انتخاب بهترین دوربین های مداربسته برای ایمنی خانه برای سالمندان

انتخاب بهترین دوربین های مداربسته برای ایمنی خانه برای سالمندان

آ،ین به روز رس، در 23 نوامبر 2023

بزرگترین هدیه ای که هر کودکی می تواند به والدین سالخورده خود بدهد استقلال است. طبیعی است که سالمندان مجبور به نقل مکان به یک مرکز مراقبت تمام وقت نباشند، اما کودکان با بزرگتر شدن نگران مادر و بابا هستند و حتی کارهای ساده خانه سخت می شود. یکی از راه حل هایی که به سالمندان و فرزندان آنها آرامش می دهد، استفاده از دوربین های امنیتی برای سالمندان برای نظارت بر ایمنی خانه است.

سیستم های نظارتی پیشرفته از زم، که مردم در دهه 1990 شروع به استفاده از دوربین های پرستار بچه ،د، وجود داشته است. در حالی که دوربین های امنیتی خانه به طور فزاینده ای پیچیده تر و محبوب تر می شوند، “دوربین های بزرگ” برای امنیت ارشد استانداردهای متفاوتی دارند.

برای یک چیز، سیستم های نظارت عالی تنظیم می شوند. هر ایالتی قو،نی دارد که از حریم خصوصی شخصی محافظت می کند و حفظ حرمت افراد تحت نظارت مهم است. هدف از نصب دوربین های داخلی برای بستگان مسن حفظ سلامتی آنها و ایجاد آرامش خاطر اعضای خانواده است. با این حال، در بسیاری از مناطق باید رضایت داده شود، به ویژه برای ضبط صدا و تصویر. بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات این است که در مورد نیات خود صحبت کنید و به حقوق و حریم خصوصی افراد مسن احترام بگذارید.

ارزش سیستم های نظارتی برتر

سالمندان و خانواده های آنها باید به دلایل مختلف استفاده از دوربین های داخلی را برای سالمندان در نظر بگیرند. برای سالمند، که به تنهایی زندگی می‌کنند، یک دوربین در خانه می‌تواند حس امنیت را برای سالمندان در صورت سقوط یا چالش‌های دیگر ایجاد کند و به اعضای خانواده اجازه دهد تا در صورت نیاز چک کنند.

طبق گزارش CDC، تنها در ایالات متحده سالانه حدود 36 میلیون سالمند زمین می خورند و بیش از 32000 نفر بر اثر زمین خوردن جان خود را از دست می دهند. از هر پنج زمین خوردن یک مورد منجر به آسیب می شود و حدود 3 میلیون سالمند سالانه برای درمان زمین خوردن وارد اورژانس می شوند. اگرچه دوربین از سقوط جلوگیری نمی کند، اما با استفاده از دوربین امنیتی داخلی، اعضای خانواده می توانند بستگان مسن خود را زیر نظر بگیرند و در صورت نیاز درخواست کمک کنند.

ا،ر دوربین های امنیتی برای سالمندان همچنین دارای صدای دو طرفه هستند که شنیدن صدای افراد را در زمان مشکل ممکن می سازند. همچنین زم، که سالمندان احساس انزوا می کنند و می خواهند ارتباط برقرار کنند، می تواند ارتباط برقرار کند.

بهترین دوربین های امنیتی برای سالمندان را ،یداری کنید

هنگام ،ید بهترین سیستم م،تورینگ خانه برای سالمندان، ویژگی های خاصی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید.

  • شما یک سیستم دوربین می خواهید که بتواند تلفن هوشمند را نمایش دهد و در صورت شناسایی فعالیت به تلفن همراه هشدار دهد. به این ترتیب، می تو،د فوراً متوجه شوید که آیا نیازی به تماس با اورژانس وجود دارد.
  • ارتباط دو طرفه مهم است. شما می خواهید بتو،د تعامل داشته باشید، بنابراین مادر یا بابا احساس نمی کنند که تحت نظر هستند.
  • به دنبال یک سیستم سازگار با خانه هوشمند باشید. شما می خواهید بتو،د در هر زمان و هر مکان با استفاده از گوشی هوشمند یا رایانه خود به سیستم دسترسی داشته باشید.
  • دوربین های مجهز به آشکارسازهای حرارت، حرکت و دید در شب را در نظر بگیرید.
  • نصب و نگهداری سیستم های دوربین باید آسان باشد، از جمله ویژگی هایی مانند به روز رس، نرم افزار از راه دور.
  • مطمئن شوید که سیستم منبع تغذیه قابل اعتماد و باتری پشتیبان بادوام دارد. شما نباید به افراد مسن اعتماد کنید که باتری ها را تعویض کنند.
  • بر خلاف سایر خدمات م،تورینگ ارشد، نصب دوربین های امنیتی خود برای سالمندان نیاز به پرداخت هزینه ماهانه را از بین می برد.

سوان امنیت ارشد را ارائه می دهد

اگر به دنبال سیستم های امنیتی برای اعضای ارشد خانواده خود هستید، سوان محصولات متنوعی برای رفع نیازهای امنیتی ارشد شما دارد.

برای دوربین های داخلی، دوربین بی سیم S،light CoreCam Pro™ 2K (SWIFI-COREPRO) با اتصال Wwi-Ffi و باتری طول، مدت را در نظر بگیرید. CoreCam Pro دارای حسگرهای حرارت و حرکت True Detect™، دید در شب رنگی، هشدارهای هوشمند تلفن همراه و قابلیت مکالمه دو طرفه است. یک دوربین جایگزین مقرون به صرفه تر، دوربین 2K Quad HD Wi-Fi (SWIFI-2KICAM) با سنسور حرکت، دید در شب، مکالمه دو طرفه و آژیر داخلی است. هر دو دوربین به یک سوکت برق وصل می شوند تا امنیت را تنظیم و فراموش کنید.

دوربین های داخلی تنها بخشی از امنیت خانه هستند. همچنین باید زنگ ویدیویی مانند SwannBuddy™ (SWIFI-BUDDY) با قابلیت مکالمه و گوش دادن، حسگرهای حرکتی True Detect، زاویه دید وسیع و عملکرد هندزفری با Google یا Alexa را در نظر بگیرید. SwannBuddy™ یک دستگاه بی سیم است که از باتری قابل شارژ استفاده می کند یا می تواند سیم کشی زنگ در موجود را تامین کند.

به ،وان بخشی از امنیت خانه، می تو،د ردیاب های حرکتی خارج از دوربین را برای شناسایی متجاوزان نصب کنید. کیت دکمه کمکی خانگی و کیت حسگر حرکتی سری آلفا با باتری کار می کند و می تواند حرکت را تا فاصله 13 فوت/4 متری با استفاده از حسگرهای مادون قرمز غیرفعال (PIR) تشخیص دهد. Swann همچنین سنسورهای هشدار پنجره و درب Wi-Fi (SFWIFI-WDOOR) را ارائه می دهد تا هنگام باز شدن در یا پنجره به شما هشدار دهد.

انواع دیگر سنسورهای راه دور می توانند به محافظت از سالمندان و ایجاد آرامش خاطر کمک کنند. به ،وان مثال، سنسور هشدار نشت (SWIFI-LEAK) می تواند نشتی لوله های آب، سیل و نشتی پنجره ها و درها را تشخیص دهد. سنسور هشدار نشت باتری با دسترسی Wwi-Ffi کار می کند، بنابراین می توان آن را از طریق تلفن هوشمند کنترل کرد.

سوان بهترین دوربین های امنیتی را برای سالمندان و همچنین سایر محصولات امنیتی و لوازم جانبی ارائه می دهد. حتما کاتالوگ راه حل های امنیتی Swann را مرور کنید تا محصولات امنیتی مورد نیاز خود را برای محافظت از عزیزان خود، از جمله سالمندان، بیابید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم محصولات امنیتی من، برای نیازهای خود را پیدا کنید. شما می تو،د اعضای ارشد خانواده خود را ایمن نگه دارید و به آنها کمک کنید با محصولات ایمنی من، Swann زندگی مستقلی داشته باشند.



منبع: https://blog.swann.com/best-security-cameras-for-seniors/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=best-security-cameras-for-seniors

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار