قیمت ویژه انواع دوربین مداربسته

بسیاری از بزرگراهها که ترافیک شبکههای گسترده نظارت بر سامانهها، با استفاده از تلویزیون مدار بسته برای تشخیص گرفتگی و تصادفات اطلاع سایت hikvision-pro-cctv میدهد. بسیاری از خدمتدهنگان هزینه نصب دوربین مدار بسته را به ازای نصب هر دوربین ۴۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ تومان اعلام میکنند که البته اجرت کابل کشی و کارهای احتمالی دیگر در برآورد هزینه نصب دوربین مدار بسته منظور نمیشود. همچنین می توان با انجام تنظیمات نرم افزاری در دستگاه NVR، تصاویر فیلمبرداری شده را که فاقد اهمیت هستند، به طور خودکار توسط دوربین حدف نمود تا از پر شدن حافظه دستگاه جلوگیری شود. دستگاه NVR وظیفه ذخیره سازی اطلاعات، کنترل دوربین ها و انجام تنظیمات نرم افزاری دوربین های IP را بر عهده دارد. اگر مشکل نرم افزاری وجود داشته باشد با این دو ترفند ساده قابل رفع خواهند بود. این مشکل وقتی به خوبی در دوربین های مداربسته آنالوگ نمایان می شود که از تصاویر با وضوح بالا همچون 4CIF استفاده شود.

دوربین های مداربسته با تکنولوژی های آنالوگ، اچ دی و آی پی در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز پروژه خود می توانید یکی از انواع دوربین مداربسته را انتخاب کنید. تجهیزات دوربینهای مداربسته در سالهای گذشته با اهداف نظارتی وارد بازار شد. در بازار این دستگاهها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد. در سال 1996 از تکنولوژی دوربین IP یا Internet Protocol با قابلیت تصویربرداری با کیفیت بالا تحت شبکه رونمایی شد. رزولوشن تصویر بزرگترین المان کیفیت تصویر دوربین هاست. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت دوربین های مداربسته IP، باعث بهبود چشمگیر کیفیت فیلم برداری دوربین مداربسته IP تا 30 مگاپیکسل و رزولوشن تصویر دوربین های مداربسته تحت شبکه 4K می باشد. دستگاه دوربین مدار بسته AHD و لوازم جانبی آن، بسته به نوع شرکت سازنده و کیفیت محصول، قیمت های متفاوتی دارند. دوربین مدار بسته IP دارای کیفیت 720P و 1080P است. خواهشمند است برای دریافت اطلاعات فنی و مشاوره نصب و تعمیر اجناس خریداری شده از سایت ها و یا فروشگاه های دیگر به هیچ وجه با این شماره و یا سایر شماره های شرکت تماس نگیرید و سئوالات خود را از فروشگاهی که کالاهای خود را از آنجا خریداری نموده اید بپرسید.

از با کیفیت ترین برند های این دسته می توان پرادا، اسپرادو، سیماران و سامسونگ را معرفی کرد. با توجه به سرعت بالا در پردازش اطلاعات دوربین های IP، می توان این دوربین ها را به سنسور های مختلفی مانند حسگر های حساس به حرکت، حسگر های حساس به گرما، سنسور پلاک خوان و غیره مجهز نمود. دوربین مداربسته صنعتی، نوعی از دوربین مداربسته است که در اماکن بزرگ مانند بانک ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. از این جهت دوربین های مداربسته که در محیط مورد نظر شما نصب می گردند باید دارای قابلیت اتصال به شبکه باشند تا شما بتوانید با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی به راحتی تصاویر دوربین های مداربسته را به صورت لحظه ای و آنلاین در اختیار داشته باشید. دوربین دام به علت در اختیار داشتن ابعاد کوچک و زاویه دید گسترده می تواند بدون جلب توجه به راحتی فضای مورد نظر شما زیر نظر داشته باشد. تصویر زیر به خوبی کارایی قابلیت HLC را نمایش می دهد. داخل میوهفروشی بودم که با خودم گفتم شاید بشود از میوهفروشی سرقت کرد و بعد میوهها را فروخت و پول خوبی گیر آورد.

به طور مثال، دستگاه ضبط کننده دیجیتال DVR برای انواع دوربین مدار بسته AHD به کار می روند و در مقابل، دستگاه NVR برای دوربین های تحت شبکه مناسب هستند. دوربین مداربسته IP با استفاده از کابل شبکه به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل خواهد شد. هشتمین موردی که تفاوت میان این سیستمهای قدیم و جدید را رقم زده دستگاه ضبط تصویر در آنهاست. پس از مدتی و با معرفی روزولوشن های HD و بالاتر استفاده از استانداردهای آنالوگ قدیمی محدود شد و تطابق دوربین با این استانداردها دیگر مزیت بالایی نداشت. نصب دوربین مداربسته IP برخلاف تصورات عموم، بسیار آسان تر از دوربین های آنالوگ می باشد. دوربین مداربسته اسپید دام در واقع نسخه پیشرفته تر دوربین دام بشمار می آید که می تواند با استفاده از موتورهایی که در اختیار دارد آزادانه در جهت های دلخواه شما گردش کند و با بزرگنمایی تا 12 برابر حد معمول از منطقه مورد نظر شما بدون حتی یک نقطه کور فیلمبرداری نماید. از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید.

با توجه به تنوع دوربین مداربسته در بازار کشور و برندهای مختلف تولیدکننده آن، لازم است پیش از خرید آن اطلاعات کاملی در رابطه محصولِ مورد نظرتان داشته باشید. را درباره آن بدانیم. این دوربین ها، کارآیی بسیار نزدیک به دوربین های بولت را دارند، اما در برخی از محیط ها، بنا به کاربرد بهتر است از دوربین مداربسته دام استفاده کنید، به عنوان مثال دوربین دام، بیش تر در محیط های داخلی استفاده می شود چرا که به علت شکل کیس گنبدی آن، بر روی سقف و کناره ی ( کنج ) دیوار به راحتی نصب می شود، البته این دوربین، معمولا از استاندارد های ضد ضربه و ضد آب، پشتیبانی می کند که استفاده از آن را در محیط خارجی آسان تر کرده است. پیشنهاد ما برای مصارف خانگی و نظارت های جزئی بطور مثال برای کودکان، برای سالمندان و یا حیوانات خانگی می توانید از دوربین مداربسته لامپی و یا دوربین مداربسته گردان استفاده نمایید.بیشترین استفاده برای مصارف خانگی از این نوع دوربین های مداربسته بوده که نصب آسان و راحتی دارند.

کیفیت دوربین های ای پی از 1 تا 30 مگاپیکسل با رزولوشن 720P و 1080P متغییر می باشند. در کنار شما هستیم تا آسایش.نمونه کیفیت دوربین های بیسیم گردان را داخل فروشگاه می توانید مشاده کنید. اما اکثر دوربینهای مدار بسته امروزی در رنج ۳۰۰ تا ۵۵۰TVL قرار دارند. قیمت خرید دوربین مداربسته سامسونگ در رنج متوسطی قرار داشته و این مبلغ در انواع مدل های با سیم و بیسیم متفاوت است. با توجه به این که این دوربین ها دارای نام کاربری و رمز عبور می باشند، نیاز است تا نصب آنها توسط فردی مورد اعتماد صورت گیرد چرا که امکان سوء استفاده نصاب ها از این ویژگی وجود داشته و با وجود داشتن این اطلاعات می توانند به راحتی به تصاویر دوربین دسترسی داشته و آنها را حذف نمایند. به علت استفاده از فناوری های نوین دیجیتال در ساخت دوربین های مداربسته IP، این دوربین ها می توانند ابتدا تصاویر را بر روی حافظه خود پردازش نمایند و سپس برای ذخیره سازی طولانی مدت به هارد دستگاه ضبط تصاویر NVR ارسال نمایند. همکاران فروشنده و نصاب سیستم های مداربسته برای اطلاع از قیمت های همکاری و دریافت تخفیف و لیست قیمت دوربین مداربسته همکاری حتما باید با شماره های شرکت تماس گرفته و نسبت به معرفی دقیق خود اقدام نمایند.

نظارت 24 ساعته و آنلاین بر محیط زندگی یا محل کار یک اصل راهبردی در مدیریت مجموعه شما محسوب می شود. دستگاه DVR یا NVR یکی از اجزای اصلی یک سیستم دوربین مداربسته است. اگر برای خرید به یکی از فروشگاه های معتبر انواع سیستم های نظارتی مراجعه کنید، قطعاً فروشنده این موارد را به طور کامل برای شما توضیح خواهد داد. به یاد داشته باشید که این موارد تنها بخشهای مناسب برای اجرای سیستم مداربسته نیست. هر کدام از موارد فوق دارای خصوصیات ویژه ای هستند و برای اینکه در یک سیستم مداربسته خاص مورد استفاده قرار گیرند، باید به درستی انتخاب شده و در محل مناسب نصب شوند. یکی از تستر های دوربین مدار بسته که می تواند تمام دوربین های تحت شبکه IP دار با هر برندی را پوشش دهد کدام است و چه ویژگی هایی دارد ؟ قابلیتهایی مانند ضبط تصویر با کیفیتهای متفاوت و انواع مختلف فرمتهای تصویری، انواع هشدار، ارتباط با شبکه و بکارگیری نرمافزارهای کاربردی، هشدار قطع یا خرابی دوربین، حسگر حرکت یا motion detection، ارسال هشدار حرکت به وسیلۀ ایمیل، امکان کنترل به واسطۀ وب، تنظیم نور و وجود زبانهای مختلف سیستمی در هر دی وی آر (DVR) تعدادی پورت ورودی و خروجی برای تصویر و صدا وجود دارد.

در دوربین مداربسته تحت شبکه نیز همانطور که گفته شد به دلیل اینکه انتقال اطلاعات و تصاویر در بستر شبکه و اینترنت انجام می شود و همچنین به دلیل کیفیت بالای تصاویر در دوربین های تحت شبکه، هزینه ی خرید و راه اندازی این نوع دوربین ها بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ و دوربین های اچ دی می باشد. دوربین های اسپید دام تحت شبکه بر خلاف نسخه های قدیمی آنالوگ نیازی به کابل های انتقال سیگنال ندارند و تنها با استفاده از همان کابل شبکه متصل شده به دستگاه NVR می توان جهت فیلم برداری دوربین اسپید دام را تغییر داد. از انواع دوربین باکس می توان به دوربین باکس ویوتک، دوربین مداربسته هانیول، دوربین مداربسته صنعتی پاناسونیک و دوربین مداربسته هایک ویژن اشاره نمود. برند هایک ویژن، سال 2001 در چین شروع به کار کرد. دلیل محبوبیت این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار، به دلیل هزینه بسیار پایین راه اندازی و استفاده طولانی مدت از این محصولات می باشد. اگر اولویت شما سیستم انعطاف پذیر و سهولت در راه اندازی است، از سیستم های دوربین مدار بسته بی سیم استفاده کنید. جدیدترین نسل از انوع دوربین مدار بسته بی سیم، مدل خورشیدی است که مهم ترین ویژگی آن عدم نیاز به برق برای روشن شدن و انتقال تصاویر می باشد.

