خرید و نصب دوربین مداربسته

دوربینهای ترمال (Thermal) یا حرارتی همانطور که از نامشان پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش میدهند. اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال ۱۹۴۹ در آمریکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای گارانتی هستند و شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید هر یک از این محصولات بر روی لینک آن ها کلیک کنید تا وارد صفحه دسته محصول آن ها شوید و سیستم حفاظتی مورد نظر خود را تهیه کنید. هر چه تعداد دوربینها بیشتر باشد و مساحت بیشتری را تحت شعاع قرار دهند طبعا قیمت راه اندازی بیشتریرا به خود اختصاص می دهند.

دوربین مداربسته تحت شبکه اطلاعات موجود بر روی شبکه عمومی جا به جا می کند و بر خلاف توربو اچ دی این تصاویر را از طریق کابل ها و شبکه خصوصی انتقال می دهد که می توند توسط هکر ها هک شود. دوربین مداربسته آنالوگ که نسل قدیم هستند پس از اندک زمانی کیفیت خود را از دست می دهند ، البته این مشکل در دوربین مداربسته آنالوگ نسل جدید بهینهتر شده است و علاوه بر وجود کیفیت دوربین بالا و رزولوشن بهینهتر بازار مناسب تری را به خود جلب نموده است. برای میکروفن هم معمولا آداپتور در حد 4 آمپر بزنید تا کیفیت صدای بهتری بگیرید.

استفاده از دوربین های مخفی بستگی به ابتکار شخص دارد؛ یعنی امکان نصب آن در هر جا و مکانی وجود سایت hikvision-pro-cctv دارد. هر یک از این دوربینها کاربردها و مزیتهای خاص خود را دارد که سعی میکنیم آنها را نیز توضیح دهیم. جیمز کلرک ماکسول ادعا میکند، نور یک تابش الکترومغناطیسی است. تصویری همراه با متن منتشر شده توسط سفارت روسیه در بریتانیا توسط سایتی به نام “WarOnFakes” تهیه شده است، سایتی که ادعا میکند اطلاعات نادرست منتشر شده توسط رسانههای اوکراینی درباره جنگ را شناسایی و افشا میکند، اما در راستی آزمایی و حقیقت سنجی که از سوی رسانههای فرانسوی صورت گرفته این سایت به عنوان سایتی در خدمت تبلیغات روسی شناخته شده است. این بیانیه از طریق حساب توییتر سفارت روسیه در بریتانیا به اشتراک گذاشته شد و بیش از 1000 لایک به دست آورد.

ممکن است برخی افراد با این تصور که هر چه کالایی گران تر باشد در نتیجه کیفیت و کارایی بهتری خواهد داشت، بدون هیچ گونه تحقیقی اقدام به دوربینی با قیمتی بالا نمایند. از دید سیستماتیک دوربین های تحت شبکه مانند یک کامپیوتر کوچک است که میتواند در هر جایی از شبکه قرار گیرد و می توان به صورت محلی یا ریموت به تصاویر آن دسترسی پیدا نمود. در بسیاری از آزمایشها و تست های انجامشده برای بررسی حساسیت یک چشم انسان متوسط مشخص شدهاست که همه رنگها، اثر یکسانی روی شبکیه چشم ایجاد نمیکنند. تا حد زیادی بستگی به حساسیت شما دارد. از این نوع از دوربینها برای مناطق امنیتی و نظامی استفاده میشود و دارای اندازهای کوچکتر ولی با دقت و حساسیت بالای لنز هستند. در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دوی این سیستم های امنیتی و نظارتی به صورت مکمل یکدیگر عمل می کنند و وجود هر دوی آنها در یک ساختمان ضروری است. در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه معرفی می کنیم. ما به شما قول می دهیم که اعتماد شما نسبت به ما در خرید انواع دوربین مداربسته را زیاد کنیم و خدمات پشتیبانی که ما به شما می دهیم اعتماد شما را جلب کند.

