برآورد قیمت دوربین مداربسته در سال ۱۴۰۰

اما دوربینهای بیسیم بهترین دوربین مداربسته برای منزل برای زمانی است که نیاز به نظارت بر یک محدوده بزرگ نداشته باشید. حتی با نصب دوربین مداربسته می توان عملکرد و کارکرد تمام کارکنان یک شرکت را زیر نظر گرفت. اما این راهنما به شما کمک میکند تا تمام جنبههای تنظیم سیستم های امنیتی خانه را در نظر بگیرید، تعداد دوربین و موقعیت نصب آنها را مشخص کنید و نصب دوربین داخل منزل تان را خودتان انجام دهید. دستگاه های ذخیره ساز این نسل توانایی متمرکز کردن و یکپارچه کردن سایر سیستم ها نظیر اعلام سرقت، مادونقرمز، آلارمها، سیگنال های صوتی و تصویری را داند. بر عهدهی دستگاه DVR میباشد.

هر زمان که میخواهید دیوار خود را حفاری یا برش دهید، اگر نمیدانید سیم برق از کجا رد شده است حتما برق ورودی کل را قطع کنید تا از صدمات ناشی از برق گرفتگی جلوگیری نمایید. دوربین های بیسم را میتوان بدون حفاری و کابل کشی براحتی راه اندازی کرد این دوربین ها هر چه از گیرنده ها دورتر شوند کیفیت تصویرشان نیز کاهش پیدا می کند. دوربین های مدار بسته به علت تنوع زیاد کاربری آنها قیمت های مختلفی دارد. استفاده از دوربینهای دید در شب امکان تصویربرداری در شب را فراهم کرده ایمنی بسیار مطلوبی دارد. با استفاده از نور LED یا چراغ قوه در شب میتوان دوربین مدار بسته را از کار انداخت. ما در شرکت مهر تجارت مفتخریم که با اتکا به تجربیات چند ده ساله پرسنل متخصصمان از صفرتا صد پروژه های مختلف در زمینه نظارت تصویری، نصب دوربین مداربسته ، پشتیبانی و نظارت بر سیستم های نظارتی را در کمترین زمان ممکن و با هزینه های مقرون به صرفه برای شما عزیزان انجام دهیم. ما به سادگی با نصب دوربین های مدار بسته می توانیم اتفاقات در حال انجام و یا اتفاقاتی که در زمان قبل در محلی که دوربین در آن نصب شده است را ببینیم.

همچنین مواردی مانند دوربین ضدآب ودارای خاصیت دید در شب و توانایی تصویر برداری در شب دوربین مداربسته در متراژ هایمتفاوت، یکی دیگر از پارامتر های اصلی می باشد که تاثیر بالایی در قیمت خریددوربین سایت hikvision-pro-cctv مدار بسته دارد. اما این دوربین مدار بسته با استفاده از سنسورهای قدرتمند و توانایی دریافت نور در لوکس نوری بسیار پایین، می تواند تصویر خیلی مناسبی از محیط کم نور ارائه دهد که با این قابلیت تصویر برداری در نور کم، عدم پشتیبانی این دوربین از دید در شب دلیلی برای استفاده نکردن از این نوع دوربین مداربسته در محیط های کم نور، باقی نمی گذارد.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس ویژگی های مختلف خود تقسیم بندی می شوند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم. در ادامه ما به چند ویژگی و تاثیر غیر مستقیمی که نصب دوربین مداربسته در مکان های مختلف می گذارد اشاره کرده ایم. دوربین های مداربسته حرراتی با استفاده از سنسورهای حساس به گرما و حررات ساطع شده اشیا و افراد تصاویر آن ها را ثبت و ضبط می کنند. برای امنیت اشیا ارزشمند یا کودکان: استفاده از 1 تا 3 دوربین بیسیم داخلی است. تعداد مکانهایی که دوربین مدار بسته در آن قرار میگیرد، حتی در نرخنامه اتحادیه نصب دوربین مداربسته 1400 هم در نظر گرفته شده است.

