دوربین تحت شبکه بیسیم بسیار ساده است؛ میتوانید ویدئوهای زنده یا دخیرهشده را به راحتی در یک برنامه تلفن هوشمند یا کامپیوتر مشاهده کنید. دوربین های مداربسته بولت طوری طراحی شده اند که به راحتی حتی توسط خود خریدار قابل نصب می باشند. این دوربینها تصاویر زنده ای را از طریق اینترنت به اشتراک میگذارند تا از هرجای کره زمین به راحتی دسترسی به تصاویر فراهم شود. در هر صورت برای مقایسه و تعیین اصل بودن سنسورهای ادعا شده مورد استفاده در هر دوربین در زمان خرید، می توانید با توجه به پارت نامبر آن ها از لینک های زیر استفاده نمایید.

یکی از پارامترهای دسته بندی انواع دوربین مدار بسته، مدل، ظاهر و کاربرد آنها میباشد. افراد و شرکتهای مختلف با توجه به بودجه ای که برای خرید دوربین مداربسته تعیین کرده اند، میتوانند یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایند. بدن بی جان “مهاربان علی” در یک کانال فاضلاب در 250 متری خانه این خانواده در روز یکشنبه یافت شد و از آن زمان پلیس به دنبال علت قضیه بود و چیزی طول نکشید تا متوجه شد که خانواده این مرد در قتل او دست داشته اند. اما با این حال به علت قیمت مناسب و استفاده در آیفون تصویری از دوربین آنالوگ به صورت محدود استفاده می شود. اما در دوربینهای دید در شب دوربین مداربسته این قابلیت را دارند که بدون نور نیز تصویر ضبط کنند. لنز دوربین فیش آی مخصوص بوده و امکان پوشش 360 درجه محیط را دارد.

برای این که مناسب ترین لنز را خریداری کنید، ابتدا اطلاعات خود را در ارتباط با انواع لنز دوربین مدار بسته کامل کنید و پس از مقایسه انواع لنز ها و ویژگی آن ها، اقدام به انتخاب و خرید لنز کنید. لنز متغیر یا vairofocal: یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته نوع لنز متغیر است. بنابراین تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از دوربین، یکی از عوامل موثر بر لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن است. بنابراین نیازی به نور اضافه یا مادون قرمز نخواهد بود. به عنوان مثال باید بررسی شود که آیا محدوده مورد نظر فرد توسط لنز دوربین مداربسته از نوع ثابت قابلیت پشتیبانی از محدوده را دارد یا خیر؟ پس از خرید دوربین مورد نظرتان ، باید تصمیم بگیرید که آن را کجا نصب کنید و چگونه از آن در برابر هکرها محافظت کنید. این مدل از دوربین ها در برابر پرتوهای ماورای بنفش خورشید مقاوم هستند. هر چه عدد استاندارد آن بالاتر باشد ، در برابر نفوذ پذیری آب و گرد و غبار مقاوم تر هستند . دی وی آر (DVR) که تعداد ورودیهای تصویر آن 4 عدد باشد را دی وی آر 4 کانال (dvr 4ch) مینامند.

چیپ های تصویر OV از مایعی کریستالی تشکلیل شده است که این مایع باعث ثبات تصویر می شود. علاوه بر این کیفیت دید در شب، نوع و کمیت LED نیز بر قیمت سیستم نظارت تاثیرگذار است. دوربین مداربسته RDS فوق دارای برف پاک کن، مادون قرمز هوشمند (Array) برای بهتر کردن وضوح تصویر در شب، تنظیم دوربین به کمک کابل کواکسیال و چرخش در تمامی زوایاست. اما دوربینهای بیسیم که به پریز برق متصل میشوند میتوانند 24/7 ساعته ضبط کنند. اما میتوان بعضی از آنها که به برق متصل میشوند را نیز برای ضبط 24/7 تنظیم کرد. نصب آسان به عنوان کابلهای محوری و یک ایستگاه رایانه مورد نیاز نیست.

اغلب این دوربینها دارای ویژگیهای پیشرفتهای مانند یادگیری ماشین و نرمافزارهای نوآورانه هستند. و در نهایت برخی از مدلهای مدرن دوربین بیسیم از یادگیری ماشینی استفاده میکنند. دوربین مدار بسته اچدی یکی از بهترین و مدرن ترین دسته از انواع دوربین مدار بسته محسوب می گردند. خلق چنین سیستمهای مدرن امنیتی با استفاده از دوربین مداربسته ممکن خواهد شد. شرکت ایمن تصویر امرتات از شرکتهای صاحب نام در زمینه واردات و پخش عمده سیستمهای حفاظتی و نظارتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایمن تصویر پویا آغاز و با کسب امتیاز نمایندگی انحصاری بیش از ۶ برند بین المللی در ایران توانسته است نام خود را در بین ۵ شرکت برتر ایران در این حوزه تثبیت نماید. نام این شرکت در سال ۱۹۹۴میلادی به D-Link تغییر یافت. لنز متغیر موتورایز یا varifocal motorized: این نوع لنز که در بازار با نام لنز زوم نیز خریدوفروش میشود، مانند لنز متغیر بوده و فاصله کانونی آن تغییر میکند.

مورد بعدی برخورداری از ویژگی های قدرتمند پردازش تصویر دستگاه ان وی آر در مقایسه با دی وی آر است. از این جهت که باید دوربینهای مدار بسته آنالوگ به DVR متصل شوند، نیاز است تا مکانی مناسب را در نظر گرفت تا اتصال بین این دو دستگاه برقرار باقی بماند. در بسیاری از پروژهها با لحاظ امکان توسعه پروژه در آینده، دستگاه با تعداد کانال بالاتر از حد نیاز خریداری و نصب میشود. این یعنی دوربینهای بیسیم به کابل برق برای اتصال به پریز برق یا به باتری نیاز دارند. دوربینهای گلولهای را میتوان در طیف وسیعی از صنایع مانند تولید، مدیریت املاک و کشاورزی به کار برد.

بهترین عملکرد را هنگامی دارند که برای ارسال دادهها مانعی سر راهشان نباشد و در واقع محیط باز باشد. این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملاً دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. آنها فقط برای انتقال انرژی الکتریکی و نه داده های ویدئویی استفاده می شوند. انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته در بین انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار برای افراد کمی سخت می باشد. شاید شما هم در ارتباط با نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب و خرید دوربین مداربسته اطلاعاتی را داشته باشید، اما بد نیست بدانید که یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید دوربین مدار بسته توجه به انواع لنز دوربین مداربسته و ویژگی های آن ها است و سپس با توجه به اطلاعات کافی در این زمینه اقدام به خریداری دوربینی با لنز مورد نیاز خود کنید.

نوع لنز: نهتنها در دوربینهای مداربسته بلکه در هر نوع دوربینی (عکاسی و فیلمبرداری) قیمت دوربین بر اساس لنز تغییر میکند. امکان برنامهریزی که به آن Preset میگویند و بر اساس قابلیت پرست شما میتوانید برنامهریزی کنید که در هر واحد زمانی دوربین چه محدودهای از محیط را فیلمبرداری کند. در تقسیمبندی انواع دوربین مدار بسته بر مبنای بدنه و شکل ظاهری، نوبت به دوربین صنعتی میرسد. یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته که این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده دوربین مینیاتوری است. انواع پردازنده دوربین مداربسته را دراین مقاله توضیح می دهیم که در انتخاب دوربین مداربسته اهمیت زیادی دارد. در گروهبندی انواع دوربین مداربسته، لنز نیز یکی از اجزایی است که دوربینها بر آن اساس طبقهبندی میشوند. این دوربین یکی از کاربردیترین دوربینهای مداربسته است که مورد بررسی قرار میدهیم. مکان و کارکردی که شما از دوربین انتظار دارید مهمترین عامل در خرید دوربین مداربسته است. با این حال هر مکان ، سازمان و اداره ای ممکن است با اهداف متفاوتی اقدام به نصب دوربین مداربسته کند. در واقع با آشنایی بردهای دوربین های مداربسته مختلف، شما می توانید براحتی حتی قبل از خرید محصول، کیفیت آن را در ذهن خود متجسم کنید و در عمل با دانش خود نسبت به تهیه و انتخاب بهترین گزینه مطلوب خود اقدام نمایید.

این دوربین دارای لنزهای ثابت بوده و زاویه دید بالایی دارد؛ بنابراین به راحت میتوانید اجسام در حال حرکت موجود در محیط را زیر نظر بگیرید. بنابراین دوربین مداربسته بیسیم الزاما بدون سیم نیست. دوربین های حرارتی انتخابی ایده آل برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون آتش سوزی، بیش از حد گرم شدن تجهیزات، آسیب های ناشی از انجماد، و بسیاری از عوامل مخرب دیگر می باشند. یکی از این عوامل لیست قیمت دوربین مداربسته است. یکی از مهمترین ویژگی های دوربین دیجیتال، علاوه بر کیفیت بالای تصویر، امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا می باشد. در مرحله دوم برندهای معتبر دوربینهای مداربسته امروزه کمتر تمایلی برای تولید این دسته از دوربینهای نشان میدهند و تنها دوربینهای بی سیم قابل دسترسی در بازار ایران دوربینهای با برندهای ناشناخته است که معمولاً عمر مفید بالایی نیز ندارند. دوربین های مداربسته AHD با چیپ تصویر Aptina برای کسانی مناسب می باشند که به دنبال یک دوربین متوسط از این نوع با عمر متوسط هستند. این دوربین ها دارای عمر کمتری نسبت به سایر دوربین های می باشند و کیفیت تصویر آنها به مرور پایین می آید. این مشکل در دوربینهای بعدی برطرف شده است؛ بدین گونه که ویدیوها قبل از ارسال از طریق اینترنت، به سرور اصلی کدگذاری میشوند و از VPN استفاده میکنند.