گروه فنی مهندسی ایمن سازگار، فروش و نصب انواع دوربین مداربسته

دوربین های بولت یا دیواری نوعی از دوربین های مداربسته هستند که در انواع و اشکالی ساخته می شوند که قابل نصب بر روی دیوار است این دوربین ها معمولا برای فضاهایی که احتیاج به تصویر برداری طولی با لنزهای Tele است یا محل هایی که امکان نصب دوربین های سقفی وجود ندارد با لنزهای Wide بکار می روند.این دوربین ها در صورت داشتن لامپ های مادون قرمز از نوع دید در شب هستند و در صورت عدم وجود لامپ های مادون قرمز بر روی به آنها دوربین دیواری دید در روز گفته می شود ساختار این دوربین ها می تواند IN Door (برای فضای داخلی) و یا OUT Door (برای فضای بیرون یا محیط های بدون سقف) باشد. این نوع دوربینها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب میشوند اما بهدلیل اینکه کمتر در دید هستند و اشغال فضای کمتر، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب میشوند. اما پس از آشنایی با دوربین های آنالوگ و تحت شبکه نوبت آن است که با تفاوت های این دو دستگاه آشنا شویم. انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل، کامپیوتر و غیره، تنظیمات زمان، تاریخ، نور و غیره برخی از تنظیماتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

دستگاه NVR، هارد دیسک، منبع تغذیه، سوئیچ شبکه، کابل شبکه، کابل برق، اتصالات شبکه برخی از اجزای این دوربین است. چراکه برخی از این دوربینها نیاز به مدار آنالوگ دارند و برخی دوربینها نیز به طور کلی دوربینهای آی پی دار هستند که نیاز به کابل کشی تحت شبکه دارند. درآمد در این شغل همانند بسیاری از دیگر مشاغل فنی است یعنی دانش و مهارت شما در نصب دوربین مدار بسته و تنظیمات همچنین تجربه شما در این حرفه تعیین کننده میزان درآمد شما می باشد. به دنبال افزایش تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته بدون شک نیاز به یک نصاب حرفه ای برای نصب اصولی و تنظیمات این وسیله بیش از پیش احساس می شود. دسته بندی انواع دوربین مدار بسته متفاوت است اگر بخواهیم این وسیله را بر اساس تکنولوژی دسته بندی کنیم دوربین ها به سه دسته آنالوگ، تحت شبکه و HD تقسیم می شوند.

دوربین مدار بسته مموری خور بسته به مقدار حافظه جانبی ( معمولا SD یا MICRO SD ) که درون آن قرار می دهید مدت زمان معینی , تصاویر خانه را بر روی خود ذخیره می کنند . آموزش جانمایی دوربین یکی از سرفصل های مهمی است که در کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه فنون برق به طور کامل آموزش داده می شود. دوربین های مدار بسته از جمله سیستم های امنیتی و رفاهی هستند که نقش مهمی در افزایش امنیت در ساختمان ها دارد از طرفی با توجه به مزایای این وسیله و نقش مهمی که در افزایش امنیت دارد اداره امکان نصب این وسیله را در بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، فروشگاه ها و غیره اجباری کرده است همین موضوع باعث شده تا تقاضا برای خرید این وسیله افزایش یابد. سوییچ : برای اتصال دوربین های مدار بسته به دستگاه های غیر پی او ای لازم است تا دوربین ها را ابتدا به سوییچ های شبکه متصل کنید و سپس سوییچ را به دستگاه ان وی ار متصل نمایید. دستگاه DVR داده های دریافتی از سمت دوربین را در دستگاه ضبط کننده پردازش می کند اما NVR داده ها را رمزنگاری و پردازش می کند.

اگر شما نیز به دنبال یادگیری این حرفه هستید و یا نیاز به آشنایی با تعمیرگاه دوربین مداربسته(جهت حل مشکل فراموشی رمز دوربین مداربسته) دارید و یا اگر به دنبال شماره نصاب دوربین مداربسته مطمئن و حرفهای هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را به دستآورید. در تعمیرگاه دوربین مداربسته شما میتوانید عمده ترین مشکا یعنی رفع مشکل فراموشی رمز دوربین مداربسته را انجام دهید. نکته دیگری که در تعیین محل قرارگیری دوربین بسیار مهم است، محل نصب دوربین مداربسته است. همچنین بخش مهم دیگری که در تنظیمات دوربین مداربسته بسیار مهم است و میتواند بسیار در شناسایی مشکلات و سرقتها کارآمد باشد، بخش ضبط دوربین مداربسته است که باید توسط نصاب دوربین مداربسته به شکل مناسبی فعال گردد. نحوه ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته و شیوه درآمدزایی از آن موضوع دیگری است که دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته با آن آشنا خواهید شد. دوربین مدار بسته لامپی با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز طراحی شده تصاویر را با کیفیتی بالا ارائه می دهد . تصاویر دوربین را می توان از طریق اینترنت و اپلیکیشن تلفن همراه از هر جای دنیا مشاهده کرد. با ما همراه باشید! موضوع از این قرار بود که این خانم هندی همراه با چهار دخترش ؛ دو نفر را را اجیر کردند تا مرد خانواده را به قتل برسانند، فقط به این علت که او اجازه نمی داد آن ها شلوار جین بپوشند.

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید دوربین مداربسته باید به آن دقت کنیم این موضوع است که فروشگاهی که از آن خرید میکنیم دارای اعتبار لازم است یا خیر؟ در اینجا میتوانید لیست بهترین برند دوربین مداربسته در جهان را که بر اساس سهم بازار مرتب شدهاند، پیدا کنید. در حال حاضر مصرف آن در کشور ما و جهان به شدت کم و نزدیک به صفر می باشند. تا کارشناسان ما بهترین محصول را به شما معرفی کنند. شما میتوانید نصاب دوربین مداربسته حرفهای را از سایت چشمان بیدار آریا به دست بیاورید و با تماس با آنها بهترین تصمیم را در زمان نصب اتخاذ کنید. اماکن و ساختمانهای تجاری جزو مواردی هستند که بیش از سایرین به نصب دوربین های مداربسته نیاز دارند چرا که به طور معمول اماکن و ساختمانهای تجاری شامل مغازههای کوچک و بزرگ و یا بازارهای سرپوشیده بسیاری هستند و محصولات گوناگونی در اماکن تجاری برای فروش و عرضه به مشتریان وجود دارد.

در یک سیستم مدار بسته ، دوربین به عنوان چشم سیستم می باشد . نصب دوربین در محیطهای کم نور به هیچ عنوان توصیه نمیشود. بعد از کسب دانش و مهارت مورد نیاز میتوانید به عنوان متخصص نصب دوربین مداربسته به طراحی و نصب آن در مراکز مختلف اقدام کنید و یا حتی میتوانید در مراکز تعمیرگاه دوربین مداربسته فعالیت داشته باشید. کارگذاری و نصب دوربین های مداربسته نیازمند دانش و توانایی لازم جهت انجام آن به صورت دقیق و بدون مشکل است. درحالی که نوآوری و اختراعات در جهت رفاه حال ما هستند، در عین حال میتوانند باعث بروز مشکلاتی شوند. نصب دوربین مداربسته در منزل، شاید آسان بهنظر برسد، اما طراحی مکان نصب و مدار مناسب جهت صرفهجویی در هزینه، نیازمند نظر کارشناس دارد. دوره نصب دوربین مدار بسته از دوره های آینده دار و پولساز است که در صورت شرکت و ثبت نام در آن می توانید در مدت زمان کوتاهی با نحوه نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن آشنا شوید.

به طور کلی میتوان گفت که هر گام از گامهای نصب دوربین بسیار مهم است؛ چرا که در نهایت برای استفاده و کارآمدی هرچه بیشتر، این سیستم نیازمند بینقص بودن است. اولین گام در نصب دوربین مداربسته چیست؟ از این رو نصب دوربینهای مداربسته در انواع محیطها دارای مزایای قابل توجهای است که در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی مهمترین مزایای نصب آن بپردازیم. پیش از آنکه به بررسی و مقایسه تفاوت های این دو دوربین بپردازیم بگذارید شما را با هر یک از این دوربین ها آشنا کنیم. پس از اتصال دوربین ها به دستگاه ضبط، آن را با کابل VGA یا HDMI به تلویزیون متصل کنید.

دوربین های مداربسته خانگی ای اچ دی نیاز به سیم کشی داشته و در مواردی که امکان سیم کشی در منزل وجود داشته باشد یا در مراحل ساخت بنا سیم کشی ایجاد شده باشد از نظر قیمت بسیار سایت hikvision-pro-cctv مناسب می باشد. همچنین برخی دیگر از دوربینهای نظارتی مداربسته وجود دارند که به صورت بی سیم در شبکه قرار میگیرند. دوربین مداربسته وسیلهای است که از طریق آن میتوان نسبت به ضبط تصاویر با اهداف نظارتی و امنیتی همچون حفاظت از اماکن شخصی و غیر شخصی مبادرت ورزید. برقراری مدارهای نصب و تکمیل کابل کشی شبکه نظارتی نیز بسیار پر اهمیت است. شما در سایت یانوس می توانید سفارش های خود را به صورت آنلاین، رفتن به صفحه هر محصول و افزودن آن به سبد خرید و سپس پر کردن اطلاعات و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید و یا با ما تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید و شماره کارت جهت واریز هزینه را دریافت کنید و یا می توانید از طریق واتساپ پیام دهید و سفارش خود را به راحتی انجام دهید.

دوربینهای مداربسته، بسته به نوع و مدل خود، تنظیمات مختلفی دارند که نیاز است نصاب دوربین مداربسته به تمام تنظیمات دوربینها آشنایی داشته باشد. دوربین مداربسته امروزه در بخشهای مختلفی از جمله مراکز آموزشی، مراکز عمومی، مراکز نظامی، کارخانجات، ادارات، بانکها، فروشگاهها، مراکز تجاری و مسکونی و.. بسیاری از آپارتمانها و منازل مسکونی نیز به منظور حفظ امنیت ساختمان اقدام به نصب دوربین مداربسته میکنند. امروزه همه ی کارخانهها، شرکتها، مغازهها، ویلاها و مناطق مسکونی برای امنیت بیشتر به دوربین مداربسته احتیاج دارند. با توجه به همه گیر شدن نصب دوربین های مداربسته، یادگیری نصب این تجهیزات نیز میتواند بسیار درآمدزا و آیندهدار باشد. همه این موارد به خوبی نشان از بازار کار این رشته فنی حرفه ای می دهد. فرصت های شغلی برای این حرفه بسیار است. همچنین اگر فکر میکنید ممکن است در آینده بخواهید جای آنها را تغییر دهید، انعطافپذیری خوبی برای جابهجایی دارند. این دوربین به راحتی توسط سارقین یا افرادی که قصد انجام تحرکات مخرب دارند شناسایی و حتی تخریب میشود که میتواند نتیجه زحمات و هزینههای شما را هدر دهد و علاوه بر آن خسارات ناشی از سرقت را نیز در پی داشته باشد. ابتداییترین گام در بحث نصب دوربینها این است که باید کاملا با محیطی که قرار است دوربین در آن نصب شود آشنایی پیدا کنید.

این دوربین ها از طریق امواج آنالوگ کار کرده و امواج آنالوگ و نوع کابلی که برای آنها مورد استفاده قرار می گیرد در کیفیت تصاویر ضبط شده توسط این دوربین های بسیار حائز اهمیت است. گرچه مزیت این موضوع را فقط به بالابردن کیفیت کارکرد کارمندان نباید دانست. انجام اشتباه هر یک از این مراحل در کارکرد و عملکرد صحیح دوربین تاثیرگذار می باشد. علاوه بر دانش و مهارت مشتری مداری شما، سرعت و دقت در کار، میزان ارتباطات در کار، کیفیت کار، تبلیغات از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار بر درآمد شما در این شغل می باشد. در فواصل طولانی، کیفیت تصاویر دوربین های آنالوگ به میزان چشمگیری کاهش می یابد این موضوع در دوربین های تحت شبکه دیده نمی شود.

پس از انتخاب مکان مناسب دوربین را پیج و به کمک دریل در مکان انتخاب شده نصب کنید. نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر در هر برند معمولا دوربین های برند خود را پشتیبانی کرده و طوری برنامه نویسی شده اند که از نرم افزار آن برند نتوان برای مدیریت دیگر سیستم های دوربین مداربسته کمک گرفت. حالا نوبت آن است که با توجه به نقشه طراحی شده دوربین را در بهترین مکان نصب نمایید. توصیه می کنیم با توجه به ویژگی محیط بهترین دوربین را انتخاب و خریداری کنید. Sub Stream : ساب استریم یا استریم دوم ، ویدیو هایی با رزولوشن استاندارد و پایین را به منظور استفاده در شرایطی که پهنای باند کم است ارائه می کند. انتقال ویدیو در هر دو این دوربین ها به شیوه بی سیم قابل انجام است. این نوع دوربین ها مدل های ارتقایافته دوربین های آنالوگ هستند که توسط شرکت های داهوا و هایک ویژنعرضه شده اند. عوامل متعددی روی قیمت نصب دوربین مدار بسته در منزل و اماکن دیگر مانند شرکت یا کارخانه موثر است. دوربین بولت از انواع دوربین مدار بسته بسیار باکیفیت است. بدون شک نصب دوربین مدار بسته یکی از بهصرفهترین روشهای موجود به جهت حفظ امنیت منزل و یا محیطهای کاری است.

صفحه نمایش آن لمسی بوده و سایز آن اینچ است . در انتخاب پک کامل دوربین مداربسته برای منزل , بهتر است قبل از انتخاب یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین پک کامل دوربین مداربسته برای منزل انتخاب شود. هایک ویژن جزو بهترین شرکتهای تولید کننده دوربین مدار بسته در دنیاست که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده است. کارشناسان این وبسایت با داشتن بیش از ۱۶ سال تجربه درخصوص خدمات نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مداربسته میتوانند علاوه بر کمک و راهنمایی در این خصوص به راحتی شماره نصاب دوربین مداربسته حرفهای جهت نصب کامل سیستم حفاظتی مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.