مشخصات دوربین مدار بسته تحت شبکه

و بعد دوربینتان را در جهت و زاویه درست قرار دهید. از قرار دادن مستقیم دوربین به سمت منبع نور خودداری کنید. برای قرار دادن بهترین دوربین های امنیتی در داخل خانه، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که از آنجا بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده است. برای این که نصب دوربین ویدیوی امنیتیتان برای اولین بار آسانتر شود، بهترین استفاده را از قالب سوراخِ سوارکردن ببرید. به همین دلیل است که ما دوربین های مدار بسته امینتی را دوست داریم که با پلتفرم های هوشمند خانه ادغام شوند و این دستیارهای صوتی را در خود جای دهید. برندهای زیادی در ایران ارائه کننده دوربین مدار بسته می باشند ولی در بین آن ها برندهای داهوا، سی پلاس و هایک ویژن نسبت به سایر برندها محبوبیت دارند و این سبب بالا رفتن قیمت این برندها نسبت به سایر دوربین های موجود در بازار شده است.

زاویه نصب دوربین مداربسته باید به گونهای باشد که تا حد امکان روبروی نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. در پروژه های خود به مدت 6 ماه از پشتیبانی رایگان ما برخوردار شوید این پشتیبانی خیلی مورد استقبال کاراموزان دوره های قبلی ما قرار گرفته و رضایت بالایی از آن دارند. این کار از دوربینهای امنیتی خارجی در مقابل شرایط متغیر و شدید آب و هوایی مراقبت میکند. برای این کار مطابق با تصویر 1 گزینه Register را انتخاب کنید. جنس بدنه این دوربین ها فلزی است. جنس به کار رفته در بدنه، شکل و نحوه نصب، اندازه و نحوه ساخت دوربینها با یکدیگر تفاوت دارند. دوربین مداربسته سال هاست که به عنوان یک ابزار کارامد نقش مهمی در تامین امنیت منازل و محیط کار افراد ایفا می کند. با کمال آرامش در منزل یا محیط کار میتوانید آموزشها را ببینید، نکات مهم را یاداشت نمایید و سوالات خود را برای جلسات لایو در گوشه ای بنویسید. چگونه کسب و کار آنلاین برای خود بسازیم؟ برای آنکه نیازهای خود را ارضا کنید، ویژگیهای نظارتی مانند تصویر زنده، تشخیص حرکت، ضبط ویدیو، زوم کردن و از زوم درآمدن و بسیاری از ویژگیهای دیگر را روی برنامهتان اضافه کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد. در این مطلب از مجله پینورک به آموزش کامل نصب دوربین مدار بسته در منزل میپردازیم. در این مطلب ار مجله پینورک به آموزش کامل نصب دوربین مدار بسته در منزل پرداختیم. شما دسترسی همیشگی به این ویدیوها را خواهید داشت و تا یکسال ویدیوهای جدید به صوررت رایگان در پنل شماآپدیت میشوند پس همیشه جدیدترین آموزش ها را در دسترس دارید. این رشته با خیلی از مشاغل دیگر به خوبی ترکیب میشود مثل مشاغل حوزه صنعت ساختمان ،خانه های هوشمند برق کشی ساختمان و نصب آیفون های تصویری پس اگر در یکی ازاین حوزه مشغول به کار میباشید یادگیری این دوره میتواند خدمات بیشتری را به مشتریان شما ارایه دهد.اگر هیچ پیش زمینه ای از این رشته ندارید علاقه و پشت کار شما کافی است که در طول یک دوره کوتاه در این حوزه تخصص لازم رابدست آورید ولی علیرغم محاسن این رشته سختی هایی هم دارد که باید از قبل از شروع به یادگیری این رشته به آنها فکر کنید و بررسی کنید که با روحیات شما سازگاری داشته باشد.برخی پروژه های امنیتی ودوربین های مدار بسته بیرون از ساختمان و یا در ارتفاع انجام میشوند پس فیزیک بدنی و تحمل هوای گرم ،سرد و کار در ارتفاع باید با روحیات شما سازگار باشد.

لذا توصیه می گردد، به علت صرف هزینه ی کم تر از سپردن کار نصب خود به افراد بی تجربه و متفرقه خودداری نمایید چرا که در آینده، به علت آسیب جدی به محصولات مورد استفاده و یا حتی عدم ثبت مکرر وقایع در هنگام رخ دادن حوادث، هزینه های مالی و شاید جانی جبران ناپذیری را متحمل شوید. نکته : برای نصب سیستم ویدیویی خانگی بیسیم، توصیه میشود که قبل از نصب در داخل و یا خارج، تنظیمات وایفای خود را انجام دهید. آخرین نکته، قبل از اینکه به خودتان بتوانید بگویید که فرایند نصب تمام شدهاست، توصیه میشود که تصویر هر دوربین را چک کنید و ببینید که آیا دوربینها حرکت میکنند یا خیر. تصویر برداری در شرایط جوی نامساعد از لحاظ دما، رطوبت، گرد و خاک، گازهای قابل انفجار و … برای دوربین هایی که قرار است بیرون ساختمان نصب شوند باید عوامل محیطی همچون میزان نفوذ گرد و خاک، نفوذ آب و بازه دمای کاری آن را مد نظر گرفت چرا که بسیار مهم می باشند. دوربینهای مدار بسته در مدل ها و کاربردهای مختلف برای رفع نیازهای گوناگون طراحی وتولید شده اند، برای کاربردهای امنیتی در منازل ،مغازه ها، بانک ها ، کارخانه ها، دوربینهای مدیریت ترافیک در سطح شهر، دوربینهای پلاک خوان ، مدیریت هوشمند شهری و دوربینهای ثبت تخلفات وسایل نقلیه ، دوربینهایی برای افزایش بهره وری در کارخانه ها دوربینهای حرارتی برای تشخیص تب و کرونا و حتی دوربینهایی که با اتصال به هوش مصنوعی وتشخیص چهره که احساسات ورفتار انسانها را تحلیل میکنند والبته درایران دوربین هایی با کاربرد جدید با عنوان نظارت بر حجاب که زیاد هم دقیق نیستند.

دوره آموزش آنلاین یا حضوری دوربین های مداربسته ؟ اگر یک دوربین امنیتی باسیم را انتخاب میکنید، درواقع یک مداربسته باسیم را انتخاب میکنید. اگر استاندارد رنگ و پوشش برای این بدنه ها انجام نشود، به مرور زمان رنگ بدنه تخریب می شود و باعث خواهد شد مقاومت دوربین مدار بسته در برابر ضربه کاهش پیدا کند. شکل و ظاهر این دوربین به گونه ای است که به لحاظ روانی ، افراد خطرناک را از محل نصب دوربین دور می کند . هرکاری در ابتدا کمی دشوار به نظر میرسد ولی با تلاش، مداومت و پیگیری این مهارت ارزشمند در دستان شما خواهد بود.بعد از اتمام دوره وانجام یک یا دو پروژه اعتماد به نفس شما برای پیشرفت در این کار بیشتر خواهد شد این تجربه ای است که کارآموزان دورهای آموزش آنلاین نصب دوربین های مداربسته لیمو آن را با ما به اشتراک گذاشته اند. اما این دوربین های تصویر خیلی مناسبتری از محیط در نور کم به شما خواهند داد که استفاده از آنها را در محیطهای کم نور بسیار مناسب می کند.

نکته مهم: این مدل از انواع دوربین مداربسته در ایران کمی سخت پیدا میشود و قیمت بالایی هم دارند. قبل از اینکه شروع به انجام پروژه نصب دوربین مدار بسته با خودتان بکنید، چه یک دوربین امنیتی بیسیم باشد و چه یک دوربین مداربسته، چند نکته هست که باید بدانید و از قبل برای آنها آماده باشید. اگر در هنگام خرید دوربین مدار بسته نوع بی سیم آن را خریداری کرده باشید؛ لازم است که به وسیله CD که در بسته مورد نظر وجود دارد دوربین را به کامپیوتر خود متصل کنید. چگونگی طراحی سیستم های امنیتی متناسب با پروژه های مورد درخواست مشتری برای جلوگیری از حفره های امنیتی را بیاموزید، کار با انواع DVR, NVR را فرا بگیرید، با منوها و انتقال تصویر به روشهای مختلف در شبکه های مختلف آشنا شوید، مدلهای کابل کشی سوکت زنی کابلها و عیب یابی سیستم های معیوب و رفع ایرادات را بیاموزید. دوره نصب دوربین مداربسته در این آموزشگاه به صورتی برگزار می شود که ابتدا استاد دوره مراحل و نحوه نصب دوربین مدار بسته را به شما آموزش می دهد، پس از آن کارآموزان مباحث آموزشی را خود به صورت عملی انجام می دهند و با مشکلات دوربین مدار بسته و نحوه رفع آن آشنا شوند.

لنز متغیر یا varifocal: در این لنز ها علاوه بر امکان تنظیم فوکوس، امکان تغییر در فاصله کانونی نیز وجود دارد. نوع لنز دوربین مداربسته می تواند تاثیر بسیاری در قیمت دوربین مداربسته داشته باشد. با توجه به نوع لنز آن ها، تصویر ارائه شده توسط آن ها دایره ای است. دوربین های تحت شبکه در مقایسه با نوع آنالوگ به علت برخورداری از عمق تصویر برداری بالا، مساحت و فضای قابل توجهی را تحت پوشش خود قرار می دهند. همچنین میتوانید زاویه دید دوربین ها را تنظیم کرد. تغییر و تنظیم زاوید دید دوربین در دوربین های مدار بسته مکعبی به راحتی قابل انجام است. دوربین مدار بسته بیسیم ۳۶۰ درجه در دو نوع دید از بالا ( سقفی ) یا دید بصورت عمودی ( دیواری ) ساخته شده است . این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. ضریب حفاظت این دوربین IP67 می باشد یعنی بدنه فلزی و اتصالات آن به گونه ای است که برای فضاهای مرطوب و بارانی نیز می توانید استفاده کنید. 4. تعیین محل عبور کابلهای استفاده شده در آموزش نصب دوربین مدار بسته در سقف کاذب، کف، داکت و …

و میتوانید چند بار مباحث را مرور نمایید. زیرا میدانند که در صورت بروز حادثه، پلیس میتواند از تصاویر دوربینهای مداربسته استفاده کرده و مجرم را شناسایی کند. برای سیستمها و دوربینهای نظارتی Reolink مداربسته و بیسیم، باید حساسیت تشخیص حرکت و همچنین نواحی مشخصِ تشخیص حرکت را تنظیم کنید تا بتوانید اخطارهای دقیقی را بر روی نرمافزار مجانی Reolink دریافت کنید. اگر آنها در فضای باز باشند، شرایط آب و هوایی روی آنها موثر خواهد بود. اگر دوربینتان از یک آداپتور برق مستقیم استفاده میکند، معنایش این است که شما به یک خروجی برق در نزدیکی مرجع دوربین نیاز خواهید داشت. این دوربین ها نوعی دوربین مخفی محسوب می شوند که تفاوت آن با سایر دوربین های مخفی این است که با سیم هستند و دید در شب ندارند. دوربین های مداربسته دام از قابلیت دید در شب نیز برخوردار هستند.

در صورتی که پروژه دوربین مداربسته بزرگ باشد و تعداد دوربین ها زیاد باشد جهت بهره مندی از مزایای زیر بهتر است دوربین های مداربسته روی بستر کابل های شبکه پیاده سازی شوند که در این صورت باید از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا ip استفاده نمود. این اهمیت، هم در فضاهای مسکونی و هم در محیط های تجاری و… در شرایطی که او در محیط کار حضور ندارد تعهد کاری کارکنان چگونه است؟ مرحله بعد تهیه نقشه محیط و مشخص کردن نقاطی است که نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارند. 5. مشخص کردن و انتخاب کردن نوع DVR یا NVR مناسب برای دوربینی که خریداری کردهاید. ته همه کابلهای دوربینها را به داخل سوراخهایی که ایجاد کردهاید هل دهید. در دیوار، سقف و دیگر قسمتهایی که برای سوارکردن دوربین در نظر گرفتهاید، سوراخهایی را برای پیچکردن دوربین ایجاد کنید.

بهتر است در آسانسورها برای جلوگیری از سرقت دوربینها توسط برخی افراد سودجو از دوربینهای مخفی یا توکار استفاده شود. پروسه نصب با توجه به این که از چه مدل سیستم و دوربینهای نظارتیای استفاده خواهید کرد، متفاوت خواهد بود. به این شکل که اگر آیفون شما دارای یک یا چند خروجی اضافی به جز پنل اصلی باشد، می توانید آن را به دوربین مداربسته هم متصل کنید. اگر می خواهید تصاویر با کیفیت و واضحی داشته باشید حتما در انتخاب دوربین مدار بسته دقت داشته باشید و دوربین هایی با رزولیشن بالا را خریداری کنید. با فشارهای اقتصادی ، بیکاری افرایش آمار اعتیاد و به تبع آن افزایش جرایم همچون دزدی و خشونت وغیره مردم در منازل و کسب کارهای خود نیاز به امنیت بیشتری دارند از این رو طی سالهای گذشته استفاده از سیستمهای امنیت تصویری هر روزه با تقاضای بیشتری روبرو شده است و موقعیت های شغلی خوبی را ایجاد نموده است علاوه بر درآمد خوب این مهارت، مدت زمان بسیار کمی برای یادگیری تخصصی این رشته لازم است و برای شروع به کار در مقایسه با رشته هایی مثل تعمیرات موبایل و تعمیرات لپ تاپ ابزارالات بسیار کمتری نیاز دارد یعنی شما برای شروع کار با یک جعبه ابزار میتوانید انجام پروزه ها را آغاز نماید.

اگر یک دوربین امنیتی All-in-One بخرید، ابزار مناسب برای نصب پیچها گاهی اوقات در جعبه دوربین تعبیه شدهاند. در اینجا یک ویدیوی نصب دوربین CCTV قدم به قدم شامل راهنما برای سوارکردن یک دوربین امنیتی dome را مشاهده میکنید: اگر در حال نصب یک دوربین PTZ IP هستید، یک مرحله مهم دیگر نصب قلاب عمودی است. معوملا از دوربین مداربسته متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. همیشه به یاد داشته باشید که وقتی دوربینتان را در جایش قرار میدهید مطمئن شوید که بهترین تشخیص حرکت را برایش فراهم میکنید. به ما اطمینان کنید و با کمترین هزینه ممکن، بهترین آموزش را با طعمی دلنشینن تجربه کنید. اگر میخواهید از سیمکشیهای شلوغ و سوراخکاریهای کثیف، به خصوص وقتی که دوربینها را در خارج از درب/پنجره آپارتمان نصب میکنید( خارج از جنس آجر است)، قطعا بهترین انتخاب برای شما دوربین امنیتی باتریخور است. اگر قصد خرید یک پک دوربین مدار بسته خانگی ارزان قیمت و با کیفیت دارید قطعا دوربین مداربسته داهوا می تواند بهترین انتخاب های شما باشد . اگر نصب دوربین مداربسته مورد علاقه شماست و باروحیات شما سازگارست ما به شما قول میدهیم لیمو بهترین انتخاب برای شروع یادگیری این مهارت است.

شما برای متخصص شدن در این رشته نیاز دارید به مباحث مختلقی چون انواع دوربینهای آنالوگ و دیجیتال، دوربینهای آی پی ،دوربینهای دام و غیره آشنا سایت hikvision-pro-cctv شوید. علاوه بر اینکه میتوانید هنگام خارج شدن از منزل بر روی کودکان و حیوانات خانگی نظارت داشته باشید. چطور می توان کاری کرد که فیلم روزهای بیشتری روی هارد دیسک باقی بماند؟ نکاتی دیگری نیز در هنگام سیمکشی با اهمیت است مثلا سعی کنید در موقع نصب دوربین همیشه مقداری سیم اضافی در محل نصب دوربین برای جابهجاییهای احتمالی باقی بگذارید. شما میتوانید با آزادی کامل آن را هر کجا که دلتان میخواهد، داخل و خارج، روی یک قفسه، میز و یا دیوار نصب کنید، بدون آنکه نیازی باشد که سیمکشی انجام دهید. مقالهای که در ادامه خواهد آمد، شامل تمام جزئیات برای نصب سیمکشی دوربین امنیتی در داخل و خارج خانه است: چگونه سیمهای دوربین امنیتی را جایگذاری کنیم، این مقاله هم برای نصابهای باتجربه دوربین مدار بسته مناسب است و هم برای افراد تازهکار. این امکان در کلاسهای حضوری برای شما فراهم نمیشود. شما برای یادگیری این رشته میتوانید از کلاسهای حضوری و یا کلاسهای انلاین لیمو استفاده کنید ولی با شرکت در دروه آنلاین لیمو از مزایای بسیار خوبی به شرح زیر برخوردار میشوید.