چگونه بهترین دوربین امنیتی حیوان خانگی را برای خانه خود انتخاب کنیم

چگونه بهترین دوربین امنیتی حیوان خانگی را برای خانه خود انتخاب کنیم

آ،ین به روز رس، در 20 دسامبر 2023

این روزها، افراد بیشتری به حیوانات خانگی خود غذاها، خوراکی ها، ،اب بازی ها و تجربیات خاصی می دهند. با توجه به اینکه از حیوانات خانگی بهتر از همیشه مراقبت می شود، منطقی است که نظارت بر سلامت آنها را از راه دور شروع کنید – مانند زم، که در محل کار، در تعطیلات یا خارج از خانه هستید.

بهترین راه برای انجام این کار؟ با دوربین مداربسته حیوانات خانگی! مهم نیست که آنها را چه می‌نامید – دوربین‌های امنیتی حیوانات خانگی، دوربین‌های نظارت حیوانات خانگی، یا دوربین‌های حیوانات خانگی – از این دستگاه‌ها می‌توان برای کمک به پارس ، بیش از حد یا میو ،، حوادث و شرایط اضطراری، آموزش و اصلاح رفتار، یا صرفاً آرامش استفاده کرد. برخی از افراد حتی دوربین های خانگی حیوانات خانگی را فقط برای نظارت و تعامل با حیوانات خانگی خود در طول روز ،یداری می کنند.

در حالی که هیچ راه درست یا غلطی برای استفاده از آن وجود ندارد، وجود دارد ما هستیم برخی از دوربین های امنیتی حیوانات خانگی بهتر از سایرین هستند. در اینجا برخی از ویژگی های مهم دوربین های امنیتی حیوانات خانگی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

ویژگی هایی که باید در دوربین های امنیتی حیوانات خانگی جستجو کنید

ضبط صدا

باور کنید یا نه، همه دوربین های حیوانات خانگی دارای میکروفون برای ضبط صدا نیستند. این می تواند یک ویژگی مهم باشد، به خصوص اگر نگران هستید که حیوانات خانگی خود سر و صدای زیادی ایجاد کنند و همسایه ها را آزار دهند.

2- نحوه صحبت ،

با ارتقای قابلیت‌های صوتی به سطح بعدی، مکالمه دو طرفه به شما امکان می‌دهد نه تنها از طریق میکروفون دوربین بشنوید، بلکه از طریق یک بلندگوی طراحی شده ویژه صحبت کنید. این به شما امکان می دهد با حیوانات خود ارتباط برقرار کنید، که اگر احساس می کنید نیاز به منحرف ،، تغییر مسیر یا برقراری ارتباط با حیوانات دارید، می تواند مفید باشد.

قابلیت وای فای

اگرچه ا،ر دوربین‌های امنیتی حیوانات خانگی دارای Wi-Fi هستند، اما هنوز هم یک ویژگی مهم برای بررسی است. دوربین‌های دارای Wi-Fi به شما امکان می‌دهند از فرآیند نصب آسان لذت ببرید و ،وماً نیازی به اتصال به هر نوع دستگاه ضبط ندارید (به دنبال یک مدل مستقل باشید).

پشتیب، از Wi-Fi یا بی سیم/بی سیم

دوربین‌های دارای Wi-Fi در دو نوع مختلف وجود دارند: مدل‌های دارای Wi-Fi که باید به پریز وصل شوند، و مدل‌های بی‌سیم یا بدون سیم که با باتری کار می‌کنند. یک دقیقه به این فکر کنید که می خواهید دوربین خانه خود را کجا نصب کنید – اگر هیچ پریز در نزدیکی شما وجود ندارد، ممکن است بخواهید یک مدل بی سیم یا بدون سیم را در نظر بگیرید.

