دوربین مداربسته IP

از جمله امکانات جانبی این دوربین نیز می توان به منوی OSD، DNR، DWDR و AWB اشاره کرد. دوربین های لامپی را می توان در این دسته بندی قرار داد زیرا داخل لامپ جاسازی شده است. برای برق رسانی به دوربین های مداربسته IP شما می توانید با نصب مبدل POE بر روی کابل شبکه به طور غیر مستقیم بدون احتیاج به سیم کشی برق دوربین مداربسته خود را تغذیه نمائید. دراین روش سیم کشی, منبع تغذیه و ضبط کننده در یک محل قرار می گیرد. اجرای سیم کشی برای دوربین های مدار بسته به دو صورت انجام می شود.

در میان نام های مختلف بسیار که امروزه در بازار خرید و فروش دوربین های مدار بسته می باشند, شرکت پارت ویژن , با داشتن کادر مجهز و با تجربه چندین دهه, نامی آشنا در میان تجهیزات دوربین مدار بسته و انواع مختلف آن دارد. نتیجه مستقیمی بر اجرای با کیفیت دوربین ها داشته باشد. برای کاربرانی که کیفیت تصویر در شب، اهمیت دارد، دوربین های بولت پیشنهاد میشود. دوربینهای مداربسته در پارکینگها، بهمنظور جلوگیری از ارتکاب تخلف و جرم و ورود افراد ناخواسته به درون ساختمان، بسیار حائز اهمیت است. که اگر به درستی انجام نگیرد, نتیجه درستی از کار نخواهیم داشت. 2. منبع تغذیه یا آداپتور: وظیفه تغییر ولتاژ برق شهر (220ولت) به ولتاژ مناسب دوربین (معمولا 12ولت) را بعهده دارد. در بیشتر موارد نگهبانان یونیفورم به تن میکنند و حضور خود را با ایستادن در محل، یا نصب دوربین نظارتی مداربسته یا نصب آژیر به چشم میآورند تا از اقدامات غیرقانونی نسبت به آن محل یا افراد حاضر در محل جلوگیری کنند.

جهت آشنایی بیشتر با این نوع دوربین های مداربسته مقاله “انواع دوربین مداربسته مخفی و جاسوسی” را مطالعه سایت hikvision-pro-cctv بفرمایید. شکل دوربین دام که به صورت گبندی است باعث میشود اشخاص بیننده نتوانند تشخیص دهند جهت دوربین به کدام سمت است. بسیاری تصور می کنند که دوربین های بولت فواصل دورتری از دوربین های دام می بینند یا امکانات و کیفیت بیشتری دارند که اشتباه است. خرید و یا معاوضه سیستم مداربسته با تکنولوژی آنالوگ سنتی اشتباه است. تفاوت دوربینهای مداربسته آنالوگ و تحتشبکه چیست؟ و ما در مشاوره هایی که به شما خواهیم داد تمامی تفاوت های دستگاه را به شما خواهیم گفت . درسته که از نظر ظاهری با هم تفاوت ندارد .

مکان نصب : مکان نصب دوربین های مدار بسته از مهمترین موارد برای افزایش کاربرد سیستم نظارتی می شود. کاربرد دوربین های مداربسته آندوسکپی معمولا در صنایع و پزشکی میباشد. اپلیکیشن Icsee به گوشی های اندروید و ios سازگاری دارد. دوربین های مداربسته یکی از اصلی ترین ابزارهای حفاظتی در دنیای امروز به شمار می رود. یکی از معایب دوربین های مداربسته داهوا گران بودن آنها نسبت به برندهای مشابه است. با این حال، نظارت یکی از اقداماتی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. اجرای سیم کشی در دوربین های مدار بسته از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا چند برند محبوب و با کیفیت دوربین مداربسته که هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم شامل گارانتی میباشد را معرفی میکنیم.

همانطور که اطلاع دارید تمامی تصاویری که با استفاده از این دسته از دوربین ها ضبط می شود به صورت دیجیتال می باشند. تکنولوژی دوربین مداربسته HD-TVI مخفف اصطلاح High Definition Transport Video Interface یک تکنولوژی آنالوگ و با کیفیت بالا برای انتقال تصاویر دوربین های مداربسته است. دوربین مدار بسته آنالوگ باید حداقل دارای دو خروجی/ورودی باشد. 1. دوربین مدار بسته باید با آب و هوای منطقه شما سازگاری داشته باشد. تصاویر از نظر وضوح در حد عالی بوده و قابل مقایسه با تکنولوژی های دیگر (مقایسه دوربین مداربسته IP و AHD )می باشد. بعد از شناسایی ورودی ها و خروجی ها باید خروجی تصویر که قبلا معرفی کردیم, از طریق کابل تصویر RG59 (که دو طرف آن با فیش BNC اتصال خورده) به دستگاه DVRذخیره ساز تصویر, متصل کنید. مجید شهیدی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اتفاقات رخ داده در حاشیه رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی اظهارداشت: در تمام مسابقات مهم افرادی که عاشقانه به قهرمانان کشورشان لطف دارند رفتارهایی خارج از عرف انجام میدهند که علاقه خود را نشان دهند. مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان طی پیامی ۲۲ تیر روز حراست را تبریک گفت.

بدین ترتیب باید ابتدا نیاز سنجی انجام شود، سپس برحسب نیاز شما دوربین شما انتخاب شود. به همین ترتیب تعداد کانالها میتواند 8، 16 و 32 باشد. دوربین بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنالهای رادیویی امکان انتقال انها را فراهم می اورد. نصب دوربین مداربسته در محیط کار به صورت اصولی (با صورت کاملا مشخص و همچنین در تنها مکانهای ضروری) باعث میشود تا کارکنان همواره حضور شما را حس کنند و با انگیزه بهتری به فعالیت بپردازند. از آنها در ابعاد 7×24 استفاده می شود و این دوربین ها به یک روشنگر مادون قرمز احتیاج ندارند زیرا با یک تراشه تصویری بسیار حساس ارائه می شوند که در شب مورد استفاده قرار می گیرند. 3. استفاده از تنظیمات روتر یا مسیریاب DVR، راهی برای دسترسی راحتتر به تصاویر شما می باشد. تنظیمات منو در این چیپ تصویر تاثیر خاصی بر روی نمایش تصاویر ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. بیشتر در آسانسورها استفاده می شود. دوربین مداربسته بیسیم ۳۶۰ درجه برای اتاق ها، سالن ها، شرکت ها، ادارات و منازل بسیار مناسب است و از لحاظ وسعت دید می تواند کار ۴ دوربین مداربسته را همزمان انجام دهد.

این شرکت به دلیل داشتن سابقه 19 ساله خود در این حوزه، همیشه محصولات فوق العاده ای را عرضه کرده است و به دلیل استفاده از فناوری هایی چون دید در شب، قابلیت نمایش اطلاعات به کمک سنسورهای حرارتی، نمایش میزان سرعت حرکت ماشین ها، تشخیص چهره و بسیاری از موارد دیگر بسیار معروف است و دوربین مداربسته هایک ویژن همیشه به دلیل فناوری های خاص خود معروف بوده اند. پشتیبانی از رزولوشن اچ دی (1080p and 720p): برخورداری از این فرمت رضایت کاربران را در پی داشته است طوریکه امکان ضبط تصاویر باکیفیت اچ دی را میسر میسازد و قبلا فناوری پیشرفته تنها محدود به دوربین HD-SDI یا دوربین تحت شبکه میشد.

به طوری که با نصب برنامه مناسب و اتصای سریع سیستم ها, می توان به سادگی کنترل مکان های مختلف را در دست داشت و این باعث افزایش امنیت مکان ها و آسودگی خاطر مشتریان و مالکان خواهد بود. برای اینکار به کمک نقشه ساختمان بهترین راه برای سیم کشی را مشخص کنیم. داشتن اطلاعات کافی درباره دوربین های مدار بسته و شناخت آنها بسیار مهم می باشد و کمک زیادی به نحوه نصب آنها و طریقه راه اندازی انها کند. دید دوربین مداربسته هر کسی را که قصد انجام جرم را از این کار داشته باشد منع می کند. افراد ناکار آمدی که تسلط کامل به نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته ندارند غیر مستقیم به جیب ما ضرر خواهند زد .. پس با توجه به حساسیت پروژه حتما تایید صلاحیت فنی را از فرد مجری به عمل آورید.

گام سوم, تعیین محل نصب تجهیزات مانند نحوه سیم کشی و نقاط نصب دوربین ها می باشد. دستگاه های ذخیره ساز نیز می توانند به صورت بی سیم یا کابل به دوربین های مدار بسته اتصال یابند. کاربرد بی ان سی ها (BNC) در تجهیزات مختلف از جمله تجهیزات رادیویی، تلویزیونی، آزمایشگاهی، برخی شبکه های کامپیوتری و ارتباط دوربین مداربسته آنالوگ میباشد. دوربین مداربسته آنالوگ برای دریافت تصاویر استفاده می شود. حتی بیشتر از این ، دوربین های دارای تشخیص چهره می توانند با گذشت زمان چهره دوستان و خانواده شما را تشخیص دهند ، که می توانید برای دریافت اعلان های فوق العاده آن ها را در برنامه نام ببرید.

همان طور که از تصویر این محصول نیز مشخص است ، طراحی و ساخت آن به صورت کاملا” دقیق و مطابق با دوربین های بولت واقعی می باشد که خود می تواند احتمال تشخیص غیر واقعی بودن دوربین را بسیار کاهش دهد. در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربینهای مداربسته میپردازیم. همان طور که در جدول بخش قبلی مشاهده شد، برای استاندارد IK ده درجه مقاومت ثبت شده است. در این بخش به صورت مفصل در خصوص دوربین مداربسته، مزایای نصب آن و فوت و فنهایی که باید در هنگام خرید این سیستم به آن توجه داشته باشید، اشارهای خواهیم نمود. در زمانی که دوربین های مدار بسته خود را به دیوار متصل کردید زمان سیم کشی برق و راهی برای اتصال به دستگاه DVR است. که کابل از این طریق به دوربین ها نصب می شود و سپس دوربین های را به سوفی وصل می شود. بسیاری از مردم برای منازل خود نیز از این دوربین ها استفاده می کنند تا امنیت بیشتری داشته باشند، اما چیزی که در این میان اهمیت دارد کیفیت و مرغوبیت آن است، میزان این کیفیت با قیمت دوربین مدار بسته خانگی ارتباط مستقیم دارد. این شرکت با عرضه محصولات متنوع و سابقه درخشان در تامين تجهيزات ، طراحي ، مشاوره و اجراي سيستمهاي حفاظت الکترونیکی به یکی از گروه های تخصصی برتر در زمینه فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته قرار گرفته است.

تصویر شماره 1) مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان طی پیامی ۲۲ تیر روز حراست را تبریک گفت. برای نصب یک دوربین مداربسته تحت شبکه بولت این 13 قدمی که در مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه اورده شد را باید به خاطر سپرد و هر مرحله از آن را با دقت بالا انجام داد. با استفاده از دوربین های IP که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند، می توان جزئیات فراوانی در مورد سوژه را به دست آورد. بهتر است یک جلسه ملاقات حضوری در محل مورد نظر با نصاب دوربین ها ترتیب داده تا حین بازدید و کارشناسی و برآورد هزینه ها، داده های لازم را با او در میان گذاشته و آماده شنیدن پیشنهادات فرد مورد نظر باشیم.

به گزارش شانا، در متن پیام جواد اوجی آمده است: «باسمهتعالی آیندهای روشنتر در سایه امنیت پایدار سازمان حراست جایگاهی ارزنده در حفظ امنیت و صیانت از سرمایههای مادی و معنوی صنعت نفت بهعهده دارد و طی بیش از یک قرن فعالیت این مجموعه عظیم و گسترده، با تلاش سختکوشانه کارکنان خستگیناپذیر خود، توانسته است وظایف دشوار و پراهمیت محوله را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد. کمتر کسی است که این مثل قدیمی را نشنیده باشد .. کار را به کار دان بسپار… البته توجه داشته باشید به همین میزان دستکاری و تغییر زاویه دید دوربین برای افراد خرابکار ساده تر خواهد بود.