هر آنچه که باید قبل از خرید سیستم های امنیتی خانه بدانید

هر آنچه که باید قبل از خرید سیستم های امنیتی خانه بدانید

فهرست

هر آنچه که باید قبل از ،ید سیستم های امنیتی خانه بد،د

دبلیوچرا به سیستم امنیتی خانه نیاز دارید؟

برای تهیه سیستم های امنیتی خوب خانه به چه مقدار پول نیاز دارید؟

انواع سیستم های امنیتی منزل

سیستم های امنیتی حرفه ای

سیستم ایمنی خانه DIY

سیستم کامل امنیت منزل

سیستم اکتساب

انتخاب برتر ما

آن موجود است

سال گذشته، شخصی مک بوک مرا از خوابگاهم دزدید. به ،وان یک دانش آموز، این تنها چیز گران قیمتی بود که تا به حال داشتم.

وقتی از اداره مسکن خواستم به من کمک کند، به بهانه «عدم دخالت خارجی» امتناع ،د. لپ تاپ من حاوی پایان نامه و سایر مطالب مهم دانشگاهی من بود. در این روزهای بحر،، هم اتاقی ام نه تنها به من کمک کرد تا لپ تاپم را پس بگیرم، بلکه دزد را هم گزارش داد.

نه، این یک شرلوک هلمز در لباس مبدل نیست. او توانست در مورد یک سیستم امنیتی کوچک خانه که خودش نصب کرده بود به من کمک کند.

میدونم ممکنه به چی فکر کنی امنیت وطن در خواب؟

خب، ا،ر دستگاه‌های امنیتی هوشمند امروزی کوچک، بی‌سیم هستند و می‌توانند به راحتی با یک اتصال اینترنتی خوب به آن‌ها متصل شوند. با برنامه های اینترنتی مقرون به صرفه Xfinity، نصب یک سیستم امنیتی بسیار آسان است.

وقتی ا،ر ما در مورد سیستم های امنیتی خانه فکر می کنیم یا می شنویم، معمولاً به دوربین های امنیتی فکر می کنیم و نه بیشتر. اگرچه دوربین های امنیتی بخشی از سیستم امنیتی خانه هستند، اما تنها چیز نیستند.

با چنین تنوع گسترده ای از تج،ات و لوازم جانبی و گزینه های سخت افزاری متعدد، ا،ر مردم فکر می کنند که راه اندازی یک سیستم امنیتی خانه یک کار پیچیده است و نیاز به کمک حرفه ای دارد. علاوه بر این، تصورات نادرست زیادی در مورد تنظیمات امنیتی، محدوده قیمت و گزینه‌های اجاره من، برای ایمن ، خانه شما وجود دارد.

در این مقاله، تمام تصورات اشتباه اساسی که ممکن است در مورد سیستم‌های امنیتی خانه و استفاده از آنها داشته باشید را از بین می‌بریم.

چرا به سیستم امنیتی خانه نیاز دارید؟

بیشتر ما سیستم های امنیتی خانه را فقط با دوربین های امنیتی و سیستم های هشدار مرتبط می د،م. با این حال، این فقط اصول اولیه را پوشش می دهد. در واقع، امنیت خانه چیزی بیش از اجتناب از سرقت یا مراقبت از وسایل شماست. همچنین شامل کنترل مصرف انرژی، نظارت بر خانواده ها و حتی اطلاع رس، اضطراری است.

اگر هنوز این ایده را به فروش نرسانده اید، در اینجا چند راه وجود دارد که یک سیستم امنیتی خانه می تواند به شما کمک کند:

  • به محافظت در برابر جرم کمک می کند
  • دسترسی از راه دور را برای افراد در زم، که دور هستند فراهم می کند
  • به مراقبت از بیماران مسن کمک می کند
  • در مورد شرایط اضطراری مانند آتش سوزی، نشت گاز یا ،ابکاری اطلاع می دهد
  • به مراقبت و نظارت بر کودک کمک می کند
  • مصرف کلی انرژی در خانه را کاهش می دهد
  • موفقیت دعاوی حقوقی و بیمه ای را بهبود می بخشد

چقدر پول برای سیستم های امنیتی خوب خانه نیاز دارید؟

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد راه اندازی سیستم امنیتی خانه شما مربوط به قیمت است. عموماً مردم فکر می کنند که شما یا به میلیاردها دلار برای محافظت نیاز دارید یا به تیمی نیاز دارید که همیشه دوربین های شما را نظارت کند.

این سوء تفاهم به دلیل تمام فیلم های مافیایی یا جنایی که ما تماشا می کنیم به وجود می آید. در واقع، سیستم امنیتی خانه نه تنها ساده و مقرون به صرفه است، بلکه با کمک کمی می توان آن را نصب کرد و نیازی به استخدام ،ی برای نظارت ندارید.

برای نظارت، فرآیند ساده‌تر است و می‌تو،د هر زمان که بخواهید از طریق شناسه دوربین خود وارد شوید و ببینید چه خبر است. از مراقبت از حیوان خانگی خود گرفته تا نظارت بر اینکه آیا تلویزیون را روشن گذاشته اید، یک سیستم امنیتی خوب خانه همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

بهترین چیز در مورد سیستم امنیتی خانه این است که می تو،د امنیت خانه خود را با نرم افزار رایگان فعال کنید و سپس بر اساس نیاز خود ارتقا دهید. برنامه های امنیتی رایگ، وجود دارد که می توان آنها را روی هر دستگاه هوشمند نصب کرد. این برنامه‌ها می‌توانند شما را به‌روز نگه دارند و به اطمینان از ایمنی خانواده‌تان در زم، که دور هستید کمک می‌کنند. ا،ر این برنامه ها برای نظارت بر نوزاد هستند، اما می توانند به ایمن نگه داشتن خانه شما نیز کمک کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که برنامه‌های رایگان ویژگی‌های محدودی دارند و ممکن است تصویر دانه‌دار باشد. برای ارتقا، باید نسخه پولی برنامه را دریافت کنید یا فقط یک سیستم امنیتی حرفه ای خانه را نصب کنید.

انواع سیستم های امنیتی منزل

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا سیستم امنیتی خانه را نصب کنید، باید با انواع مختلف آن آشنا شوید. در اینجا چهار نوع اصلی از سیستم های امنیتی وجود دارد که می تو،د امتحان کنید:

سیستم های امنیتی حرفه ای

کمی گران قیمت و سنتی اما یکی از بهترین سیستم های امنیتی موجود در بازار است. برای انبارها، کارخانه ها و دفاتر بزرگ طراحی شده است. از این رو نام سیستم امنیتی حرفه ای. با این حال، خانه های بزرگتر، به ویژه عمارت ها، از همین فناوری استفاده می کنند و پیمانکاران طول، مدت را برای نظارت و ردیابی استخدام می کنند.

سیستم ایمنی خانه DIY

نصب این نوع سیستم امنیتی بسیار ساده و آسان است. شما می تو،د یک کیت امنیتی ساده را در خانه تهیه کنید و با کمک دفترچه راهنما می تو،د آن را به راحتی نصب کنید. ا،ر سیستم‌های DIY نیازی به سیم‌کشی ندارند، بنابراین برای صاحبان خانه‌های کوچک، اجاره‌کنندگان، پیمانکاران و دانشجوی، که در خوابگاه زندگی می‌کنند من، هستند. از آنجایی که همه چیز بی سیم است، دسترسی از راه دور به دوربین گوشی خود خواهید داشت و برای نظارت نیازی به پرداخت هزینه به شخص دیگری ندارید.

سیستم کامل امنیت منزل

با یک سیستم امنیتی کامل خانه، شما چیزی فراتر از دوربین های امنیتی خواهید داشت. در عوض، دوربین های امنیتی تنها بخش کوچکی از یک سیستم امنیتی کامل خانه هستند. در یک سیستم امنیتی کامل خانه، شما یک دوربین زنگ ویدیویی، سنسورهای حرکت، سنسورهای دما، هشدارهای خاموش، آشکارسازهای دی ا،ید کربن، حسگرهای ش،تن شیشه، آشکارسازهای دود و درب‌های اتوماتیک مغناطیسی دریافت خواهید کرد.

اگرچه یک سیستم کامل امنیتی خانه یک ،یب ایده آل است و خانواده شما را ایمن نگه می دارد، به یاد داشته باشید که راه اندازی، استخدام، برنامه ریزی، نصب و نظارت زمان و تلاش زیادی را می طلبد. شما به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت و هزینه تعمیر و نگهداری نیز وجود دارد. اگرچه ا،ر تج،ات دارای گزینه های سرگرم کننده DIY هستند، اما قابل اعتماد نیستند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بیشتر این تج،ات تعمیر می شوند، بنابراین اگر اجاره می کنید یا نیاز به جابجایی دارید، این امر می تواند برای شما کمی استرس زا باشد.

سیستم اکتساب

این یک نسخه کمی قدیمی‌تر از یک سیستم دوربین امنیتی است که می‌تو،د در خانه خود نصب کنید. همچنین ممکن است متوجه سیستم امنیتی قدیمی نصب شده در خانه خود شده باشید. سیستم امنیتی نصب شده در خانه دارای سیم کشی است و پس از آن باید به دلیل مشکلات دسترسی و ضبط، یک سرویس نظارت بر امنیت از یک شرکت دیگر استخدام کنید.

انتخاب برتر ما

اکنون که برنامه‌ها و انواع آن را می‌شناسید، ممکن است برخی از گزینه‌ها را در فهرست نهایی انتخاب کرده باشید. با این حال، اگر شما هنوز بی اطلاع هستید، این نیز قابل درک است. با بسیاری از گزینه های موجود، ا،ر مردم احساس سردرگمی می کنند، به خصوص که امنیت خانواده آنها در خطر است.

به گفته کارشناسان، بهتر است قبل از تصمیم گیری، نیازهای خود و طراحی خانه خود را درک کنید. اگر در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنید، از بلوتوث و دوربین‌های بی‌سیم استفاده کنید که می‌توانند دسترسی از راه دور را برای شما فراهم کنند. این یک گزینه ایده آل برای اجاره نشینان، دانشجویان ،ن در خوابگاه یا افرادی است که در آپارتمان زندگی می کنند. از آنجایی که ا،ر ساختمان‌های آپارتم، دارای سنسورهای دود، اعلام حریق و سایر مواردی هستند که قبلاً نصب شده‌اند، به هیچ چیز اضافی نیاز نخواهید داشت.

برع،، اگر صاحب خانه ای به اندازه کافی بزرگ هستید، باید یک سیستم امنیتی کامل خانه را انتخاب کنید که همه چیز را شامل می شود.

آن موجود است

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که همیشه می تو،د با گزینه رایگان شروع کنید و سپس ارتقا دهید یا بعداً چیزی حرفه ای دریافت کنید. علاوه بر این، اگر طراحی خوبی داشته باشید، یک گزینه دوربین امنیتی DIY خوب کافی خواهد بود.

منبع: https://learncctv.com/everything-to-know-before-getting-،me-security-systems/