خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته

امروزه از دوربین مداربسته در بسیاری از محیطها استفاده میشود و همانطور که بیان شد، مصارف و کاربردهای بسیار زیادی دارند. دوربین مداربسته حرارتی: دسته ای از دوربین های مداربسته که تصویر را از طریق تششعات حرارتی موجود در مجیط ایجاد می کنند. دوربینهای مداربسته مدرن، میتوانند تصاویر را به صورت رنگی ذخیره کنند و در بسیاری از آنها، قابلیت بزرگنمایی نیز وجود دارد. سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب دوربین مداربسته قیمت دوربینها است، ما به جرات ادعا میکنیم که قیمت دوربینهای مدار بسته ارزان در کیانام ارتباط بسیار مقرون به صرفه هستند و این قیمت پایین در کنار کیفیت بالای اجناس میباشد. از این نوع دوربینها معمولاً بهعنوان دوربین مخفی نیز استفاده میشود.

معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. دوربین مداربسته چشم ماهی Fish eye بهترین ایده برای حضور در چنین فضاهایی میباشد. همچنین با دیدن از قسمت سیستم های دسترسی میتوانید به انواع دستگاه های حضور و غیاب مانند ZKT، تایگر، کارابان و انواع اکسس کنترل مانند بتا، کارابان، سیماران و کنترل تردد خودرو و شخص را به صورت آنلاین خرید کنید. باید توجه کرد که هرکدام از انواع دوربینهای مداربسته، علاوه بر شکلهای ظاهری بعضا منحصر به فرد، دارای ویژگیهای به خصوصی نیز هستند و لذا بررسی این ویژگیها، قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته ، بسیار حیاتی است. دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و براساس ویژگیهای مختلف، در دستهبندیهای مختلفی تولید و عرضه شدهاند که هرکدام از آنها را بسته به نیاز محیط میتوان تهیه کرد. کیانام ارتباط عرضه کننده کلیه مدلهای دوربین مداربسته اسفیورد است، اسفیورد یک برند ایرانی با کیفیت جهانی در زمینه تولید دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری می باشد.

فروشگاه فرادید با دارا بودن نمایندگی دوربین داهوا ، محصولات این شرکت را با قیمت مناسب عرضه می کند. این فروشگاه در زمینه فروش دوربین مداربسته دارای اعتبار زیاد میباشد که شما کاربران گرامی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی اعطا شده به سایت کیانام ارتباط کیانام ارتباط با اطمینان میتوانید اقدام به خرید دوربین مدار بسته کنید همچینن امکان خرید حضوری در تهران مهیا میباشد. از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی دکاشاپ میتوان به انواع کرکره های اتوماتیک پرداخت که با دیدن از این بخش میتوانید انواع مدار و موتور کرکره برقی همچون ساید و یا توبولار از برند های مختلفی همچون بتا، تیونی، فوجی، اسمارت و سیماران را به آسانی اینترنتی خریداری کنید. و در جک پارکینگی خارجی (جک برقی وی تو، پروتکو، نایس، زومر، سه آ و غیره را پیدا کنید که خرید جک پارکینگی را برای شما به کاری آسان و سریع تبدیل میکند. در دهه پایانی قرن بیستم میلادی استفاده از دوربین مدار بسته در این کشور به شدت افزایش پیدا کرد. دوربین مدار بسته ارزان قیمت ، در بازارهای جهانی ، توسط کمپانی های مختلفی ارائه می شوند . تا بتواند تصویری کلی از تمام محیط تحت پوشش خود ارائه نماید.

به همین دلایل هرگونه فروش این مدل دوربین ها در ایران ممنوع می باشد. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از تصمیمگیری نهایی و سفارش دوربین مدار بسته، با کارشناسان فروش شرکت پویا بین تماس بگیرید و از راهنمایی آنها استفاده کنید تا بهترین انتخابها را در زمینه دوربین مدار بسته داشته باشید. پس هر زمانی از جایی قیمت دوربین مدار بسته را گرفتید ، چک کنید که آیا هارد در قیمت ها ذکر شده و یا خیر و چه نوع هارد با چه ظرفیتی به شما پیشنهاد شده است؟ ، لوازم جانبی همچون هارد اینترنال ، سیم و کابل و منبع تغذیه دوربین مداربسته میباشد. منبع تغذیه: برای تأمین برق دوربین ها نیاز به منبع تغذیه ایست که ولتاژ برق شهر را به 12 ولت تغییر دهد. بسیاری از دوربینهای بی سیم از یک یا دو کابل برای تأمین برق استفاده میکنند و اصطلاح بی سیم بیشتر به طریقه ارسال اطلاعات آنها اشاره میکند. برای تحقق این مفهوم، استراتژیها و تجهیزات مختلفی به وجود آمده است که از میان آنها، میتوان به دوربین مداربسته (CCTV) اشاره کرد. دوربین مدار بسته از کلمه cctv یا همان closed circuit television است .

از آنجا که سایر دوربینها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربینها بیشتر در جاهایی استفاده میشود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. دوربینها به یک میکرو رایانه مجهز هستند که قابلیت تبدیل فیلم به دادههایی که بتوان آنها را از طریق شبکه کامپیوتری ارسال کرد، دارند. BNC یا british naval connector نوعی فیش ارتباطیست که به منظور اتصال کابلهای کواسیال بکار میرود. بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری.

دوربین مداربسته برای محیط و کاربرد های مختلف انواع گوناگونی دارد به عنوان مثال دوربین مداربسته که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده میشود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی استفاده میشود تفاوت هایی دارد لذا پیشنهاد دوربین مارکت این است که اگر نمیدانید چه دوربین برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید. بهترین دوربین مدار بسته دوربینی است که بیشترین تناسب ممکن را با نیاز شما دارد و برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب نیازتان، با کارشناسان ما ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۴۳ تماس بگیرید. این مدل دوربین مدار بسته از آنجایی که کمی شبیه به لامپ طراحی شده است ، مناسب برای نظارت نامحسوس و محسوس ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی و صنعی مانند کارخانه ها و کارگاه ها می باشد و تصاویر را به صورت p2p ارائه می دهد . بر این اساس، قابلیت مشاهده و نظارت بر تصاویر در جهات مختلف امکان پذیر می گردد. امروزه کاربرد دوربین های مدار بسته بسیار زیاد شده و برای مکان های مختلف کاربرد دارند، از ادارات و مدارس تا اماکن مسکونی برای ایجاد جنبه های مختلف امنیتی از دوربین مدار بسته استفاده می شود.

DVRهایی که ورودی صدا و پورت LAN داشته باشند در بازار ایران اصطلاحا فول آپشن (full option) نامیده میشوند. در مناطقی که حساس به نظارت زنده هستند مانند شهرها، مراکز حمل و نقل، استادیوم های ورزشی و انبارها مورد استفاده قرار می گیرند. CVI در دوربینهای مداربسته آنالوگ مخفف عبارت High Definition Composite Video Interface هستند. دوربین مداربسته بیسیم نسبت به دوربینهای سیمدار نصب راحتتری دارد و نیاز به سیمکشی و هارد اصلا ندارد. این دوربین مداربسته بولت فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323 و دید در شب فوق العاده ای دارد سی و پنج متری را به راحتی در شب به شما نمایش میدهد و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و… میتوانید به راحتی از هرگونه آسیب به درب ناشی از برخورد محکم جلوگیری کنید.

این مدل دوربین مداربسته تصاویر را به صورت آنلاین با بهره گیری از اپیلیکیشن ویژه موبایل و یا نرم افزارهای کامپیوتری که توسط کمپانی ها ارائه می دهد ، با رزولوشنی بسیار بالا ارائه سایت hikvision-pro-cctv می دهد . این دوربین ها برای محیط هایی مناسب است که نور در آن ها به حداقل ، یعنی صفر می رسد .کیفیت تصاویر این دوربین ها بسیار بالا با رزولوشنی فوق العاده عالی می باشد . این مدل دوربین مداربسته مناسب برای مجتمع های تجاری ، مسکونی ، اداری و … شاید در هنگام روز بتوانید در محیط های بیرونی از هر مدل دوربین جهت افزایش امنیت محیط خود استفاده نمایید ، اما در شب به دلیل نور کم ، ارائه تصاویر با کیفیت در واقع یک مشکل اساسی برای شرکت ها و مجتمع هایی است که نیاز به امنیت 24 ساعته برای محیط خود دارند . دوربین مداربسته: دریافت تصاویر از مکان مورد نظر و ارسال آن به سرور به عهده آن است. سرور: در مداربسته دستگاه سرور (DVR یا NVR) تصاویر ارسال شده از دوربین ها را دریافت و ثبت می کند. 720 میباشدکه میتواند با کیفیت قابلیت توجه ای تصاویر را دریافت کند.

به عنوان مثال کمپانی برایتون جهت ارائه دوربین مداربسته ارزان قیمت ، تمامی تجهیزات و محصولات خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز با قیمتی رقابتی نسبت به سایر رقبای ایرانی و خارجی مانند کمپانی دوربین مداربسته تابا الکترونیک به عنوان یک رقیب ایرانی و دوربین مداربسته داهوا ساخت کشور چین ، به عنوان یک دوربین مداربسته خارجی ارائه می دهد . دوربین مداربسته داهوا دومین برند پرطرفدار و با کیفیت در بازار ایران میباشد که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات امنیتی اغاز نموده و تا کنون این شرکت توانسته در عرصه تولید ساخت سخت افزارها و نرم افزارهای سیستم های نظارتی دوربین های مداربسته فعالیت کند.

این دوربین مداربسته را معمولا در ارتفا زیاد نصب خواهند کرد و همین امر موجب می شود تا کمتر در معرض دید باشد و یا با اکسس پوینت و سیستم اعلام حریق اشتباه گرفته شود . آنها نه تنها عکسهای باکیفیت ضبط میکنند، بلکه به عابران پیام میدهند که این ساختمان مجهز به سیستم نظارتی است. دوربین مداربسته بیسیم یا دوربین مداربسته بی سیم ip د ر بازار پر رقابت فروش دوربین مداربسته ، یکی از یکه تازان محصولات و تجهیزات امنیتی می باشد که با کیفیت و قابلیت های بسیار بالایی عرضه می شود . دکاشاپ همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروریترین محصولات حفاظت و امنیت که انواع چشمی دیجیتال همانند چشمی دیجیتال اسمارت، انواع ریموت و رسیور از برند هایی بتا، رامونا، دورپا، ودیگر محصولات حفاظتی همچون دزدگیر اماکن، دستگیره دیجیتال، آنتن مرکزی و انواع برق اضطراری (یو پی اس) و اعلام حریق میباشد. همچنین شما میتوانید با خرید انواع مدل های آرام بند که دارای آرامبند های دو سرعته، سه سرعته و هیدرولیکی و با انواع برند های مختلف آرام بند ادلر، کینگ، فاتلس، ان اچ ان و.. از دوربینهای C-mount با لنزهای جداشدنی (قابل تعویض) میتوان برای کاربردهای مختلف (با تغییر لنز) استفاده کرد.

این در حالی است که برای ضبط تصاویر دیجیتال از دستگاه ضبط تصاویر NVR استفاده می شود. دوربین مداربسته هایلوک این برند زیر مجموعه برند هایک ویژن یکی از تولیدات جدید این شرکت میباشد که در مدت زمان کوتاهی توانست در بازار ایران رشد کند، یکی از دلایل موفقیت این برند جدید در بازار دوربین مداربسته قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است. در این مقاله سعی کرده ایم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته از جنبه های مختلف پرداخته و آن ها را در چهار دسته بندی مناسب به شما ارائه نماییم تا آرامش ذهنی و اطلاعات کامل برای خرید دوربین مداربسته به شما داده باشیم دوربین مداربسته داخلی.

به طور عمده ، تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد به منظور “توسعه نرم افزار بینایی رایانه” ذخیره می شود. در حقیقت دوربین مداربسته پلاکخوان، دوربینهایی هستند که توانایی آنالیز و ذخیره اطلاعات را دارند و میتوانند آنها را با تصاویر از پیش ذخیره شده مرجع مقایسه کنند و نتایج را برای مانیتور مرکزی ارسال کنند. این دوربین ها هم با باتری کار می کنند و یا به WI FI متصل و شروع به کار کنند. البته دوربینهای آنالوگ جدیدی که پس از سال ۲۰۱۳راهی بازار شدند دارای کیفیت HD بوده که حتی قادر به پشتیبانی از کیفیت ۴k هم بودند. اولین دوربین مدار بسته جهان توسط شرکت زیمنس آلمان و در سال 1942 جهت پوشش وضعیت پرتاب موشک به فضا طراحی شد و در آمریکا اولین دوربین مدار بسته در سال 1949 با برند وریکون روانه بازار شد .