چیپست دوربین مداربسته

این کابل به نوعی یک رابط نسل جدید ویدئویی و صوتی محسوب می شوند که استفاده از آن در تجهیزات صوتی و تصویری به شدت سایت hikvision-pro-cctv رایج شده است. دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند. خیر. امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید. در این گروهها میتوان تعدادی HDD تعریف کرد و ویدیو هر کدام از کانالها را در HDD دلخواه دستهبندی نمود. فعالیتهای این شرکت را میتوان در زمینه واردات دوربینهای مداربسته با برند مکسل، داهوا و هایک ویژن و تجهیزات جانبی و همچنین دزدگیرهای اماکن مانند جی ام کا، فایروال، کلاسیک و سایلکس، سوئیچ های شبکه و انواع هاردهای دوربین های مداربسته به حساب آورد. دوربین مداربسته گردان: این دوربین ها اغلب دارای ظاهر مشابه می باشد. این دوربین ها بیشتر برای نصب در زیر سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. یکی از مهم ترین نکات در خرید دوربین مداربسته، قیمت این محصولات است. گروه هارد دیسک درایو HDD یکی از حالتهای ذخیرهسازی در DVR ها و NVRها میباشد.

در بعضی از شرایط نظارت تصویری فقط در یک نقطه از صحنه اهمیت دارد و کل صحنه فیلمبرداری برای ما مهم نیست. برای خارج از منزل، نقطه بالاتری را انتخاب کنید که درها، نزدیکی های پنجره، گاراژها و غیره را پوشش دهد. اگر باز هم نتیجه ای حاصل نشد، آسیب دیدگی را بررسی کنید. این کمپانی با همکاری شرکت Sectec که یکی از تولید کنندگان دوربین مداربسته هوشمند در سطح بین المللی است محصولات بسیار پرکاربرد، با کیفیت و مقرون به صرفه ای را در اختیار کاربران قرار داده است. این کارت حافظه ها را می توان در داخل پورت های تعبیه شده در دوربین قرار داد. امکان نصب کارت حافظه از نوع MicroSD، امکان مشاهده تصاویر در شب تا محدوده 10 متر، رزولوشن قابل پشتیبانی تا 720P و … دوربینهای دید در شب یا IR به شما امکان ضبط تصویر در تاریکی و با کیفیت مطلوب را میدهند. در حال حاضر رایجترین نوع دوربین مدار بسته در بازار است که به جرات میتوان گفت در 80درصد ساختمانهای مسکونی، ادارات و مغازهها از دوربینهای FULL HD استفاده میشود که دارای کیفیت 2 مگاپیکسل هستند.

دوربینهای روز و شب: این دوربینها به شکلی طراحی میشوند که در همه حالتهای نوری تصاویر با کیفیت قابل قبول ضبط کنند. این دوربین ها در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ ساخته می شوند، این دوربین ها معمولا دید در شبی با برد نسبتا بالا دارند. HDMI به معنای رابط چند رسانه ای با کیفیت بالا است. کابل کواکسیال (Coaxial cable) به معنی کابل هم محور می باشد، یک رسانای داخلی از جنس مس است که با یک عایق پلاستیکی پوشانده شده است، در دو نوع ۵۰ و ۷۵ اهم تولید میشود. وقتی که NVR اصلی دوباره به شکبه وصل شد تمام اطلاعات به آن منتقل میشود. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید.

در گذشته نصب دوربین مدار بسته بیشتر شامل کارگاه ها و کارخانه های صنعتی بزرگ می شد ولی امروزه تمام ادارات، شرکت های کوچک و بزرگ و حتی ساختمان های مسکونی مجهز به دوربین مداربسته شده اند. اجسامی که گرم هستند این طیف نور را به اجسام سرد مثل صندلی ، میز ، ساختمان و … این قابلیت معمولا در شرایطی که نور اینفرارد پیش از حد زیاد است کاربرد پیدا میکند. این کلمه در واقع به معنای یک Dynamic domain Name Server رایگان است که توسط کمپانی Hikvision عرضه شده است. این محصول دارای دو نوع تحت شبکه و آنالوگی می باشد. بر اساس شکل و کاربری : به دو دسته دوربین دام (گنبدی شکل) که بیشتر برای استفاده در فضاهای داخلی و دوربین بولت (مخروطی شکل) که بیشتر برای فضاهای خارجی استفاده می شود، تقسیم می شوند. با استفاده از دوربین مداربسته اتاق کودک می توانید بر کودک یا سالمند خود نظارت داشته باشید . در واقع با معرفی یونی آرک تلاش برای دریافت سهم حداکثری بازار این تجهیزات به شکل دیگری آغاز شده است. رنگ آبی دقیقا برعکس مفاهیمی که رنگ قرمز نشان میدهد را مشخص میکند و باقی رنگها طیفی در این بین خواهند داشت.

و برای این کار نیاز است که حباب آن باز شود و هر فردی که بخواهد زاویه آن را عوض کند، با مشکل روبرو خواهد شد. از جمله این شرکت های معتبر و پر طرفدار شرکت های یونی ویو و هایک ویژن هستند. امروزه دوربین های مداربسته دارای تنوع بسیار زیادی هستند که نوع کاربری و کیفیت تولیدشان تعیین کننده قیمت آن ها می باشد، مایلسایت به عنوان یک برند با کیفیت مطلوب در بین برند های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار است. در تصویر زیر بهخوبی میتونید تفاوت کیفیت تصویر دوربینهای آنالوگ معمولی با دوربینهای آنالوگ HD رو تشخیص بدید. شما می توانید با دوربین های مدار بسته در هرجای دنیا کارخانه ، خانه ، فروشگاه و هر کجا را زیر نظر بگیرید . دوربینهای مداربسته دارای انواع مختلفی دیگری هستند که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد. وضوح بیشتری را نیز میتوان با عملکرد زوم بهدست آورد. انواع دوربین مدار بسته با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد. دوربین مدار بسته 2MP با رزولوشن 1920×1080 و کیفیت FullHD بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال یک دوربین مدار بسته ارزان با کیفیت مناسب هستند. تا می تواند نصاب را در نصب ، راه اندازی و تنظیم نقطه دید دوربین مدار بسته با دقت و شفافیت بالا یاری دهد .

اولین نسل از سیستم دوربین های مداربسته که اولین بار توسط شرکت زیمنس برای نظارت بر روی یک موشک نظامی مورد استفاده قرار گرفت. برای دانلود نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر یونی آرک بر روی لینک زیر کلیک کنید. ما در ادامه ی این متن قصد داریم تا عواملی که بر قیمت دوربین مداربسته موثرهستند به شما توضیح داده تا بتوانید بهترین انتخاب را قبل از خرید داشته باشید. علت این امر هم دسترسی آسان، پیشرفت قابلیت هایی همچون کنترل از راه دور و از همه مهم تر محافظت و مراقبت از اماکن می باشد. مجموعه سیم هایی از جنس شیشه یا مس است برای انتقال داده و اتصال بین روتر، کامپیوتر، سوپیچ و شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. این دو شرکت برای برند مادر علاوه بر ارائه نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر، برنامه دوربین مداربسته برای موبایل نیز طراحی کرده اند. از نقطه نظر فنی، HD-SDI شامل استاندارد SMPTE 292M می باشد که بر اساس آن تصاویر HD خام (بدون فشرده سازی و از دست رفتن کیفیت) تا حجم 1.485 گیگابیت بر ثانیه، توسط کابل تصویر (کواکسال) منتقل می شوند.فلسفه پیدایش این فناوری، ضبط و انتقال تصاویر HD برای شبکه های تلویزیونی خصوصی در اواخر دهه 80 و دهه 90 میلادی بود و هم اکنون نیز در بسیاری از شبکه های تلویزیونی حتی صدا و سیمای کشورمان کاربرد دارد.