یکی از علل اصلی که باعث شده بود خانواده، مضنون اصلی پرونده باشد، این بود که جنازه در 250 متری خانه آن ها افتاده بود به همین دلیل پلیس شروع به بازجویی از همه اعضای خانواده کرد و جزئیاتی را از آنها خواستار شد و همچنین به چک کردن دوربینهای خیابان محل زندگی آنها پرداخت. ما در این مقاله تلاش کردیم تا مهمترین نکاتی که برای نصب دوربینها به آنها نیاز دارید را بیان کنیم. این شرکت تلاش کرده است تا دوربین مداربسته هایک ویژن خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد و این موضوع می تواند تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این محصولات باشد. در دوربین های مداربسته آنالوگ، خروجی دریافت شده توسط حسگر به یک تقویت کننده فرستاده شده و به طور مستقیم به خروجی فرستاده می شود. متوجه شدیم از بهترین راه ها برای جلوگیری بسیاری از جرم، جنایت و حوادث، استفاده از دوربین های مداربسته است.

اگر میخواهید یک محدوده بزرگ را تحت نظارت قرار دهید بهتر است دوربینهای معمولی خریداری کنید. اگر با خواندن این مقاله هم به فکر خرید دوربین مدار بسته افتاده اید، می توانید به صورت آنلاین دوربین مداربسته دلخواه خود را از فروشگاه ری کم خریداری کنید. شما با تهیه و نصب دوربین، می توانید دید 100 درصدی به محیط دلخواه خود داشته باشید و کارمندان خود را رصد کنید. نصاب های دوربین مدار بسته، به گونه ای دوربین ها را نصب می کنند تا شما با استفاده از گوشی همراه خود، دید کاملی نسبت به کل محیط مورد نظر داشته باشید و نقطه کور کمتری داشته باشید. آیا ضبط کردن تصاویر چیزهای ریز مانند پلاک (نصب دوربین پلاک خوان) یا نوشته یا اعداد در نصب دوربین های مدار بسته نیاز است؟ دستگاه NVR نیز مانند DVR قابلیت ضبط بالایی دارد.

پس از آنکه تمامی مراحل گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتید باید گفت که در این مرحله به نرمافزار و اپلیکشنهای مختلفی نیاز دارید تا از طریق آنها تصاویر را بر روی لپتاپ و کامپیوتر خود تماشا کنید و یا از طریق اپلیشکنهای متنوع این تصاویر را بر روی گوشی همراه خود داشته باشید. برای نصب این دوربینها به کابلهای مختلفی نیاز دارید که ازجمله مهمترین آنها میتوان به کابلهای RG11،RG6، RG59 اشاره کرد. انواع مختلفی از این دوربین ها وجود دارد ، بعضی از آنها را می توان متناسب با محیط و کاربردهای آنها سفارشی کرد. به طور مثال مستاجری که نیاز به نصب دوربین مداربسته به صورت موقت دارد و نمی خواهد برای کابل کشی داخل دیوارها و سقف، به ساختمان آسیبی وارد کند، می تواند از مزایای دوربین بی سیم بهره ببرد. دوربین های مداربسته از طریق کابل یا به صورت بی سیم قابلیت اتصال به این دستگاه ها را در اختیار شما قرار می دهند. این دوربین ها که در مدل های صدا دار ، میکروفون خور و بی صدا تولید می شوند از کیفیت بهتری نسبت به سیستم های توربو اچ دی بهره مند هستند .

قاب NVR را ببندید و سپس دستگاه ذخیره ساز را روشن کنید. اغلب شرکت ها می خواهند NVR را در اتاق رک سرور خود قرار دهند. چنانچه هر یک از موارد یادشده در زمان خرید دوربین مداربسته مورد توجه قرار نگیرد احتمال زیادی وجود دارد که دوربین شما قادر به ضبط سوژهها و تصاویر با کیفیت مناسب مورد نظرتان نباشد. متوجه شدیم انواع دوربین مداربسته در بازار خریدوفروش میشود که این تنوع بر اساس تکنولوژی، بدنه، کیفیت تصویر و نوع لنز قیمت متفاوتی دارد. همچنین با قراردادن دوربین مداربسته، از بسیاری دزدی هایی که توسط دزدهای مشتری نما انجام میشود را میتوان جلوگیری کرد.