برنامه های کاربردی و نظارت از راه دور

دانستن کیفیت برنامه ای که همراه با دوربین مداربسته حیوانات خانگی شما ارائه می شود بسیار مهم است. همه برنامه ها ی،ان نیستند. پیمایش برخی از آنها آسان تر از سایرین است، مانند برنامه Swann Security، که به شما امکان می دهد از هر دستگاه هوشمندی به فیلم دسترسی داشته باشید و ویژگی های دوربین را کنترل کنید.

ویژگی هایی که باید در دوربین های امنیتی حیوانات خانگی جستجو کنید

هزینه های پنهان

برخی از دوربین های امنیتی حیوانات خانگی هزینه های ماهانه برای ذخیره سازی، امنیت سایبری و موارد دیگر دریافت می کنند. این هزینه‌های مداوم می‌تواند مدل‌های به ظاهر مقرون‌به‌صرفه را بسیار گران‌تر از آنچه که برای آن چانه‌زنی کرده‌اید، کند. به دنبال دوربین‌های خانگی خانگی با فضای ذخیره‌سازی محلی و ابری رایگان، مانند دوربین‌های Wi-Fi یا بی‌سیم از Swann باشید.

اشتراک ها

راه دیگری که دوربین های امنیتی حیوانات خانگی گران هستند؟ اشتراک های گران قیمت دوربین‌های خانگی زیادی برای حیوانات خانگی وجود دارد که به اشتراک طول، نیاز ندارند، بنابراین مراقب شرکت‌هایی باشید که سعی می‌کنند شما را به یک قرارداد ببندند.

سوالات متداول در مورد دوربین حیوانات خانگی

دوربین های حیوانات خانگی که نیازی به اشتراک ندارند چیست؟

هیچ یک از دوربین های امنیتی یا سیستم های نظارتی Swann به اشتراک نیاز ندارند و آنها را به گزینه ای عالی برای دوربین های امنیتی حیوانات خانگی موثر و مقرون به صرفه تبدیل می کند.

تفاوت بین دوربین با و بدون تشخیص حیوانات خانگی چیست؟

برخی از دوربین ها و م،تورها شامل تشخیص حیوانات خانگی هستند، ویژگی که برای تمایز بین حیوانات خانگی و افراد در نظر گرفته شده است. این فناوری اساساً هرگونه تشخیص حرکتی را که توسط حیوانات ایجاد می شود نادیده می گیرد و تنها زم، هشدار ارسال می کند که افراد شناسایی شوند.

اگرچه تشخیص حیوان خانگی می تواند برای اه، امنیتی مفید باشد، اما اگر فقط به دنبال مراقبت از حیوانات خانگی خود هستید، چندان مفید نیست.

آیا دوربین های حیوانات خانگی همیشه ضبط می کنند؟

به طور کلی، خیر، دوربین های امنیتی حیوانات خانگی همیشه ضبط نمی کنند. در عوض، آنها توسط رویدادهای صوتی یا حرکتی فعال می شوند. بسیاری از دوربین های Swann دارای TrueDetect™ برای تشخیص گرما و حرکت هستند و هشدارهای قابل اعتمادی را ارائه می دهند.

بهترین دوربین های خانگی برای نظارت بر حیوانات خانگی را از سوان ،یداری کنید

آیا برای شروع به جستجوی بهترین دوربین های امنیتی خانگی برای حیوانات خانگی آماده هستید؟ دوربین امنیتی داخلی Wi-Fi 2KI Swann با قابلیت مکالمه دو طرفه، آژیر، تشخیص حرارت + حرکت با ویدیوی 2K HD و زاویه دید وسیع 105 درجه برای کاهش نقاط کور را بررسی کنید. آیا به گزینه بی سیم نیاز دارید؟ دوربین امنیتی بی‌سیم Xtreem با قابلیت مکالمه دو طرفه، آژیر و تشخیص حرارت + حرکت را با راه‌اندازی آسان و تا ۶ ماه عمر باتری قابل شارژ بررسی کنید، یا برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات Swann به مرکز راهنمایی Swann بروید.



منبع: https://blog.swann.com/picking-the-best-pet-monitoring-camera/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=picking-the-best-pet-monitoring-camer،

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار