دوربین مدار بسته قیمت، خرید و نصب

این دوربین برای کنترل اتاق کودک و یا سالمند و حتی محیط های تجاری و کسب کار گزینه بسیار سایت hikvision-pro-cctv ایده آلی است. در نتیجه بهتر است شناخت کلی در این زمینه داشته باشید تا گزینه مناسب تری را انتخاب کنید. یکی از مزیت های این نوع دوربین های مداربسته قابلیت مدیریت تعداد زیادی از دوربین ها می باشد ، همچنین بدون محدودیت قادر خواهید بود ، بسته به نیاز خود تعداد دوربین های مورد نیاز خود را کم و یا زیاد کنید. همچنین برای استفاده از این دوربین ها و ضبط تصاویر نیاز به خرید یک دستگاه DVR نیز خواهید داشت. دوربین کوچک ورزشی SQ11 کیفیتی 2 مگاپیکسل دارد از این دوربین هم به عنوان دوربین ورزشی و هم به عنوان دوربین کوچک خانگی استفاده کرد این دوربین قابلیت اتصال به تلفن همراه را ندارد و کلیه اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره میشود. این نوع دوربین ها معمولا” دارای شیار کارت حافظه بر روی خود هستند و لذا نیازی به استفاده از دستگاه های DVR و یا NVR ندارند. برای ضبط کردن تصاویر دریافتی از دوربین های مداربسته نیاز به دستگاهی مجزا دارید، بسته به نوع دوربین تان می تواند DVR یا NVR باشد. بعضی از دوربینهای مدار بسته هم دارای زوم دیجیتال هستند، که یعنی میتوانیم با بزرگکردن تصویر دریافتی به جزئیات دقت کنیم.

شما میتوانید با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری کنید. بنابراین شما با در نظر گرفتن چندین پارامتر می توانید سیستم مداربسته مناسب خود را خریداری نمایید. به منظور ضبط تصاویر مورد نظر خود در سیستم های مداربسته می توانید از هر دوی این دستگاه ها استفاده کنید. اما اکثر مردم معمولاً متوجه نمیشوند که دوربینهای مداربسته دید در شب میتوانند فیلمهای رنگی نیز تولید کنند. خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته: برای تغذیه دوربین مداربسته تحت شبکهIP دار یک نوع خروجی به نام خروجی خروجی POE در راستای ارسال انرژی مورد نیاز دستگاه تستر دوربین مدار بسته تولید می کند .

دوربین TR-149 از نوع دوربین های مداربسته بولت بوده و از مرغوب ترین متریال مداربسته تولید شده است.این محصول دارای بدنه ای از جنس فلزی با رنگ کوره ای ثابت است که با توجه به نوع طراحی آن قابلیت نصب روی دیوار را دارد. سیستمهای بهبوددهنده تصویر: در دوربینهای مداربسته قابلیتهایی گنجانده شده که بتوانند بهترین تصویر را در شرایط گوناگون ارائه کنند. توجه نمایید که قیمت مربوط به هر یک از مدل های دوربین مداربسته با یکدیگر بسیار متفاوت بوده و شما می توانید با در نظر گرفتن قدرت مالی و بودجه ای که در اختیارتان دارید، مناسب ترین و بهترین این دوربین ها را تهیه نمایید. را هم در نظر داشته باشید . اما در نظر داشته باشید که تنوع سیاهوسفید بسیار بهتر از نسخههای تمامرنگی خواهد بود. در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است.

و برای برخی از دوربینهای IP امنیتی سیمکارت، زمانی که برای اولین بار دوربین خود را راهاندازی میکنید، سیمکارت فعال میشود. دو نوع لنز برای انواع دوربینهای عکاسی، فیلمبرداری و مداربسته وجود دارد یکی ثابت و دیگری متغیر یا وریفوکال که این نوع از دوربین مداربسته به سبب لنز به کار رفته در آنها مشهور شده اند. درحالیکه دوربین مداربسته بیسیم (دوربین مداربسته تحت شبکه) به وایفای کاربر متصل شده و به او این امکان را میدهد که از هر جایی فیلم را ببیند. دوربین های تحت شبکه بسیار آسان نصب شده و نیازی به کابل کشی جداگانه و منبع تغدیه ندارند. دوربین های بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنال های رادیویی امکان انتقال آنها را فراهم می اورد.

دوربینهای اسپیددام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربینهای مداربسته برخوردارند. این نوع دوربینها از تکنولوژی DNR استفاده میکنند که نویزهایی که به دلایل مختلف از جمله نشستن گرد و غبار بر روی سنسور CCD و همچنین داغ شدن آن، نویزهای الکترومغناطیسی حاصل از امواج الکترومغناطیسی، نویژهایی که از نوسانات برق حاصل میشوند، کابلهای بیکیفیتی که نویز ایجاد میکنند و حرکت الکتریسیته در مدار دوربین در این دوربینها به وجود میآیند را حذف کرده وکیفیت تصویر را افزایش میدهد. اکثر دوربینهای دید در شب باکیفیت بالا، فیلمهای سیاهوسفید و همچنین فیلمهای رنگی ضبط میکنند. از همین جهت است که NVR را نمونه پیشرفته DVR محسوب میکنند. یا اپلیکیشن مناسب برای موبایل یا تبلت ( اپلیکیشن iOS یا اپلیکیشن اندروید ) را از سایت سازنده دستگاه DVR یا NVR خود دانلود نموده و نصب کنید. همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند.

خرید دوربین مدار بسته با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد؛ همچنین خرید دوربین مداربسته اصل با قیمت مناسب در بازار ممکن است با چالش های خود همراه باشد. دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرم و جنایت در سطح شهر و همچنین در ساختمانهای شخصی نصب شده اند. شما می تواند با مراجعه به سایت فراگستر الکترونیک و یا تماس با کارشناسان فروش با توجه به شهر محل سکونت خود، آدرس و شماره تماس نزدیک ترین نمایندگی معتبر را دریافت کنید تا در کم ترین زمان ممکن، مشاوره های لازم در خصوص تهیه یک محصول با کیفیت را دریافت کنید و خرید مناسبی داشته باشید. دوربین های مداربسته دارای کیفیت تصویر: 1، 2، 3، 4 مگاپیکسل هستند. فروش دوربین مداربسته وای فای کوچک خرید دوربین مداربسته کوچک خودرو جهت خرید دوربین مداربسته بی سیم و قیمت دوربین مداربسته و.

پردازش تصویر: گرچه دوربینهای آنالوگ قابلیتهای اولیهای در این زمینه دارند اما قابلیتهای اصلی پردازش تصویر (تشخیص صورت، پلاک خودرو و …) تنها در دوربینهای تحت شبکه قابل دسترسی هستند. آنها مجهز به سنسورهای اسکن پیشرفته ½ ”CMOS هستند که به دستگاه اجازه می دهد تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کند و به منبع نور اضافی نیازی ندارد – که این یک دوربین نظارت بر امنیت شبانه مناسب است. برای انتخاب دستگاه DVR فاکتور هایی از قبیل رزولوشن تصاویر، تعداد ورودی تصویر، تعداد ورودی کانال، کیفیت ضبط تصاویر را در نظر بگیرید. به عنوان مثال دوربین مداربسته ای که برای فضای باز در نظر می گیرید . توجه کنید که بهتریندوربینهای مداربسته تحت شبکه، کیفیت تصویر ۱۲ مگاپیکسل و آنالوگ، ۸ مگاپیکسل را دارا هستند. تعدادی دوربین تخصصی داخلی وجود دارد ، از جمله دوربین هایی که برای سگ یا گربه شما خوراکی می دهند و دوربین های کودک که دما ، رطوبت و کیفیت هوا را در اتاق کودک ثبت می کنند. IK، معیاری از میزان مقاومت دوربین مدار بسته در برابر ضربه های فیزیکی به شمار می رود. برای محیط های باز و یا بسته از چه دوربین مداربسته ای استفاده کنیم؟

از نظر قیمتی متفاوت می باشند.قیمت دوربین های مداربسته در انواع مختلفی می باشد که در بعضی از دسته های دوربین با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات نرخ ارز قیمت دوربین مداربسته هم تغییر پیدا می کند.در صورتی که بودجه مشخصی دارید و نمی توانید دوربین مداربسته مشخصی انتخاب کنید با کارپیما تماس حاصل فرمایید تا بهترین دوربین مداربسته در حد بودجه شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید استفاده های نا صحیح از این محصولات جرم شناخته شده و کارپیما هیچگونه مسئولیتی به عهده ندارد.پس در نحوه عملکرد و محل های نصب دقت کنید. فروشگاه اینترنتی کارپیما همه روزه آماده ارائه مشاوره به شما می باشد. تفاوت اصلی سیستم HDTVI با سیستم TVL دوربین آنالوگ در ضبط اطلاعات آن در یک چیپ دیجیتالی است که اطلاعات پس از کدگذاری برای انتقال آماده می شوند. ● سازنده دوربین مداربسته امنیتی ENSTER ارائه خدمات جامع پس از فروش به موقع، مشتریان ما را از مشکلات دور نگه می دارد —– رضایت مشتری از خدمات ما و موفقیت اندازه گیری کار ما است. پس بهتر است قبل از خرید دوربین مداربسته با کارشناسان ما مشاوره انجام دهید.تا مناسب ترین محصول به شما معرفی شود.

دوربین های دو منظوره معمولا در سیستم های مداربسته آنالوگ که نیاز به اتصال یک یا چند دوربین به صورت مستقیم به شبکه دارد، کاربردی است. دوربین های IP که از طریق یک سوئیچ شبکه با قابلیت Power Over Ethernet (PoE) تغذیه می شوند ، نیاز به منبع تغذیه جداگانه را از بین می برند. برای این کار باید ز منبع تغذیه مرکزی استفاده کنید و یا برای هر دوربین یک اداپتور خریداری کرده و فیش هر یک را به دوربین متصل نمایید. بنابراین، همیشه باید بررسی کنید که دوربین شما این ویژگی را دارد. امروزه بحث امنیت افراد و اماکن مختلف به دلیل وجود جرائم بسیار زیادی که روزانه اتفاق میافتد بسیار مورد توجه است؛ اما محافظت از خانه، اداره، کارخانه و یا هرگونه دارایی نمیتواند زیاد هزینهبر باشد و پیشرفت تکنولوژی و علوم این کار را به سادهترین شکل ممکن در آورده است. این نوع دوربین های مداربسته به صورت بی سیم تصاویر را منتقل می کنند و برای نصب آن ها نیاز به سیم کشی نخواهید داشت. دوربین مداربسته ارزان که برای مصارف خانگی باشه پیشنهادتون کدوم مدل هست؟ دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارد ، آنالوگ ، بیسیم ، کابلی ، تحت شبکه ،و از لحاظ فنی دید در شب رنگی داشته باشه .

مرکز تخصصی سیستمهای حفاظتی و امنیتی و تجهیرات الکتریکی و الکترونیکی ساختمان، شبکه های کامپیوتری و سیستمهای انتقال داده. اگر به دنبال فروشگاهی جهت خرید دوربین مداربسته سیمکارت خور هستید بهتر است آن را از فروشگاهی تخصصی و معتبر خریداری کنید،فروش دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی مالکد در زمینه فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی چندین سال است که فعالیت میکند و جهت خرید میتوانید انواع دوربین مداربسته با اطلاعات دقیق در سایت مالکد برسی و خریداری کنید. توجه داشته باشید که نصب این نوع دوربین ها کار تخصصی بوده و برای نصب نیاز به نصاب خواهید داشت. خرید دوربین مداربسته به این ترتیب، میتوانید ویدیوهای بلادرنگ مکانهای بدون وایفای و برق را از هر کجای گوشی خود مشاهده کنید. چه برند دوربین مداربسته ای تهیه کنیم ؟ دلیل این امر را می توان به برند و شرکت سازنده آنها مرتبط دانست. این دوربین ها در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. در زیر مراحل گام به گام راه اندازی فروش دوربین مداربسته دوربین های مداربسته سیم کارت و برخی عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید آورده شده است.

پیش از آنکه به بررسی ویژگی های پیشرفته یک دوربین مداربسته بپردازیم باید با انواع آن آشنا شویم. دوربین های تحت شبکه در این مقاله به صورت خلاصه و حدودی انواع و قیمت دوربین های مداربسته مورد استفاده برای خانه را بیان کردیم. دوربین مداربسته وایرلس یا دوربین مداربسته بیسیم یکی از تجهیزات نظارت تصویری میباشند که برای برای برقراری ارتباط با دستگاه ضبط تصاویر نیاز به کابل کشی (کابل RG59 یا کابل شبکه) ندارند. وجود یک دوربین مداربسته می تواند در محیط های مختلف میزان امنیت را به میزان چشمگیری افزایش دهد. در جدول زیر می توانید حدود قیمت این نوع دوربین ها را بسته به تعداد مشاهده نمایید. تکنولوژی ساخت انواع دوربین مدار بسته ، در زمان های مختلف متناسب با قابلیت آن ها تغییر شایانی کرده است. دوربین های باکس (BOX) قابلیت نصب لنز خارجی دارند مناسب برای تصویر زوایای خاص وتخصصی تر در مکان های داخلی می باشند زیرا به آب حساس می باشند و درصورت استفاده در محیط های خارجی باید از کاور برای حفاظت آن استفاده شود.

هنگام خرید یک دوربین امنیتی ، باید حداقل به دنبال ویدیوی HD 1080p ، دید در شب مادون قرمز ، صدای دو طرفه ، فضای ذخیره سازی ابری و محلی ، ادغام با الکسا یا دستیار گوگل و شناسایی افراد باشید. این دوربین ها نور مادون قرمز ندارند ولی، تصاویر باکیفیت را در نور کم تهیه می کنند. این نوع دوربینها معمولاً دارای LED های کوچکی هستند که در داخل آنها تعبیهشده است و دارای یک برش IR هستند، که سپس برای تشخیص نور روز استفاده میشود تا نور بتواند در طول روز روی سنسور تصویر بیفتد. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. دوربین مدار بسته بولت در شکل ظاهری به صورت استوانه ای با بدنه فلزی می باشند و یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته AHD است.دوربین مدار بسته بولت با خاصیت دید در شب، مجهز به چراغ های LED است که باعث افزایش میدان دید دوربین می شود. بهترین برند یا مارک هارد دیسک برای نصب دوربین مدار بسته چیست؟ این بهترین نوع از انواع دوربین مداربسته برای مشاهده از راه دور است.