دوربین های صنعتی در انواع با قاب (برای استفاده در محیط های باز مانند اتصال به دیوار خارجی ساختمان) یا بدون قاب (برای مکان های سرپوشیده) موجود هستند. سیم و کابل های دوربین نباید در دسترس و قابل دید باشند. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، شما می توانید با تهیه یک دوربین که از راه دور توسط گوشی همراه قابل کنترل باشد، در هر نقطه ای از دنیا، منزل خود را کنترل کنید. هرچه فاصله کانونی کمتر باشد، میدان دید شما گسترده تر می گردد و هرچه این فاصله را بیشتر کنید عمق دید افزایش می یابد، یعنی فواصل دورتری قابل مشاهده هستند. مشاهده از راه دور: بسیاری از دوربینهای جدید امکان پخش فیلمهای خود را به تلفن همراه یا لپتاپ شما در هر کجای دنیا ارائه میدهند.

به طور مثال اگر دوربین در بیرون ساختمان نصب می شود بهتر است از دوربین های دید در شب استفاده شود. در صورتی که قصد دارید با دوربین های مدار بسته و انواع آن آشنا شوید با ما در این مقاله همراه شوید. ما در فروشگاه ممل کالا دو برند مشهور و پرفروش داخلی یعنی دوربین مداربسته RDS و دوربین مداربسته Videopark را به فروش می رسانیم که برند RDS جزو برندهای معروف داخلی و جهانی با بازارهای فروش گسترده و برند Videopark نیز در زمره 5 برند برتر چین و 50 برند برتر دنیاست که به زودی قرار است مونتاژ قطعات آن در ایران نیز شروع گردد. دستگاه ضبط تصاویر دیحیتال NVR بدین منظور مورد استفاده قرار میگیرد.

بعضی از دوربینهای مدار بسته خارجی که به اصطلاح به آنها رینگ یا حلقه گفته میشود، همراه با یک پنل خورشیدی ارائه میشوند، و این یعنی آنها به شکل مداوم با نور آفتاب تغذیه میشوند و نیازی به تعویض باطری ندارند. همچنین DVR ها ظرفیت حافظه متنوعی دارند که به آنها امکان میدهد فیلم را حتی تا صدها ساعت ذخیره کنند. دوربین مدار بسته در حالت عادی در دمای ۱۰ درجه زیر صفر تا ۵۰ درجه بالای صفر کارایی دارند. اما اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب هستید که کار خود را بهدرستی انجام دهد، این نوع دوربین توانایی بیشتری دارد. انواع DVR وجود دارد که امکانات متفاوتی دارند. دوربین های مدار بسته مدل های مختلفی دارند. دوربین های مداربسته که فقط ویدئو را ضبط می کنند و صدا را ضبط نمی کنند. اگر دوربین مداربسته را برای فضای بیرونی ساختمان می خواهید، باید ارتفاع 3 متر یا بیشتر را در نظر بگیرید تا در دسترس افراد نباشد.

دوربینهای دید در شب با توجه به میزان و تعداد LED های مادون قرمز میتوانند تعیین کننده کیفیت تصویربرداری باشند. اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود، اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است. برای محیط های اوتدور وسیع که مسطح و بدون مانع باشند اگر بخواهید از دوربین های معمولی استفاده کنید نیاز به تعداد زیادی دوربین مدار بسته و همچنین حجم زیادی از کابل و تجهیزات میباشد. با توجه به اینکه کلیه محصولات درسایت دمــاتجهیــز با گارانتی اصلی ارائه می شود، در صورت خرید هر یک از انواع دوربین های مدار بسته ارائه شده در سایت دمــاتجهیــز، کلیه تخفیفات فروش ویژه هریک از برندها مانند دوربین مداربسته هایک ویژن یا استار نایت شامل حال خریداران محترم می گردد. مانند بانکها، کارخانههای تولیدی، دامداری یا مرغداریها و … Indoor یا Outdoor: حتما از دوربینهای مخصوص فضای بیرون (Outdoor)، برای نصب دوربین مداربسته در کوچه و فضای باز استفاده کنید. برای تشخیص اینکه کدام مدل دوربین جهت نصب دوربین در منزل شما مناسب است، حتما مقاله بهترین دوربین مدار بسته خانگی را مطالعه کنید.