اگه حتی نمی خواهید که کابل برق هم کشیده شود ما این قول به شما می دهیم. البته برند های موفق دنیا حتی وقتی فقط با فروش محصولات امنیتی سنجیده می شوند نشان می دهند که به فاکتور استاندارد و کیفیت دست یافته اند. رضایت مشتریان از محصولات این شرکت بالاست و دلیل این امر کیفیت مناسبی است که سامسونگ مانند سایر محصولات خود در دوربین های مدار بسته نیز ارائه می دهد. تلویزیون نیز مانند سینما از فریب ذهن برای تولید تصویر پویا استفاده می نماید، مغز با دیدن تصاویر با سرعت زیاد تصور حرکت تصویر را خواهد کرد .

امروزه انواع پکیج های دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای کاربران و استفاده در مکان های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند. برای مثال اگر از دوربین مداربسته در بیرون ساختمان استفاده می کنید بهتر است از دوربین بزرگ استفاده کنید تا علاوه بر تصویر برداری با کیفیت به لحاظ روانی، سارقان را از منطقه دور کند. اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر و درست تر تصمیم گیری نمایید. اما نمی توان این ضرب المثل را نیز نادیده گرفت که “هیچ ارزانی بی علت نیست”. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید.

نصب دوربین مدار بسته در خارج از ساختمان، همواره با مشکلات زیادی روبرو است. 1920 رو دارن. با توجه به اختلاف قیمت کم و کیفیت بالای دوربینهای مداربسته آنالوگ HD در مقایسه با دوربینهای معمولی، این دوربینها گزینهی مناسبی برای کاربران خانگی و تجاری به حساب میاد. از معیارهای تعیین کننده کیفیت میتوان به میزان لوکس و تعداد ال ای دیهای مادون قرمز اشاره کرد. یعنی میزان حساسیت به نور400 نانومتر با بنفش و ۷۰۰ نانومتر به رنگ قرمز مرتبط است. قابلیت های ذکر شده در تستر های دوربین مدار بسته به طور کامل وجود دارد و ممکن در آینده نزدیک برخی قابلیت های دیگر نیز به آن اضافه شود تا کارایی آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد .

در دستگاه های ذخیره ساز برخی از امکانات هوشمند سازی نظیر تشخیص چهره، شمارش افراد و .. امکان پذیر شده است. در صورتی که سرقت انجام بگیرد شما می توانید از طریق دوربین صنعتی افراد را شناسایی کنید و تصاویر مربوط به آنها را ثبت کنید. کنترل از راه دور به شما این قابلیت را می دهد که از هر جای دنیا با استفاده از اینترنت تصاویر محل کار یا زندگی خود را مشاهده کنید و کنترل بیشتری بر آن ها داشته باشید. همانطور که میدانید، پیش نیاز اصلی در انجام هر کار، داشتن اطلاعات مناسب از آن موضوع است.

در شرکت موج گستران رادیس ما افتخار میکنیم که یکی از ارائهدهندگان خدمات کنترل دوربین مداربسته هستبم و به شما کمک میکنیم تا کسبوکار خود را ایمن و امن نگاه دارید. برای تصویر برداری های نزدیک و در شیفت های کاری یا در طول روز که محیط روشن می باشد از دوربین های مداربسته صنعتی استفاده می شود این دوربین ها مناسب برای تصویر برداری از خطوط تولید شرکت ها و صندوق های فروشگاه و بانک هستند زیرا قابلیت تعویض لنز با تصویر برداری از نزدیک را دارند. این شرکت از رکورد داران فروش خوب این دوربینهای مدار بسته در سطح منطقه و جهانی است و در واقع اختراع فناوری (HDCVI) توسط داهوا باعث دگرگونی اساسی در صنعت دوربینهای مدار بسته آنالوگ گردید. یکی از مهم ترین تفاوت هایی که بین این دوربین با دوربین مداربسته آنالوگ وجود دارد این است که قابلیت عملکرد در شبکه ها می باشد. نرم افزار برایتون این امکان را فراهم آورده که 4 دوربین را بتوان با یک گوشی موبایل چک کرد. در سال 1875 کری، یک مخترع آمریکایی اولین تلویزیون ساده را ساخت که شاید بتوان آن را اولین جرقه در شکل گیری زیر ساخت دوربین مداربسته آنالوگ ، دانست.

همچنین آسیب وارده به محل کارخانه ماشین آلات راهداری نیز در تصاویر مشخص است. نوعی از پیشرفته ترین دوربین های مداربسته هستند که قابلیت چرخش در جهات مختلف را دارند همچنین امکان زوم و فوکوس اتوماتیک از طرف این دوربین ها امکان پذیر می باشد. برخی از دوربینهای مداربسته قابلیت چسبیدن به دیوار را دارند. شرکت های بزرگی در دنیا وجود دارند که اقدام به تولید دوربین های مدار بسته در مدل های مختلف می نمایند. به عنوان مثال، سامسونگ یکی از شرکت های کره ای است که به تولید انواع دوربین مدار بسته می پردازد. برای مثال، رنگ سبز چشم بیشترین توجه را به خود جلب می نماید. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید دوربین مدار بسته می توانید با شرکت رهاورد نیرو تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان خبره دریافت کنید. در این مقاله معایب و مزایای این دو سرویس اینترنتی محبوب را بررسی میکنیم و شما میتوانید با توجه به نیازتان، سرویس مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

قابلیت دید در شب و EXIR که مادون قرمز بوده، باعث شده تا بتوان در محیط هایی که تاریک مطلق بوده نیز از این دوربین ها استفاده کرد. اما در بسیاری از موارد، خرید دوربین مداربسته و استفاده از به تنهایی نیز می تواند امنیت محل را تا حد زیادی تامین نماید. ممکن است دو دوربین دارای ویژگی ها و امکانات یکسانی بوده اما مبلغ های مختلفی برای آنها وجود داشته باشد. برای خرید دوربین مداربسته بی سیم دانستن نکاتی چند از مزایا و معایب و آشنایی با ویژگی های دوربین مداربسته، برند و مکان و تجهیزات جانبی آن بسیار لازم است. این ویژگی قابلیت شخصی سازی تصاویر را در اختیار کاربران قرار می دهد. اینکه چه مقدار سرمایه برای خرید دوربین در اختیار داشته و هدف از نصب این دوربین ها چه چیزی است و محل نصب آنها کجاست، همه در انتخاب نوع دوربین تاثیر گذار می باشند. ویدئویی که در 28 جون 2022 در توییتر منتشر شده و توسط دوربین مداربسته واقع در پارک میسکی، که در شمال کارخانه و مرکز خرید و در جهت این دو پایگاه نصب شده گرفته شده است، دو اصابت را نشان میدهد.

از جمله مزایای سیستمهای AHD داشتن توانایی انتقال تصاویر است. علاوه بر این، دوربین مداربسته تحت شبکه توانایی پردازش تصاویر را دارد. این سیستم نیز یک سیستم دوربین مداربسته آنالوگ است که امکان انتقال تصویر را بر اساس کابل میتواند تا 500 متر داشته باشد و زیرساخت آن دقیقاً مشابه سیستم آنالوگ قدیمی است در برخی از پروژهها می توان از کابل CAT5 نیز استفاده نمود. همچنین با اتصال وای فای لامپ دوربین دار به یک مودم (مودم تلفن ثابت خانگی یا مودم سیم کارت خور) امکان مشاهده اینترنتی تصاویر دوربین لامپی از راه دور وجود دارد. اما هنگامی که افراد خروجی تصاویر را مشاهده می کنند، نسبت به دوربین های دیجیتالی رضایت بیشتری را نشان می دهند. اما این به این معنا نیست که نمی توانید از دوربینهای آنالوگ در یک محیط نظارتی تحت شبکه استفاده کنید. همگی با هم به صورت یک پک فروخته می شوند. اگر سیستم آنالوگ در یک منطقه پیادهسازی شده باشد با اندک هزینه می توان به این سیستم ها مهاجرت نمود. در گام بعد دوربین برای ارسال تصاویر به دستگاه ذخیره ساز نیاز به یک مبدل دارد که سیگنال دیجیتالی سنسور تصویر را به سیگنال آنالوگ تبدیل کند که این سیگنال میتواند مطابق با NTSC/PAL باشد.