در صورتی که جرم و جنایت در محل زندگی و یا محیط کار شما اتفاق افتد ، داشتن یک دوربین مدار بسته واقعا لازم است زیرا راهی برای جمع آوری شواهد برای کمک به ” جستجوی دقیق ” آنچه اتفاق افتاده است را فراهم می کند. شید ضدنور خورشید: وقتی دوربین در معرض نور خورشید یا دمای بالا قرار گیرد زودتر خراب می شود. او همزمان درِ باغ را از بیرون قفل کرد تا سارقان نتوانند فرار کنند و به این ترتیب وقتی مأموران در محل حاضر شدند، دزدان که زن و شوهری جوان بودند، دستگیر شدند. در این شرایط گروهی از مأموران تحقیقات برای یافتن سرنخی آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل اتفاقی افتاد که به دستگیری سارقان منجر شد. تا به حال شده بود وارد باغی شوید و بعد صاحب یا نگهبان باغ سر برسد؟ نگهبان که از قبل ماجرای سرقت از باغهای دیگر را شنیده بود، مخفیانه با صاحب باغ تماس گرفت و وقتی مطمئن شد که افراد غریبه سارق هستند، پلیس را خبر کرد. ماجرا از این قرار بود که نگهبان یکی از باغهای حوالی فشم که برای شرکت در مراسم ختم یکی از بستگانش راهی شهرستان شده بود، وقتی به باغ برگشت، متوجه حضور افراد غریبه در آنجا شد.

دوربین مداربسته ای اچ دی AHD دارای تنوع بالایی میباشند و میتوانند تمام انتظارات یک سیستم مداربسته حرفه ای را به خوبی پوشش دهند انواع دوربین مداربسته AHD شامل دوربین بولت AHD فلزی و پلاستیکی-دوربین مداربسته AHD دام سقفی-انواع دوربین های اسپیددام-دوربین استارلایت حرفه ای-دوربین اسانسوری-دوربین های بند انگشتی کوچک و انواع دستگاه های ضبط DVR و XVR میباشند. بعضی دیگر از دوربین های دید در شب که تکنولوژی بالا تری نسبت به باقی دارند با امواج مادون قرمز کار می کنند و تصاویر را در شب تماما تاریک ضبط می کنند . برخی از دوربینهای دید در شب میتوانند تا مسافت 46 متری را در تاریکی مطلق تصویربرداری کنند که البته در دوربین های خاص این فاصله تا 200 متر نیز قابل مشاهده است. لنزهای استاندارد دوربین مداربسته میتوانند فاصله ۳۵ تا ۴۰ فوتی را پوشش دهند.

لنز دوربینهای مداربسته جزو اجزای اصلی و کلیدی دوربینهای مدار بسته به حساب میآید. یکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های افزایش امنیت، استفاده از دوربین ها مدار بسته می باشد. شما می توانید برندهای بسیار زیادی از دوربین مداربسته را در کشورمان مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آنها با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا، متفاوت ترین و باکیفیت ترین دوربین مداربسته را طراحی کرده و آن را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.

این سری از دوربین ها، اینترنت خود را از طریق سیم کارت تامین می کنند و بر مبنای تکنولوژی ۳G و ۴G کار می کنند، عملکرد آن ها به این صورت است که اگر در هنگام رخ داد وقایع آنتن و اینترنت قطع شوند، پس از وصل اینترنت می توانند کلیه رخ دادهای زمان قطع اینترنت، از طریق اینترنت سیم کارت به نرم افزار انتقال تصویر ارسال کنند. امروزه از این سامانهها برای حفاظت و نظارت از محیطهایی استفاده میشوند که نیاز به کنترل دارند مثل : اماکن مهم، اماکن پرتردد و پرخطر، موزهها، فروشگاهها، زندانها، فرودگاهها، ایستگاههای مترو و راه آهن، بیمارستان ها، مدارس، ساختمانهای مسکونی، کارخانه ها و مراکز صنعتی، مراکز خرید، اتوبانها و… شرکت فناوران آتیه گئومات با داشتن تجربه قابل قبول در ارائه خدمات نظارتی، مانیتورینگ، نصب و راه اندازی سیستم نظارت تصویری و مانیتورینگ آمادگی کامل را برای مشاوره، راهنمایی، ارائه پیشنهادهای متنوع، ارائه مناسبترین و بهترین راهحلها داراست. دوربین مداربسته تحت شبکه نسبت به دوربین های آنالوگ موجود در بازار از دارای قابلیت های نرم افزاری بیشتری می باشد ، همچنین این دوربین ها تصاویر را با زرولوشن بیشتری ارائه می دهند .