انتقال سیگنال تا فواصل بیشتر: دوربینهای HDCVI برای انتقال سیگنال از یک مدولاسیون جدید بهره میبرند، طوریکه در برابر تضعیف سیگنال ناشی از کابل دوربین و نویز و تداخل ناشی از سایر سیگنالهای الکترومغناطیسی، با ضریب اطمینان بیشتری عمل میکنند. معمولا برای برند های مختلف دوربین های مداربسته یک لیست محصول به همراه قیمت با همان لیست قیمت ارائه می کنند تا همکاران براساس ویژگی هر محصول به همراه قیمت آن بتوانند به راحتی به مشتریان خود پیشنهاد قیمت بدهند، اخیرا به دلیل مشکلات بوجود آمده از جمله دسترسی مشتریان یا همان End User به لیست قیمت دوربین های مداربسته برخی شرکت ها فقط با در خواست کتبی و تعریف پروژه قیمت محصول را در اختیار می گذارند. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم. این امر باعث حساسیت دوربین ها و کاهش کیفیت تصویر آن می شود. تصاویر دارای کیفیت تصویر مناسبی می باشند و از نظر کیفیت تصویر نسبت به چیپ تصویر OV و Aptina از کیفیت تصویر بالاتر و قابل مقایسه ای نسبت به آنها برخوردارند. High Light Compensation میتواند این نور زیاد را تشخیص داده و آن را تنظیم کند تا تصاویر قابل تشخیص باشند.

بدین ترتیب صاحبان کسب و کار میتوانند مکانهایی که مشتری بیشتر به آن سر میزند را بشناشند و کالاهای پرفروش خود را در آنجا قرار دهند. اگر شخصی از مرز مشخص شده برای دوربین مداربسته در یک صحنه عبور کند، دوربین بلافاصله این تخطی را تشخیص داده و آلارم میزند. ردیابی هوشمند یکی از قابلیتهای جدید دوربینهای مداربسته گردان یا PTZ است که کارایی این دوربینها را بسیار بیشتر کرده است. دوربین مدار بسته Yi Home Camera 2 یکی از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد. به همین دلیل است که آنها به طور سنتی بهترین نوع از انواع دوربین مدار بسته برای ضبط تصاویر در مکان های سر باز هستند. دی وی آر ها دستگاههای مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربینهای آنالوگ هستند. تامین توان الکتریکی با کابلی مستقل در طراحی و نصب سیستم های آنالوگ همواره عاملی هزینه بر و دست و پا گیر بوده است. مایلسایت یک ارتباط نزدیک و بر اساس اعتماد را با همکاران، نمایندگیها و فروشنده های خود در سراسر دنیا برقرار نموده است.بر اساس روح مشتری مدارانه، این شرکت پشتیبانی تکنیکی و خدمات پس از فروش فوری را ارائه میدهد.در نتیجه شما اطمینان خاطر داشته باشید که با یک شرکت بسیار قابل اعتماد در حال همکاری میباشید.

اتصال به اینترنت با بهترین مودم برای دوربین مداربسته، این امکان را به کاربران می دهد تا در هر موقع از شبانه روز بتوانند همهچیز را کنترل کنند. در یک سیستم آنالوگ ، یک DVR مسئول این امر است ، در حالی که در تنظیم IP این کار در دوربین انجام می شود و سپس به NVR پخش می شود. ضبط تصاویر آن با دستگاه HCVR انجام می شود. منتقل کردن تصویر در این دوربینها ساده و میباشد و پیچیدگی و سختی ندارد و این کار توسط کابل کواکسال انجام میشود. در واقع میتوان گفت این دوربین کاملترین نوع دوربین مدار بسته رنگی که دستگاه کنترلر و کیبورد خاص خود را دارد میباشد، گردان است و لنز زوم دارد، میتواند شدت نور را تنظیم کند. به طور خلاصه میتوان گفت که رنگ قرمز مکانهایی را نشان میدهد که افراد بیشتر به آنجا سر میزنند. در مکانهایی که میخواهیم مکان سوژه قرار گرفته در صحنه را به طور دقیق زیر نظر داشته باشیم ردیابی هوشند به کمک ما میآید.

همانطور که از نام این دوربین ها پیداست محل نصب دوربین معمولا روی سقف میباشد بنابر این بیشترین کاربری را در فضا های بسته و داخلی دارند. همچنین نرم افزار مدیریت تصاویر در کامپیوتر و انتقال تصویر روی موبایل برای برند زیر مجموعه خود نیز طراحی و معرفی کرده اند. دوربین LPR یا همان پلاک خوان مایلسایت در دو نوع بولت و باکس طراحی و تولید می شود که هر کدام بسته به نوع کاربرد و فضای کاری مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود. نقشه گرمایی مخصوصا مناسب مکانهایی مانند سوپرمارکتها و فروشگاههای کوچک میباشد.

دوربینهای مداربستهای که دارای قابلیت IR Cut filter Removable هستند از یک بخش مکانیکی برای فیلتر اینفرارد بهره میبرند که نور اینفرارد را در طول روز فیلتر میکند تا رنگها خراب نشوند. دومین اقدام، بررسی طول کابل های ارتباطی است گاهی زیاد بودن طول کابل ها می تواند بر کیفیت تصاویر تاثیر منفی داشته باشد، به همین دلیل بایستی تا حد امکان طول کابل ها را کم کرد. علاوه بر این، دوربین های مخفی با نام دوربین مدار بسته Pinhole نیز معروف هستند. پشتیبانی از تمامی دوربین های مدار بسته IP ، TVI، CVI ، AHD و ANALOG با هر پروتکلی که که در ساختار آن ها وجود داشته باشد . دوربین های AHD دارای قیمت های خوب و اقتصادی هستند و با انتخاب این دوربین ها میتوانید با قیمت پایین دوربین مداربسته با کیفیت و قابل قبولی را داشته باشید. در این مقاله از وبلاگ ماهان نت، با 4 عامل اصلی در تهیه و انتخاب بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته آشنا شدیم. محصولات ملورین دوربین های مداربسته بی سیم یا با سیم هستند که قابلیت اتصال به اینترنت را فراهم می سازند.

البته از آنجایی که رزولوشن D1، پهنای باند زیادی مصرف میکند، برای کنترل از راه دور چند دوربین مداربسته، از این رزولوشن استفاده میشود. دوربین مدار بسته ویژگی های زیادی دارد که توجه به این ویژگی ها و قابلیت ها در هنگام خرید موجب آگاهی بیشتر و انتخاب هوشمندانه می شود. برخی شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته مانند داهوا و یا هایک ویژن ویژگی های اضافی را برای خریدار ارائه می دهند. البته وجود قابلیتی به نام StarLight در برخی از دوربین های مدار بسته موجب ضبط تصاویر به صورت رنگی در شب می شود. تصاویر را ضبط کرده و آنها را ذخیره نمایید! دوربین های مداربسته برای نظارت و کنترل هرچه بهتر نیاز به یک نرم افزار به روز و کامل دارند، برند مایلسایت برای این امر یک نرم افزار کارآمد به نام milesight VMS و نرم افزار milesight cms طراحی کرده است که شما می توانید به راحتی از وبسایت امنیت ۹۸ نسخه به روز آن را دانلود نمایید. برای اینکه حیاط را از صحنه فیلمبرداری خارج کنیم از این ماسک استفاده میکنیم. پس ما میایم از دوربین های گردان بیسیم شروع می کنیم که تعداد محدودی هستند . چرا دوربین مارکت را انتخاب کنیم ؟