آموزش CamHipro برای عیب یابی دوربین وای فای باتری

دوربین را به برنامه CamHipro اضافه کنید

من اخیرا یک دوربین وای فای با باتری گرفتم و دوربین از برنامه CamHipro استفاده می کند. طراحی سخت افزار دوربین متوسط ​​است و برنامه/نرم افزار (CamHipro) خوب نیست. به نظر می رسد که این شرکت برای رابط کاربری برنامه وقت نمی گذارد. منوی برنامه و عملکرد آن به راحتی قابل درک نیست، اشتباهات تایپی زیادی وجود دارد. اجتناب ناپذیر است که بسیاری از کاربران هنگام استفاده از این دوربین ها برای اولین بار با مشکلاتی مواجه شوند.

وقتی برای اولین بار دوربین خود را راه اندازی می کنید، به این صورت است تنظیم مجدد دوربین ا،امی است. با انجام بازنش، سخت افزاری، اطلاعات اتصال Wi-Fi فعلی شما پاک می شود و رمز عبور دستگاه مقدار پیش فرض (admin) خواهد بود. پس از تنظیم مجدد دوربین، دوربین همچنان به بیپ زدن ادامه می دهد، این نشان می دهد که در حالت تنظیم قرار دارد.

برنامه را اجرا کنید، یک حساب کاربری ثبت کنید، سپس وارد شوید. روی “+” یا “Add Device” کلیک کنید و سپس “Battery WiFi Camera” را از لیست برای ادامه انتخاب کنید.

همانطور که در زیر نشان داده شده است می تو،د دوربین خود را از راه های مختلف به CamHipro اضافه کنید:

  1. AP: به نقطه اتصال دوربین وصل شوید و سپس اطلاعات Wi-Fi را به دوربین منتقل کنید.
  2. سونیک: گوشی هوشمند صدای خاصی حاوی اطلاعات وای فای منتشر می کند، دوربین اطلاعات وای فای را دریافت می کند و سپس اتصال را برقرار می کند.
  3. کد QR: برای افزودن دوربین، کد QR را اسکن کنید.
  4. افزودن دستی: فقط زم، قابل استفاده است که دوربین را حذف کرده باشید و دوربین آنلاین باشد (به شبکه Wi-Fi متصل است).

دوربین را به برنامه CamHipro اضافه کنید
دوربین را به برنامه CamHipro اضافه کنید

شما با موفقیت دوربین را از طریق روش AP اضافه کردید. با این حال، بعد از اینکه خواستم دوباره این کار را انجام دهم، ش،ت خوردم. خوشبختانه دوربین را از طریق روش سونیک دوباره اضافه کردم. اگر با مشکل مشابهی مواجه شدید، می تو،د روش های مختلفی را تغییر دهید

شناسه دستگاه را به صورت دستی وارد کنید
شناسه دستگاه را به صورت دستی وارد کنید

اتصال CamHipro W-Fi را تنظیم کنید
رابط های دوربین CamHipro

رابط های دوربین CamHipro
رابط های دوربین CamHipro

وقتی برای اولین بار فیلم را تماشا کردم، از کیفیت تصویر شگفت زده شدم. کیفیت تصویر بالا است. به نظر می رسد سنسور تصویر و DSP عملکرد بسیار خوبی دارند. تصویر کلی تمیز است و در مناطقی که نور قوی دارند نوردهی بیش از حد وجود ندارد و حتی در برخی از مناطق تاریک اتاق نیز مشکلی در نوردهی کم وجود ندارد.

تنظیمات و ویژگی های دوربین CamHipro
رابط های دوربین CamHipro

دوربین می تواند در دو حالت مختلف کار کند و تفاوت و توضیح آن به شرح زیر است:

حالت کار CamHipro
حالت کار CamHipro

انرژی کم: حالت ذخیره انرژی، دوربین معمولاً در حالت خواب زمست، است. زم، فعال می شود که حسگر داخلی PIR حرکت را تشخیص دهد یا کاربران به جریان ویدئو در برنامه CamHipro دسترسی پیدا کنند. در این حالت عملکرد باتری می تواند چندین ماه دوام بیاورد.

به کار ادامه دهید: حالت عملکرد 24 ساعته، مانند دوربین های نظارت سنتی عمل می کند. در این حالت عملیاتی، کاربران می توانند ضبط ویدئوی 24 ساعته را فعال کرده و طول فایل ها را سفارشی کنند.

علاوه بر حالت کار، می تو،د پارامترهای پخش ویدیو را تغییر دهید.
پخش اول: پخش اصلی، بالاترین وضوح تصویر، 1920×1080
جریان دوم: جریان فرعی، وضوح پایین، VGA 640×480.

تنظیمات دوربین CamHipro FTP
تنظیمات دوربین CamHipro FTP

این دوربین وای فای با باتری از ذخیره سازی لبه پشتیب، می کند. پس از قرار دادن کارت حافظه microSD/SDHC/SDHX TF در دوربین، کاربران می توانند از عملکرد ضبط ویدیو استفاده کنند. از آنجایی که استاندارد فشرده سازی ویدیوی H.265 را پذیرفته است، اندازه فایل ویدیویی بسیار کوچک است و ظرفیت کوچک 32 گیگابایتی برای ذخیره ویدیو کافی است. اگرچه برنامه/خدمات ذخیره سازی ابری ارائه نمی دهد، اما به طور شگفت انگیزی از عملکرد FTP پشتیب، می کند، به این م،ی که دوربین می تواند ویدیوها را در سرورهای راه دور آپلود کند. به همان روشی که یک سرویس ذخیره سازی ابری پولی کار می کند.

مطمئن شوید که یک سرور FTP دارید تا بتو،د از این عملکرد استفاده کنید. در اینجا می‌خواهم دوربین فیلم‌ها را روی هارد دیسک روتر من آپلود کند. مثال من به صورت زیر نشان می دهد:

Server a: IP address or domain of your FTP server, e.g. 192.168.1.1
Port: default port number, e.g. 21
User name: the username of FTP account
P،word: the p،word of FTP account
P،ive: enabled
Path: the file path of FTP connection, which is the path where your files need to be accessed/stored, e.g. /sda1/Camera

منبع: https://www.unifore.net/ip-video-surveillance/camhipro-app-tutorial-troubles،oting-of-battery-wifi-camera.html