قابلیتهای دوربین مداربسته، بهترین وسیله برای حفظ امنیت و کاهش جرایم مختلف

البته اگر شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . این مینی دوربین کوچک فیش آی 360 درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربینهای موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینهای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی میباشد. ما تمام نکات قبل از خرید برای شما خواهیم گفت و پکیج مناسب با محیط و بودجه شما معرفی می گردد. مثلا قابلیت تشخیص عبور از خط و تشخیص نفوذ که در همه سیستمهای نظارت تصویری برندی مانند هایک ویژن وجود دارد می توانند برای مواردی مانند نظارت بر یک مکان بسیار کارایی داشته باشد. که از سیم کشی های اضافه و داکت کشی بیزار هستند .

عملکرد دوربینهای آنالوگ به این صورت است که دریافت و ارسال دادهها مبتنی بر امواج آنالوگ انجام میشود. این امر منجر به بالا بودن نسبی قیمت دوربینهای تحت شبکه به نسبت دوربینهای توربو اچ دی شده است. ممکن است یک دوربین مدار بسته صرف ارزان بودن دارای استحکام کافی برای استفاده در مکان مورد نظر ما نباشد. نصب سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال به این دلایل می تواند بسیار ساده تر باشد. چرا که قبل از ثبت سفارش نهایی حتما اطلاعات دقیق و کامل را در اختیار آنها قرار می دهند. همانطور که پیش از این درباره تفاوت طاهری این دوربینها صحبت کردیم حالا به معرفی از لحاظ تکنولوژی خواهیم پرداخت. این که چه مدلی از دوربینها میتواند نیاز مورد نظر ما را برطرف سازد، اینکه چه دستگاه رکوردر یا DVR و NVR میتواند نیاز ما را برطرف کند از پارامترهای اصلی در صرفه جویی هزینه در یک سیستم نظارت تصویری است. این دوربینها تصاویر ضبط شده را توسط سیگنالهای دیجیتال به دستگاه ذخیرهساز و یا مستقیما به کامپیوتر ارسال میکنند.

هیچ کدام از دستگاه های DVR با هر مارکی در بازار حافظه داخلی ندارند. شاید با استفاده از این دوربین هم بتوانیم تصویر خوبی از محیط دریافت کنیم اما ما هزینه قابلیت سخت افزاری را پرداخت کردهایم که به آن نیازی نداریم. نکته : اگر از سوئیچ های poe استفاده کردید در نظر داشته باشید باید از دوربین هایی استفاده شود که قابلیت poe را ساپورت کنند. مکان هایی که در ادامه معرفی می شوند، برای نصب دوربین مدار بسته مناسب هستند. دوربین مداربسته در یک سیستم تصاویر را ضبط و ذخیره می کند. امروزه نسل جدید دوربینهای مداربسته به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز شدهاند که خودشان میتوانند یک چهره را از بین هزاران تصویر تشخیص داده و حرکت او را ضبط کنند. یک سرویس اینترنت پرسرعت، علاوه بر آنکه به شما کمک میکند وضوح بالایی از تصاویر داشته باشید، تجربه لودشدن و دریافت تصاویر بهتری را نیز برای شما رغم میزند.

توجه داشته باشید که قیمت پکیج دوربین مداربسته بر اساس قیمت ارز تعیین می گردد. گارانتی های پکیج های ما در کمترین حالت ممکن 12 ماه خواهد بود . مثلا اگر بخواهیم از دوربینهای تحت شبکه که برای محیطهای پر نویز، بزرگ و صنعتی تولید و طراحی شدهاند در یک مکان با وسعت کوچک استفاده کنیم ممکن است به نسبت هزینه بیشتری در مقایسه با سیستم توربو اچ دی پرداخت کنیم. تجربه مردم در استفاده از سیستم های امنیتی و سهم این ابزار در کاهش وقوع جرم و جنایت باعث گردیده است. این دوربین از فرمت تصویر TVI/AHD/CVI/CVBS پشتیبانی می کند. البته اگر شما نیاز به تعداد زیادی دوربین مداربسته در محل خودتان ندارید، میتوانید از دوربین مداربسته اسفیورد استفاده کنید، دوربینهای بیسیم اسفیورد نیاز به دستگاه ذخیره ساز و سیمکشی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب میشوند و به راحتی میتوانید تصاویر دوربین را روی گوشی موبایل خودتان از هر کجای دنیا به همراه صدا مشاهده کنید و یا تصاویر ضبط شده قبلی را در گوشی موبایل خودتان مشاهده کنید. دوربینهای مداربستهٔ گلوله ای (Bullet): این دوربینها معمولاً بدنه ای استوانهای شکل داشته و عموماً فلزی هستند.

یکی از موارد بسیار مهم در خرید سیستم نظارت تصویری که میتواند تاثیر زیادی نیز به روی قیمت تمام شده آن داشته باشد، این است که سیستم نظارت تصویری خود را از چه برند و تولید کنندهای خریداری کنیم. نوع دیگری از دوربین های مداربسته که می توان نام برد ، دوربین مداربسته لامپی است . نکته مهم: حتما به یاد داشته باشید که فاصله کانونی بزرگتر به معنی یک میدان دید باریک است و فاصله کانونی کوچکتر به معنای یک میدان دید گسترده تر است به عنوان مثال برای نمای دید حداکثر 15 متر ، یک دوربین مداربسته با لنز ثابت حداکثر 4 مگاپیکسل همان چیزی است که باید بدست آورید اما اگر می خواهید دوربین مداربسته شما از دید گسترده تری برخوردار باشد باید دوربین های مداربسته PTZ یا دوربین های دارای قابلیت بزرگنمایی را تهیه کنید این نوع از دوربین ها فاصله نصب آن ها می تواند فراتر از 15متر را مشاهده کند بنابراین باعث می شود دیدگاه آن گسترده تر شود. هر کدام از موارد زیر برحسب نیاز و کاربرد در محیط داخلی یا خارجی ساختمان و … قسمت بالایی از کیفیتتصاویر دوربین مدار بسته در گرو طریقه نصب دوربین مداربسته، سیم کشیدوربین مداربسته و تنظیمات دوربین مدار بسته است که همه این موارد تنهاتوسط افرادی متخصص در این زمینه باید انجام شود تا نتیجه مورد قبولی داشته باشند.از این رو همکاری با افراد متعهد و مطمئن در این زمینه تنها موجبات حفظ امنیت شمارا به بهترین نحو فراهم می آورند.

شکل ظاهری آنها نیز مانند دوربینهای دام معمولی به صورت نیم دایره ای بوده اما باید به این نکته نیز توجه نمود که تمام دوربینهایی که قابلیت چرخشی دارند از نوع اسپید دام نیستند. پس از روشن شدن سیستم، میتوان تصاویر دوربین را در مانیتور مشاهده کرد. البته باید در تناسب قیمت با محصول نیز دقت کرد که تنوع در مدلها، خدماتی که در ادامه و بعد از تهیه سیستم نظارت تصویری نیاز است، پایداری نرم افزاری و سخت افزاری تجهیزات و میزان خرابی آنها و … دقت داشته باشید داشتن هر چیز ارزان و بدون کارایی و یا با کارایی کم در حقیقت از بین برند سرمایه است. برای داشتن یک سیستم کامل به اقلام دیگری نیز نیاز داریم که مهم ترین آنها دستگاه ضبط کننده دیجیتال یا dvr هست و در کنار dvr به یک هارد دیسک خوب که بتواند تمام فریم های تصویر را با کیفیت اصلی ذخیره کند، نیاز داریم. یکی از اصلیترین دغدغههای کاربران داشتن دوربین مداربسته ارزان است تا بتوانند با کمترین هزینه به سیستم نظارت تصویری در مکان مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. در خیابان ها، کوچه ها و محوطه ها با استفاده از دوربین مادون قرمز یا با دوربین های که مجهز به سنسور LED می شوند کار می کنند.

البته باید بدانید که کارپیما در این چند سال اخیر کمترین سایت hikvision-pro-cctv تغییر قیمت داشته. دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-T220-PC دارای ۲ سال گارانتی تعویض پارس ارتباط می باشد . برخی از دوربین ها دارای حافظه بیشتری می باشند و میزان فیلم ضبط شده بیشتری را می توانند درون خود نگهداری کنند که ممکن است این دوربینها گرانتر از دوربینهای دیگر باشد. می باشد که در موجب ذخیره بیشتر و در نتیجه نگهداری تصاویر به مدت طولانی تر است .دستگاه داهوا XVR5108HS-I3 با دارا بودن ورودی و خروجی صدا ، پشتیبانی حافظه تا 6TB ، دو عدد USB ، کارت شبکه 10/100 Mbps همچنین خروجی HDMI و VGA یک دستگاه با قابلیت های رده بالا محصوب می شود. شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر در این جهت میتوانید مقاله “اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته” ما را مطالعه نمایید. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

و می خواهند دوربین ها با کمترین سیم کشی نصب گردند. دوربین مداربسته هایلوک توربو HD مدل THC-T220-PC دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل و شکل ظاهری دام و کیس بزرگ می باشد که مناسب نصب بر روی سقف است. توسط دوربین اسپید دام میتوان همزمان تصاویر ضبطشده را مشاهده کرد. قطعا با انتخاب یک دستگاه ارزان قیمت بدون بررسی باید منتظر مشکلاتی که در آینده بروز خواهد کرد باشیم. متناسب با نوع سیستم تهیه شده باید کابل و مدار مناسبی نیز تهیه کنید. پک دوربین مداربسته که تهیه می کنید نیاز نیست جزئیات و لوازم جداگانه ای تهیه کنید . در کارپیما انواع دوربین مداربسته بیسیم موجود می باشد . هم اکنون انواع دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن، هایلوک، داهوا و دوربین مداربسته تیاندی دارای قابلیت IP67 هستند. اگر انواع دوربین مداربسته در مکانهایی به کار میرود که باید تصاویر بهصورت 24 ساعته و باکیفیت عالی ضبط شود؛ حتما از دوربینهای مداربسته دید در شب استفاده میشود که قابلیت ضبط تصاویر را بهصورت رنگی دارند.

برندهای دوربین مدار بسته قبلا در یک مقاله مفصل توضیح داده شده است که می توانید مقاله ما در این زمینه را با عنوان “10 برند برتر دوربین مداربسته در جهان“مطالعه فرمایید. که با هر بودجه ای و بدون نیاز به کابل کشی می توانید تهیه کنید . در صورت وجود بوجه بیشتر برای انجام پروژه دوربین مداربسته به جای دوربینهای پلاستیکی، دوربینهای دام فلزی پیشنهاد بهتری می باشند. کاملا واضح است که اگر نیاز به نمایش تصاویر به صورت آنلاین بر روی گوشی های موبایل با اینترنت همراه موبایلان را دارید باید کمی به هزینه های بیشتر نیز فکر کنید. این پرداخت بیشتر هزینه به دلیل آن است که حال به دلیل نیاز خاص ما و یا به دلیل انتخاب دلخواه و یا اشتباه ما مجبور به پرداخت هزینهای شدهایم که میتوانستیم آن را مدیریت کنیم. دوربین مدار بسته به دلیل تنوع بالا در مدلها و نیز متفاوت بودن کارایی هر یک از مدلها میتواند منجر به سردرگمی برخی از کاربران شود. تصور کنید که یکی از بهترین و با کیفیتترین دوربین های مداربسته را خریداری کردهاید، اما اگر این دوربین در مکان مناسبی نصب نشده باشد و تسلط کافی بر محیط مورد نظر نداشته باشد، ممکن است هیچ کارایی در زمان مورد نیاز نداشته باشد.

از مواردی هستند که میتوانند به ما کمک کنند تا دوربین مدار بسته ارزان و مقرون به صرفه و البته با کارایی مناسب خود را پیدا کنیم. معمولا چهره سارقین در شب قابل شناسایی نیست و تقریبا پیدا کردن آنها پس از سرقت غیرممکن است. برای جلوگیری از جدا شدن نقاط نصب از ابزارهای دستی استفاده کنید. افت کیفیت تصاویر شامل تار و تیره شدن و یا پرش و لرزش آنها می شود. دوربین های دام (DOM CCTV) نوعی از دوربین های مداربسته معمولا به شکل نیم دایره ای که به صورت سقفی نصب می شود. یکی از این موارد قیمت هر یک از دوربین ها است.

دوربین های مداربسته که قابلیت دید در شب دارند، دارای LED هایی هستند که عموما به صورت دایره وار دور لنز قرار دارند که به این وسیله نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر را تامین می کنند و بازه دید نور در چشم انسان محدوده ای بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر است و هر نوری خارج از این محدوده باشد توسط چشم انسان قابل دیدن نیست. دوربین های IP رزولوشن هایی را ارائه می دهند که می توانند از 1.3 مگاپیکسل تا 5 مگاپیکسل انتقال فشرده و رمزگذاری شده باشند. همچنین یک دوربین های دام وری فوکال معمولا از نوع دید در شب میباشد. این دوربین دام (Turret) قابلیت تنظیم زاویه دوربین در جهت PAN (0 تا ۳۶۰ درجه) و Tilt (0 تا ۷۵ درجه) و چرخش (۰ تا ۳۶۰ درجه) را دارد. دوربین مداربسته لامپی که با لنز وسیع خود می تواند زاویه بزرگی را فیلم برداری کند . یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. بنابراین واضح است که قبل از اقدام به خرید دوربین مداربسته بهتر است با یک مشاور امین و متخصص در حوزه صنعت امنیت تصویری صحبت کنید.

و سعی ما بر این بوده تا با کمترین سود بهترین خدمات را ارائه دهیم. تمامی نصابان شرکت رهاورد نیرو دارایگواهی سوء پیشینه و عدم اعتیاد و کارت های معرفی نامه از شرکت هستند این افراد عموما متخصصانی هستند که به بهترین حالت پروژه شما را انجام خواهند داد و در انجام صحیح کار و مشتری مداری کاملا توجیح هستند. و بهتر است از دوربین های مداربسته کابلی استفاده شود . برند سامسونگ هم که نیازی به معرفی ندارد و سالهاست در حیطه ساخت محصولات صوتی و تصویری به فعالیت ادامه میدهد در زمینه فروش دوربینهای مداربسته بازار خوبی از آن خود کرده است. شما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 18 بعد از ظهر با ما در ارتباط باشید. و شما می توانید با مقایسه پک ها با یکدیگر بهترین آن ها را انتخاب کنید . شما به سادگی با نصب دستگاه و اتصاب برق دوربین ها می توانید تصویر دوربین های بیسیم دریافت کنید .