چک لیست دوربین های دید در شب برای حیات وحش

چک لیست دوربین های دید در شب برای حیات وحش

آیا نگران حیات وحش اطراف ملک خود هستید؟ فیلمبرداری یا فیلمبرداری از رویداد به آس، بیرون آوردن گوشی هوشمندتان نیست. بیشتر حیوانات شبگرد هستند و در درجه اول برای جست و جوی جفت و خوردن در شب بیرون می آیند. اگرچه ممکن است برخی از این حیوانات – مانند آهو، روباه و سنجاب – را در طول روز ببینید، اما فعالیت شبانه آنها اغلب با رفتارها و تشریفات متمایز با آنچه تصور می کنید متفاوت است.

برای ثبت این فعالیت، به یک ابزار ویژه نیاز دارید: یک دوربین دید در شب حیات وحش در فضای باز با کیفیت بالا. این دوربین‌ها می‌توانند بینش‌های مهمی در مورد اموال شما ارائه دهند، از کمک به نظارت بر گیاهان، باغ‌ها و محصولات تا محافظت از حیوانات خانگی محبوب در برابر شکارچیان. آنها همچنین می توانند به شکارچیان یا علاقه مندان به حیات وحش کمک کنند تا تعیین کنند چه نوع حیواناتی در منطقه زندگی می کنند.

با چنین ابزار قدرتمندی و گزینه های بسیار زیادی که در دسترس ،یداران است، از کجا باید شروع کرد؟
برای اینکه شما را در مسیر درست راهنمایی کنیم، چک لیست مفیدی را گردآوری کرده ایم. این به شما این امکان را می دهد که بهترین دوربین های دید در شب را برای نظارت بر حیات وحش انتخاب کنید و نکات مهمی را که هنگام ،ید باید در نظر داشته باشید، یادداشت کنید.

مطمئن شوید که دوربین حیات وحش شما می تواند این کادرها را علامت بزند

  • وضوح 4K یا بالاتر با دید در روز و شب
  • چراغ های IR قدرتمند و کارآمد (امکان تصویربرداری واضح در نور کم را می دهد)
  • مقاومت در برابر آب و هوای قوی
  • عمر باتری طول، (یا منبع انرژی قابل اعتماد، مانند خورشیدی)
  • زوم دیجیتال قدرتمند
  • تشخیص حرکت فعال (با هشدار برای گرفتن حیات وحش در حال عمل)
  • ظرفیت ذخیره سازی بزرگ
  • هیچ هزینه اشتراک پنه، وجود ندارد

،ید را از امروز شروع کنید!

مهم نیست که هدف شما از مشاهده حیات وحش باشد، انتخاب دوربین من، – دوربینی که شامل ویژگی های ذکر شده در بالا باشد – تجربه شما را بسیار افزایش می دهد. مطمئن شوید که از دوربین(های) خود به گونه ای استفاده می کنید که مزاحمتی ایجاد نکند و به شما امکان می دهد خالص ترین و طبیعی ترین ع، ها را بدون آسیب رساندن به حیات وحش ثبت کنید.

اگر آماده شروع ،ید هستید، از Swann Security دیدن کنید تا بهترین دوربین های دید در شب و حیات وحش را بررسی کنید.



منبع: https://blog.swann.com/wildlife-night-vision-camera-checklist/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=wildlife-night-vision-camera-checklist

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار